آموزش پلی گراند (Playground) همستر کامبت برای جمع کردن کلید

پلی گراند همستر کامبت ویژگی جدیدی در بازی همستر است که به شما امکان می دهد بازی های منتخب را بازی کنید و جوایزی ببرید.این بازی ارز دیجیتال مبتنی بر تلگرام، بخش جدیدی را به ربات خود اضافه کرده است که در آن بازیکنان می‌توانند با انجام بازی‌های معمولی مانند بازی‌های گوگل پلی، کلید کسب کنند. این بخش جدید «Playground» نام دارد و قرار است در آینده نزدیک میزبان بازی‌های جدیدی باشد.

خرید و فروش پرفکت مانی

پلی گراند در همستر کامبت چیست؟

به نظر می رسد اضافه شدن بخش پلی گراند به همستر یک هدف ساده دارد. این است که تیم توسعه قصد دارد با معرفی بازی های خود در ربات همستر کامبت، توجه بازیکنان  را جلب کند و همکاری با سازنده بازی های موبایل را آغاز کند.

پلی گراند در همستر کامبت

در حال حاضر، بازی دوچرخه در همستر کامبت (Bike Ride 3D in Hamster FAM) تنها گزینه موجود در تب پلی گراند است. بازیکنان می توانند در یک بازی اندرویدی به نام (Riding Extreme 3D) با سایر رقبای خود در سراسر جهان شرکت کنند. برنده شدن در مسابقات دوچرخه سواری به عنوان جوایز به شما کلید همستر کامبت میدهد.

علاوه بر این، تیم توسعه خبر داد که بازی های بیشتری قرار است در این تب قرار گیرد. 

آموزش پلی گراند در همستر کامبت

برای ورود به بخش پلی گراند یا زمین بازی در همستر کامبت، از تب “Playground” در پایین صفحه استفاده کنید. در اینجا می توانید بازی های موجود را ببینید که در حال حاضر فقط دوچرخه سواری سه بعدی در Hamster FAM موجود است.

بخش پلی گراند همستر کامبت: بازی دوچرخه و دریافت کلید در همستر
بخش پلی گراند همستر کامبت: بازی دوچرخه و دریافت کلید در همستر

روی آن کلیک کنید، سپس به پنجره ای با عنوان «Watch onboarding» هدایت می شوید که در آن دکمه «play» و بخشی را برای وارد کردن کد برای بازخرید آن و کلیدهای برنده می بینید. 

  • مرحله بعد، باید بازی را دانلود و نصب کنید.
  •  ابتدا بازی Riding Extreme 3D را در گوگل پلی دانلود کنید.
  •  پس از نصب بازی، باید آن را بازی کنید و به دنبال رویدادهایی با لوگوی همستر کامبت بگردید.
  •  در آنجا باید کدی را که باید در قسمت فوق الذکر بازخرید شود، پیدا کنید.

ارتباط کلید و بخش مینی گیم همستر کامبت به تب پلی گراند

در باز یها و رویدادهایی که در همستر کامبت وجود دارد، پس از برنده شدن در یک مسابقه، یک کد دریافت خواهید کرد. کد را در تب پلی گراند وارد کنید و حداکثر 4 کلید را برنده شوید.

بخش مینی گیم: بازی های همستر کامبت، کد و دریافت کلید
بخش مینی گیم: بازی های همستر کامبت، کد و دریافت کلید

پیش از این، همستر کامبت بخش مینی گیم را معرفی کرد که در آن بازیکنان قرار است معماهای روزانه را برای بردن 1 کلید حل کنند. این تنها راه برای جمع آوری کلیدها بود، اما اکنون پلی گراند هم به این بخش اضافه شده است. با این حال، مشخص نیست که هدف از جمع آوری کلیدها چیست و چه کاربردهایی دارد.

دانلود و نحوه بازی دوچرخه همستر کامبت

بازی دوچرخه همستر کامبت در بخش مینی گیم همستر، تب پلی گراند قرار داد برای دانلود بازی در گوشی های اندرویدی باید نام Riding Extreme 3D را در گوگل پلی سرچ کنید و برای فعالسازی بازی دوچرخه همستر در ایفون باید Bike Ride 3D را در اپ استور سرچ کنید.


🚴‍♀️🔑🐹 آموزش دوچرخه سواری و دریافت کلید در همستر کامبت 🚴‍♀️🔑🐹


چطور در بازی دوچرخه در همستر کامبت کلید دریافت کنیم؟

 برای دریافت کلید در بازی دوچرخه سواری همستر کامبت در بخش پلی گراند کافی است برای یک رقابت با دیگر بازیکنان در دوچرخه سواری آماده شوید، بازی را ببرید و به صورت خودکار کلید جایزه بگیرید!

وارد کردن کد و نحوه انجام مسابقه دوچرخه سواری در همستر کامبت
وارد کردن کد و نحوه انجام مسابقه دوچرخه سواری در همستر کامبت

همستر کامبت فقط یک بازی تپ تو ارن نیست و تیم توسعه قصد دارد بازی همستر کامبت را بستری برای حمایت از توسعه دهندگان بازی های پلی تو ارن موبایل و ایردراپ های تلگرامی قرار دهد درست مثل فاز جدید بازی نات کوین، نات کوین اکسپلور همستر کامبت بازی مکعب و قطار همستر را در این بخش اد کرده است.

چطور شانس خود را در بازی همستر کامبت و دریافت کلید بیشتر بالا ببریم؟

 برای افزایش شانس خود برای برنده شدن فقط در یک مسابقه شرکت نکنید، در چندین مسابقه شرکت کنید و آنها را به پایان برسانید. پس از برنده شدن و هنگام دریافت کد، لوگوی همستر کمبت در بالای صفحه قرمز می شود. شما باید روی آن کلیک کنید و کد را دریافت کنید. توجه داشته باشید که این کد فقط یک بار قابل استفاده است و امکان استفاده از آن در چندین دستگاه وجود ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر
امیر
1 ماه قبل

الان دو روزه هر چی مسابقه میدم فقط یه دونه کلید میده تقریبا همه رو اول میشم ولی فقط یه دونه کلید میده کسی میدونه چرا؟