پیش بینی قیمت نات کوین

پیش بینی قیمت نات کوین | هر توکن NOT در آینده به چند دلار می رسد؟

به روزرسانی 29 اردیبهشت 1403– ارزهای دیجیتال و داستان های پیدایش هر کدام از آنها جهان مالی را به هیاهو کشیده است. یکی از جدیدترین ارزهایی که مورد توجه قرار گرفته است ارز نات کوین تلگرام است. محبوبیت بازی نات کوین در تلگرام به سرعت افزایش یافت و میلیون‌ها کاربر روی یک طرح گرافیکی از یک سکه میلیون ها بار ضربه زدند تا ارز درون بازی کسب کنند. شاید خیلی ها امید و باوری نداشتند که نات کوین روزی به جایی برسد، اما حالا این ارز در بسیاری از صرافی های محبوب لیست شده است و خیلی ها آینده روشنی برای قیمت نات کوین پیش بینی می کنند. در این مقاله به بررسی و تحلیل روند قیمت NOT در میان مدت و بلند مدت پرداخته ایم و قیمت این ارز را در آینده پیش بینی کرده ایم.

چه فاکتورهای بر قیمت NOTCOIN تاثیر دارد؟

قیمت نوت کوین تلگرام، مانند هر ارز دیجیتال دیگری، تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. موارد زیر برخی از عوامل کلیدی است که می تواند بر قیمت Notcoin تأثیر بگذارد:

  • تقاضای بازار: یکی از عوامل اصلی موثر بر قیمت نت کوین، تقاضای بازار است. اگر تقاضای زیادی برای notcoin وجود داشته باشد، احتمالاً ارزش آن افزایش خواهد یافت. برعکس، اگر تقاضا کم باشد، ممکن است ارزش کاهش یابد. معامله گران و سرمایه گذاران نقش مهمی در تعیین تقاضا برای notcoin دارند.
  • عرضه و کمیابی: عرضه نات کوین نیز نقش بسزایی در تعیین قیمت آن دارد. اگر عرضه محدود باشد و تقاضا زیاد باشد، احتمالاً قیمت ارز NOT افزایش می‌یابد. با این حال، اگر عرضه بیش از تقاضا باشد، ممکن است ارزش کاهش یابد. در حال حاضر استخراج نات کوین متوقف شده است. اگر تیم توسعه راهی برای کاهش عرضه آن پیدا کنند، کمیابی notcoin می تواند حس انحصار را ایجاد کند و ارزش آن را بالا ببرد.
  • فناوری و توسعه: فناوری پشت نوت‌کوین و توسعه مداوم پلتفرم آن نیز می‌تواند بر ارزش آن تأثیر بگذارد. اگر به‌روزرسانی‌ها و بهبودهای منظمی در این فناوری وجود داشته باشد، می‌تواند اعتماد به سکه را افزایش داده و ارزش آن را افزایش دهد. برعکس، اگر مشکلاتی در مورد فناوری یا عدم توسعه وجود داشته باشد، ممکن است ارزش notcoin تحت تاثیر منفی قرار بگیرد.

⬅️ آموزش کیف پول تن کیپر و انتقال نات کوین

چرا ارز NOT ارزشمند است؟

در صحنه بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، Notcoin جایگاه خود را به دست آورده و تا حدودی تثبیت است. در نگاه اول، Notcoin به نظر می رسد یک بازیکن آرام با ارزش بازار متوسط است که می تواند اثری پاک نشدنی در چشم انداز بازار کریپتو به جای بگذارد.

نامNotcoin 
نمادNOT
آدرس قرارداد در شبکه تونEQAvlWFDxGF2lXm67y4yzC17wYKD9A0guwPkMs1gOsM__NOT
وبسایت رسمیnotco.in
حساب ایکس (توییتر)twitter.com/thenotcoin
کانال تلگرامt.me/notcoin

در روزی که نات کوین لیست شد، یعنی 27 اردیبهشت 1403 قیمت این ارز در لحظه لیست شدن به $0.01 رسید اما با افزایش فشار فروش قیمت تا حدودی کاهش یافت.

Notcoin امروز ممکن است ساکت باشد، اما صحنه برای اجرای قابل توجه این ارز در سمفونی بازار آماده شده است.

تیم سازنده پروژه Notcoin همچنین اعلام کرده است که این ارز درون بازی توانسته است به یکی از گسترده‌ترین ارز رمزنگاری شده تبدیل شود.

آن‌ها خاطرنشان کردند که از چنین منظری، می‌توان گفت:

 Notcoin یک «بیت‌کوین اجتماعی» است – و از روز اول ارزش های مشابهی با بیت کوین داشته است.

همانطور که میدانید نات کوین از بلاک چین TON استفاده می‌کند و از پیشرفت‌های فناوری این شبکه برای تقویت پتانسیل رشد خود استفاده می‌کند. نوآوری‌هایی که مقیاس‌پذیری، ایمنی و کاربرپسندی را افزایش می‌دهند، می‌توانند به عنوان یک آهنربا عمل کنند و کاربران و سرمایه‌گذاران را جذب کنند.

