کسب سود از میم کوین های سولانا

با هولد کردن این 4 میم کوین سولانا در کوتاه مدت میتوانید سود بیشتری به دست آورید!

سرمایه گذاری در سکه های میم سولانا از ابتدای سال بسیار سودآور بوده است. با این حال، بازار بدون مشکلات نبوده است.علیرغم این خطرات، میم کوین‌های خاصی در بلاک چین سولانا، مانند بوم و ویف، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به ارزش بازار بیش از یک میلیارد دلار دست یافته‌اند.
بنابراین، آیا زمان فروش فرا رسیده است یا باید برای سودهای آتی صبر کنید؟ 

 بوک آف میم (BOME)

عکس توکن بوک آف میم

بوک آف میم یک میم کوین منحصر به فرد در بلاک چین  سولانا است که توسط دارک فارمز راه اندازی شده است. این ارز به عنوان یک بایگانی دیجیتال برای میم ها عمل می کند و راه حل های فناوری واقعی مانند ارویو و IPFS ترکیب می کند تا به اهداف خود دست یابد.


🐸vs🦊آیا ارز BOME جایگاه ارز BONK را میگیرد؟🐸vs🦊


علاوه بر این، توکن بوم در چندین صرافی ارز دیجیتال قابل معامله است. بوم که در حال حاضر حدود 0.008483 دلار قیمت دارد، اخیراً به عنوان اولین ارز دیجیتالی که به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری در یک روز دست یافته است، خبرساز شد. صرافی کوین بیس در 12 ژوئن اعلام کرد که قصد دارد از معاملات آتی دائمی بوم در هر دو بخش صرافی، پیشرفته و بین المللی خود پشتیبانی کند و بازار خود را بیشتر تقویت کند. 

جریان قیمت بوک آف میم

در حال حاضر، ارزش بازار بوم 678 میلیون دلار است و قیمت آن بالاتر از سطح حمایت قابل توجه تقریباً 0.0085 دلار است. این سطح  حمایت می تواند به عنوان سکوی پرتابی برای قیمت بوم عمل کند تا بالاترین رکورد قبلی خود را دوباره مشاهده کند.

داگ ویف هت (WIF)

عکس توکن داگ ویف هت

داگ ویف هت یک سکه میم در بلاک چین سولانا است که سگی را نشان می‌دهد که کلاه به سر دارد. این میم سکه با پشت سر گذاشتن علامت پنی به نقطه عطف قابل توجهی دست یافت و به بالاترین حد چشمگیر 4.83 دلار رسید. سرمایه‌گذاران اولیه بازدهی خارق‌العاده‌ای را به‌دست آوردند و شاهد افزایش خیره‌کننده 1574 برابری نسبت به پایین‌ترین حد خود یعنی 0.00155 دلار در شش ماه پیش بودند.

جریان قیمت داگ ویف هت
جریان قیمت داگ ویف هت

توکن ویف در حال حاضر با قیمت 2.10 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته 2.7 درصد کاهش داشته است. با وجود این، ارزش بازار قابل توجهی معادل 2.4 میلیارد دلار دارد. حجم معاملات ویف در 24 ساعت گذشته 27 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است. 


👒🐶پیش بینی قیمت ارز WIF در سال 2024 👒🐶


توکن داگ ویف هت با افت 49 درصدی نسبت به قیمت بالای 4.83 دلاری خود، منطقه حمایت محکمی در حدود سطح قیمت 2.2 دلار پیدا کرده است. این دارایی بیش از سه ماه است که در بالای این منطقه معامله شده است. این سطح حمایت 6 بار آزمایش شده است و ثابت شده است. قیمت داگ ویف هت ممکن است از اینجا نقطه جهشی پیدا کند و بالاترین رکورد قبلی را بشکند.

 بونک (BONK)

عکس توکن بونک

بونک یکی از برترین  سکه‌های کریپتو میم در سال 2023 بود. پس از ورود به عرصه کریپتو در دسامبر 2022، بونک در اواخر سال بعد شاهد سودهای عظیمی بود که آن را به منطقه ارزش بازار میلیارد دلاری رساند.


🦊🪙پیش بینی قیمت ارز Bonk در سال 2024🦊🪙


ارزش بازار فعلی بونک 1.59 میلیارد دلار است، با قیمت 0.000024 دلار در زمان انتشار. توسعه دهندگان بونک که به عنوان یک سکه میم برای مردم به بازار عرضه شد، 50 درصد از عرضه را به جامعه سولانا عرضه کردند. حجم معاملات 24 ساعته بونک 25 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش اخیر در فعالیت بازار است. اقدام قیمت بونک یک روند صعودی تدریجی را نشان می دهد.

جریان قیمت بونک
جریان قیمت بونک

بونک ممکن است از قیمت فعلی شروع به صعود کند زیرا سطح  حمایت 0.000022  دلار است. پس از لیست شدن بونک در فیوچرز، مشروعیت بیشتری نزد سرمایه گذاران به دست آورده است و ممکن است به زودی شاهد روندهای صعودی بیشتری باشد.

 ون (WEN)

عکس توکن ون

ون یک میم سکه پیشگام در بلاکچین سولانا است که توسط توسعه دهندگان ژوپیتر، صرافی غیرمتمرکز پیشرو در شبکه راه اندازی شد. این دارایی ابتدا به عنوان یک آزمایش راه‌اندازی شد تا ببیند جامعه چگونه توکن ژوپیتر را دریافت می‌کند و همچنین برای آزمایش اینکه آیا این پروژه می‌تواند ترافیک عظیمی را حفظ کند یا خیر، راه‌اندازی شد. 

جریان قیمت ون
جریان قیمت ون

یک چارچوب جدید برای راه‌اندازی دارایی‌های توکن‌شده در بلاک‌چین سولانا، با وجود چنین پایه‌های فنی قوی و پشتوانه‌ای، قیمت ون 74 درصد از بالاترین قیمت خود کاهش یافته است. با این حال، این باید یک فراخوان برای خرید توسط سرمایه گذاران باشد.


☄️🪙میم کوین های انفجاری سولانا☄️🪙


با ارزش بازار 96 میلیون دلاری، توکن ون ممکن است پتانسیل افزایش مجدد و فراتر از قیمت بالای تاریخی قبلی را داشته باشد. حجم روزانه 24 ساعته ون 11 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است.

جمع بندی

سکه های میم سولانا فرصت هایی را برای کسب سود یا زیان ارائه می دهند. تمام  میم کوین های ارائه شده در این لیست مقداری افزایش در حجم معاملات را تجربه کرده اند که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران است. ممکن است سرمایه‌گذاران متبحر در زمینه کریپتو، این میم کوین های مبتنی بر سولانا را برای سرمایه گذاری با پتانسیل بدانند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments