هک تلگرام ارز پپه قورباغه | خطر تخلیه احتمالی توسط نهنگ های pepe

هک تلگرام ارز پپه قورباغه | خطر تخلیه احتمالی توسط نهنگ های pepe

ارز دیجیتال پپه، در میان یک سرقت توکن بزرگ، اخیراً با یک حساب کاربری در تلگرام مواجه شده است که نگرانی‌ هایی را در مورد عملکرد آینده آن افزایش داده است.

در آخرین توییت منتشر شده در تاریخ 9 سپتامبر، اکانت رسمی PEPE در پلتفرم x به جامعه خود از یک اختلال امنیتی در حساب تلگرام Pepe هشدار داد. در همین حال، ارز په په با مضمون قورباغه اخیراً مورد توجه قرار گرفته است که عمدتاً به دلیل اختلافات داخلی بین اعضای تیم موسس آن و سرقت قابل توجه بیش از 16 تریلیون توکن پپه (15 میلیون دلار) است. توکن‌ها بعداً به صرافی‌های متمرکز مختلف ارسال شدند.

🔰پیش بینی قیمت پپه در سال 2023🔰

تلگرام ارز پپه هک شد!

طبق اعلام اخیر تیم پپه، اکانت قدیمی تلگرام در معرض خطر قرار گرفته و «دیگر» تحت کنترل آنها نیست. در این بروزرسانی آمده است که حساب کاربری «lordkeklol» توسط یک کاربر غیر مجاز هک شده است که در حال تبلیغ کلاهبرداری، فریب مردم و راه‌اندازی ارزهای دیجیتال دیگر بود.

تیم پشت پروژه تایید کرده است که فرد هیچ ارتباطی با PEPE یا هیچ یک از اعضای فعلی یا گذشته آن ندارد. علاوه بر این، تیم توسعه دهنده از جامعه خود درخواست کرده است که این گروه را به‌عنوان «حساب جعلی» گزارش کنند تا حذف شود و اعضای اصلی بتوانند حساب جدیدی با اقدامات امنیتی پیشرفته ایجاد کنند.

در حال حاضر، تمام بروز رسانی‌های رسمی PEPE در هفته‌های آینده منحصراً از طریق حساب X آن‌ها  اطلاع رسانی خواهد شد.

🔺بررسی نظر chatgpt در مورد یک دلاری شدن ارز پپه🔺

عملکرد قیمت ارز پپه در میان عدم قطعیت ها

در زمان یادداشت این مقاله، سکه PEPE در 24 ساعت گذشته روند مشخصی ندارد و در 0.0000007882 دلار معامله می شود. با این حال، حجم معاملات آن با 4 درصد کاهش به 38 میلیون دلار رسید.

اکنون، بسیاری از سرمایه‌ گذاران نگران هستند که این رمز ارز، که قبلا به دلیل سرقت 15 میلیون دلاری اعضای داخلی سابقش خبرساز شده بود، ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

پروژه ارز دیجیتال پپه درگیری بین بنیانگذاران سابق و فعلی میم کوین را تجربه کرده است. در 24 آگوست، تراکنش‌های غیرمنتظره‌ ای انجام شد و توکن‌ها به صرافی‌های رمزنگاری متعدد مانند OKX، بایننس، کوکوین و غیره ارسال شدند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments