بازی دوچرخه همستر

بازی دوچرخه همستر و آموزش دوچرخه سواری و دریافت کلید

تیم توسعه بازی همستر کامبت قبلا از بخش مینی گیم رونمایی کرده است، در این بخش قسمتی تحت عنوان پلی گراند یا زمین بازی وجود دارد که البته، هنوز آپدیت نشده و قرار است در آینده بازی های جدیدی به این بخش اضافه شود. در حال حاضر فقط بازی دوچرخه همستر وجود دارد. شما در بازی دوچرخه سواری همستر می توانید با وارد کردن کد دوچرخه همستر کامبت کلید دریافت کنید.

دانلود بازی دوچرخه همستر

بازی دوچرخه در همستر کامبت برای آیفون و اندروید وجود دارد و متفاوت است، تیم همستر کامبت با تیم بازی استریم دوچرخه سواری همکاری کرده است و این بخش مینی گیم را برای حمایت از بازی هایی که شرکت کنندگان کمتری دارد و به طور کلی حمایت از دیگر ایردراپ های تلگرامی مشابه کاری که نات کوین اکسپلور کرد راه اندازی کرده است. مثلا بازی مکعب همستر و قطار همستر که اخیرا به پلی گراند اضافه شده است.برای دانلود بازی دوچرخه همستر برای آیفون، و برای اندروید میتوانید اسم بازی را (Riding Extreme 3D) در گوگل پلی سرچ کنید یا از دکمه زیر استفاده کنید.


🔥اطلاعیه جدید همستر: چگونه واجد شرایط دریافت ایردراپ همستر شویم؟


دریافت بازی دوچرخه سواری همستر برای اندروید :

دانلود بازی دوچرخه سواری همستر برای آیفون :

آموزش و نحوه بازی دوچرخه همستر

ابتدا از توضیحات و لینک بالا با توجه به مدل گوشی خود بازی را دانلود کنید تا مستقیما در تب پلی گراند همستر کامبت قرار گیرد، وارد بازی همستر شوید و playground را پیدا کنید.

دوچرخه بازی همستر
دوچرخه بازی همستر

وارد بازی دوچرخه سواری شوید و با انگشتتان رو به سمت چپ و راست کشیدن صفحه، فرمان دوچرخه را کنترل کنید.برای اینکه سرعت دوچرخه را بیشتر کنید باید انگشتتان را روی صفحه نگه دارید تا سرعت پدال زدن بیشتر شود. شما باید با دیگر رقبای خود بازی کنید و سعی کنید برنده شوید تا دریافت کلید طلایی همستر برای شما راحت تر شود.

ترفندهای دریافت کلید دوچرخه همستر کامبت از طریق کد

شما برای دریافت کلید دوچرخه و کد همستر باید بتوانید رقیب مرحله ی اخر بازی را که یک موتور سوار است ببرید! این موتور سوار سرعت بیشتری نسبت به شما دارد و حرفه ای تر است و بردن و رقابت با او سخت ترین کار در این بازی است، با این حال برای به دست آوردن کد کلید همستر کامبت تنها یک راه وجود دارد!  

کد کلید دوچرخه همستر
  • پشت سرهم مراحل را بازی کنید تا حرفه ای شوید.
  • وقتی مرحله ای را باختید skip یا رد کردن را نزنید و بازی را ادامه دهید.
  • ادامه دادن بازی به شما کمک میکند بتوانید سکه بیشتری دریافت کنید و دوچرخه خود را ارتقا دهید تا شانس برنده شدن شما در دوچرخه سواری همستر بیشتر شود.
  • اگر بالاخره در رقابت برنده شوید میتوانید 4 کلید طلایی با کد دوچرخه سواری در همستر کامبت دریافت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2.4 8 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Sultani
Sultani
1 ماه قبل

خوب