در حالی که پیشرفت ها در اکوسیستم TON قابل چشم پوشی نیست، می توانند روند صعودی را در ارزش گذاری Notcoin تسریع کنند. تعهد بنیاد TON به توسعه مستمر، چراغ راه کسانی است که روی موفقیت آینده Notcoin شرط بندی کرده اند و به آن امید بسته اند. واضح است که بلاک چین TON چیزی بیش از یک دفتر کل دیجیتال معمولی است. این شبکه یک پلتفرم پویا است که می تواند تکامل یابد. استحکام و سازگاری این فناوری برای تعیین اینکه آیا Notcoin در سال‌های آینده شکوفا می‌شود یا سقوط می‌کند، حیاتی است.

همانطور که نات کوین (NOT) برای راه اندازی و برنامه های بزرگش آماده می شود، در صرافی های بزرگ مانند بایننس، بای بیت، گیت و کوکوین لیست شده است.

علاوه بر این ادغام نات کوین (NOT) در کیف پول تلگرام، یک برنامه مبتنی بر TON، از روز لیست شدن این ارز، نشان دهنده یک حرکت استراتژیک برای استفاده از پایگاه عظیم کاربران تلگرام برای افزایش حجم تراکنش ها و تعاملات در اکوسیستم تون کوین (TON) است.

قیمت Notcoin در زمان لیست شدن چقدر بود؟

قیمتی که کارشناسان و تحلیلگران بازار پیش بینی کرده بودند تقریبا 0.01 تتر به عنوان قیمت اولیه بود که درست هم از آب در آمد و در روز لیست شدن قیمت همینقدر بود. با این حال اگر در این قیمت خریدار و تقاضا برای این توکن نباشد ممکن است شاهد افت قیمت به سطوح پایین تر باشیم. همانطور که اشاره شد قیمت نات کوین را پیش از هر چیز عرضه و تقاضا بازار تعیین میکند.

پیش بینی قیمت نات کوین تلگرام در 7 سال آینده

تحلیلگران قیمت نات کوین را در 7 سال آینده و تا سال 2030 مطابق جدول زیر پیش بینی کرده اند:

سالحداقل قیمت (دلار)حداکثر قیمت (دلار)
20240.0188330.037775
20250.0338790.101636
20260.0149780.066279
20270.0175310.046443
20280.0267590.076677
20290.0705740.19066
20300.0280970.094628

این پیش‌ بینی‌ ها از مدل‌های تحلیلی مختلف، از جمله مقایسه با روند بازار سهام‌های بزرگ فناوری و الگوهای رشد بیت‌کوین، مشتق شده‌اند. قیمت‌های آتی نات کوین مستعد نوسانات قابل توجه است پس سرمایه گذاران و دارندگان این توکن باید برای نوسانات آماده باشند. منابع مختلف، مانند CoinDataFlow و CoinArbitrageBot، دیدگاه‌هایی را در مورد مسیر احتمالی قیمت NOT ارائه داده اند که منعکس‌کننده افزایش‌های خوش‌بینانه و قابل‌توجه است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.1 7 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
عبدی
عبدی
3 ماه قبل

ناتم می خواهم به دلار تبدیل کنم

عبدی
عبدی
3 ماه قبل

بله

سارا
سارا
4 ماه قبل

من به آینده نات کوین خیلی امید دارم چون موسس تلگرام هم گفته که صد برابر میشه پس حتما میشه

سعید
سعید
4 ماه قبل

قیمت نات کوین چقدر است

محمد جواد
محمد جواد
4 ماه قبل

بهترین قیمت برای 2030 هر دونه ناتکوین 7دلار است این سخن بماند یادگاری

سعید
سعید
پاسخ به  محمد جواد
4 ماه قبل

خدا از دهنت بشنوه و واقعا قیمت نات کوین انقد بره بالا . من که نمیفروشم و منتظر میمونم

محمدرضا امیرفر
محمدرضا امیرفر
پاسخ به  محمد جواد
4 ماه قبل

کاش یادگاری یه سخن نغز دیگه می‌داشتی ،نکنید دوستان فقط کسانی که از قبل مقدار زیادی نان کوین ماین کردن بردند دیگه محال رشد خاصی داشته باشه اینم از من یادگار ،اکر دارید هم بفروشید و اصلا هم پول گرانبهاتون ندید بابت این ارز معمولی

Ali
Ali
4 ماه قبل

بدلیل اینکه خیلی از دارندگان نات عمدتا کاربر جدید هستند در ساعات اولیه همه برای فروش اقدام میکنن که باعث افت قیمت میشود .همچنین بعنوان هشدار عرض کنم که موقع انتقال یا وصل کردن ولت خیلی مواظب باشید وسعی کنید اول مقدار کمی را انتقال بدین اگه درست بود بعد اقدام کنید

ابوالفضل
ابوالفضل
4 ماه قبل

چرت ترین قیمتها آخه ارزی که قیمت ندارد نمودار نداره هیچ‌جا لیست نشده قابل تحلیله اصلا قبول تحلیل درست چند سال بعد رو هم تحلیل کردی که چرتو پرتی بیش نبود مطلبتونم مفید نبود

محمدرضا امیرفر
محمدرضا امیرفر
پاسخ به  ابوالفضل
4 ماه قبل

اصلا هم رشدی در کار نخواهد بود شما نکنید فقط هیجانات مقطعی سود و ضررهای برای عده ای درست می‌کنه ،هرکز و هرگز مورد مشابه بیت کوین ایجاد نخواهد شد ،یعنی اگر برای طلا چیزی مشابه پیدا شد برای بیت کوین هم میشه