احتمال خداحافظی ارز پپه قورباغه از میان 100 ارز برتر کریپتو | سرمایه گذاران در انتظار چه چیزی هستند؟

احتمال خداحافظی ارز پپه قورباغه از میان 100 ارز برتر کریپتو | سرمایه گذاران در انتظار چه چیزی هستند؟

ارز پپه قورباغه شاهد افزایش شدید فشار فروش است که منجر به کاهش دو رقمی قیمت این میم کوین در هفته گذشته شده است.

ارز pepe اخیراً برای حفظ جایگاه خود در میان ارزهای دیجیتال برتر با مشکل روبرو بوده است زیرا قیمت آن همچنان در حال کاهش است. اگر این کافی نبود، آخرین داده‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌ گذاران دارایی‌های PEPE خود را می‌فروشند، که می‌تواند بر بدبختی بیفزاید. با کاهش سریع سرمایه بازار و فشار فروش بسیار زیاد، ممکن است این میم کوین به زودی از لیست 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار خارج شود.

افزایش فشار فروش ارز پپه

توییت Lookonchain از 11 سپتامبر 2023 به این نکته اشاره کرد که چند سرمایه گذار در حال فروش دارایی های خود هستند. طبق این توییت، سه کیف پول موقعیت PEPE خود را به PNDC تغییر دادند. آنها در مجموع 1.38 تریلیون ارز PEPE را معادل 600 اتریوم به ارزش 965 هزار دلار فروختند و 600 اتریوم را برای خرید 487 میلیارد PNDC خرج کردند.

🛑بیبی دوج بخریم یا ارز پپه؟ کدام میم کوین برای سرمایه گذاری پولساز است؟🛑

توییت Lookonchain

نگاهی به داده های درون زنجیره ای این میم کوین نشان می دهد که فشار خرید روی سکه بالا است اما رالی نزولی را در پیش دارد. عرضه این میم کوین در صرافی ها طی چند روز گذشته به شدت افزایش یافته است.

🔺از ChatGPT پرسیدم که چه زمانی ارز پپه (pepe) به 1 دلار می رسد؟🔺

این اتفاق در حالی رخ داد که عرضه آن در خارج از مبادلات کاهش یافت که نشان دهنده افزایش فشار فروش بود. جریان ورودی ارز PEPE نیز افزایش یافت در حالی که تعداد کل دارندگان آن کاهش یافت.

داده های Santiment

فعالیت شبکه ارز پپه نیز با تاخیر کاهش یافت و آدرس‌های فعال روزانه آن نیز هفته گذشته روند کاهشی مشابهی را دنبال کردند. همانطور که از داده های LunarCrush مشهود است، اعتماد بازار به میم کوین ها پایین است. طی هفت روز گذشته، احساسات نزولی در اطراف PEPE تا 47 درصد افزایش یافته است.

فعالیت شبکه ارز پپه

سرمایه گذاران در انتظار چه چیزی هستند؟

افزایش فشار فروش باعث افت شدید قیمت این میم کوین شد. طبق گزارش کوین مارکت کپ ارز دیجیتال PEPE در هفت روز گذشته بیش از 13 درصد کاهش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، این ارز دیجیتال با قیمت 0.0000006992 دلار با ارزش بازار 273 میلیون دلار معامله می شد که آن را به 98 مین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل می کرد.

کاهش قابل توجه ارزش بازار این میم کوین، همراه با فشار فروش، نشان داد که ارز پپه قورباغه ممکن است به زودی از لیست 100 ارز دیجیتال برتر خارج شود.

نگاهی به نمودار روزانه این میم کوین درک بهتری از آنچه که سرمایه گذاران باید انتظار داشته باشند ارائه می دهد. شاخص جریان پول CMF و OBV هر دو در چند روز گذشته کاهش داشته اند.

با این وجود، شاخص جریان پول (MFI) اندکی صعودی شد و پرتو امیدی را برای این میم کوین ایجاد کرد.

چارت روزانه ارز پپه

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments