رشد قیمت پپه

رکوردشکنی قیمت پپه| دلیل رشد انفجاری میم کوین ها چیست؟

پس از سه سال با بازگشت تریدر معروف، شاهد رکورد شکنی قیمت پپه و میم کوین ها هستیم، دلیل ان چیزی نیست جز،انتشار یک پست توییتر توسط تریدر سهام گیم استاپ. پپه در حال تجربه یک رالی صعودی است و قیمت سهام های میم در حال رشد است.در این مقاله به بررسی کامل علت ها می پردازیم.

  طبق بررسی های انجام شده قیمت پپه برای اولین بار از 15 مارس به بالای سطح 0.000010 دلار رسید.  توکن پپه در 24 ساعت گذشته 34 درصد افزایش یافته و رکورد جدید 0.00001119 دلار را در ثبت کرده است.

نمودار جفت ارز USD/PEPE
نمودار جفت ارز USD/PEPE
  • طی 24 ساعت گذشته حجم معاملات انجام شده 245 درصد افزایش یافته و به 1.56 میلیارد دلار رسیده است و ارزش بازار پپه به 4.31 میلیارد دلار رسیده که از ارزش بازار اتریوم کلاسیک پیشی گرفته و پیشبینی میشود که قرار است پپه به بیست و سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار تبدیل شود. .

فعالیت توکن پپه تحت تاثیر پست های توییتر استاک تریدر( معامله گر سهام) کیث گیل (Keith Gill)تغییر میکند و این شخص صاحب حساب توییتر رورینگ کیتی (Roaring Kitty)است. عجیب است که این حساب از سال 2021 تا کنون غیر فعال بوده است.

اکانت توییتر رورینگ کیتی

زمانی که سهام گیم استاپ (GameStop) و ای ام سی اینترتینمنت (AMC Entertainment)، بیش از 1000 درصد افزایش یافت، گیل درحال سرمایه گذاری و توجه به بازار رو به رشد سهام میم بود.

در رالی بازگشتی 13 ماه می شاهد جهش قیمت توکن پپه از خط روند صعودی بودیم که از اواسط آوریل از این سطح حمایت می کرد. در آخرین رالی شاهد افزایش پپه از سطح مقاومت بحرانی بودیم که از ماه مارس تا کنون زیر سطح مقاومت و قیمت صعودی پیشین آن بوده است.

  • این منطقه از 0.00000875 دلار تا 0.000010 دلار است که گاوها باید از آن دفاع کنند تا پپه را تا جریان صعودی هدایت کنند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) به سمت شمال است و یک مسیر صعودی همسو با قیمت رو به رشد توکن پپه مشاهده میشود. قدرت قیمت سطح 70 را نشان میدهد و به این معنی است که خریداران بازار را تحت کنترل دارند.

از سوی دیگر، یک کندل روزانه زیر خط روند صعودی در 0.00000875 دلار، شاهد کاهش قیمت به سمت منطقه تقاضای 0.0000070 دلار و 0.000080 دلار خواهد بود که توسط میانگین متحرک نمایی 20 روزه و 50 روزه در نظر گرفته شده است.

نمودار جفت ارز USD/PEPE
نمودار جفت ارز USD/PEPE

طبق داده‌های دکس تولز(DEXTools)، میم‌کوین گیم استاپ (GameStop ) مبتنی بر سولانا با بازگشت رورینگ کیتی (Roaring Kitty) بیش از 550 درصد رشد کرد، در حالی که توکن ای ام سی (AMC)  یک رشد 200 درصدی را تجربه کرده است.میم کوین های بزرگتر، مثل دوج کوین و شیبا اینو به ترتیب 5 و 7 درصد رشد کرده اند.

سهام مربوط به گیل و سایر سهام های میم نیز افزایش یافتند. قیمت سهام GME در معاملات پیش از عرضه بازار (pre market)تا 44 درصد افزایش یافت و در بازار باز قبل از توقف معاملات تا 110 درصد افزایش یافت. 

همانطور که توسط منبع تجاری The Kobeissi Letter مشاهده شد، زنجیره سینمای پروژه (Holdings AMC Entertainment) در معاملات پیش از عرضه بازار 12 درصد و پس از افتتاح  توکن وال استریت (WSM)تا 25 درصد افزایش یافت.

عملکرد میم کوین ها
عملکرد میم کوین ها

عملکرد امروز سهام های میم(Meme Stocks)

1. Gamestop، SGME: +110٪

2. AMC Entertainment، SAMC: +25٪

3. Reddit، SRDDT: +15٪

4. Spirit Airlines، SSAVE: +15٪

5. Lucid Motors، $LCID: +13٪

6. Rivian، SRIVN: +10٪

7. Nio، $NIO: +10٪

8. ContextLogic، SWISH: +9٪

فقط همین امروز، سهام میم بیش از 10 میلیارد دلار به ارزش بازار اضافه کرده است.

طی 3 هفته گذشته، این سهام نزدیک به 25 میلیارد دلار به ارزش بازار افزوده است.

اکثر سهام های میم با بازگشت “Roaring Kitty” امروز به بالاترین سطح چند ساله خود صعود میکنند.

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مشتری
مشتری
4 ماه قبل

ارزهای دیجیتال مردند سرمایه گذاری در اینها اتلاف وقت و ضایع کردن پول است