آلت کوین های متاورس

فرصت هولد : آلت کوین های متاورس در اواخر سال 2024 رشد خواهند کرد!

با روند صعودی در بازار آلتکوین ها، جفت ارز ETH/BTC در 24 ساعت گذشته افزایش 2.41 درصدی را تجربه کرده است. هر چه اتریوم در برابر بیت کوین قوی تر شود، احتمال وقوع فصل آلتکوین یا آلت سیزن بیشتر می شود. در میان آلت‌کوین‌ها، توکن‌های متاورس مانند گالا (GALA ) ومانا (MANA ) شاهد یک روند بازیابی هستند که باعث تغییر روند می‌شود. آیا این آلتکوین های متاورس در2024 افزایش خواهند یافت؟

خرید و فروش تتر پی98

احتمال افزایش قیمت ارز گالا، یک آلت کوین متاورس

ارز گالا

پرایس اکشن گالا یک خط روند مقاومتی طولانی مدت را در نمودار روزانه نشان می دهد. روند کاهشی قیمت درآلت کوین متاورس گالا باعث کاهش 80 درصدی قیمت در شش ماه گذشته شده است.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت ارز گالا
نمودار تحلیل تکنیکال قیمت ارز گالا

با این حال، تثبیت اخیر در نزدیکی حمایت 0.015 دلار، احتمال رالی بازگشتی را به چالش می کشد. واگرایی صعودی در خط RSI و یک متقاطع صعودی در خطوط VI، افزایش احتمالی شکست را پیش‌بینی می‌کند. شکست خط روند، سطح فیبوناچی 23.60٪ را در 0.031 دلار به چالش می کشد، قبل از اینکه سطح 50٪ فیبوناچی را در 0.050 دلار بگیرد.


💵 بهترین ارزهای متاورس 2024 برای سرمایه گذاری


صعود به بالاتر از این سطح یک رویداد معکوس روند قابل توجه در ارز گالا را نشان خواهد داد. علاوه بر این، می تواند منجر به افزایش بالقوه تا سطح 1.618 فیبوناچی در 0.12 دلار شود. از این رو، شانس پیش‌بینی قیمت گالا از مقاومت 0.10 دلار در سال 2024 افزایش خواهد یافت.

احتمال پامپ قیمت ارز مانا، یک آلت کوین متاورس

ارز مانا

پرایس اکشن ارز مانا یک الگوی کنج نزولی را در نمودار روزانه نشان می دهد. بنابراین، نمودار روزانه توکن بومی دسنترلند یا همان ارز مانا تأثیر نزولی عظیمی را نشان می دهد.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت ارز مانا
نمودار تحلیل تکنیکال قیمت ارز مانا

الگوی نزولی افت قیمتی 66 درصدی را در شش ماه گذشته به همراه دارد و حمایت را در سطح 0.25 دلاری نشان میدهد. در حال حاضر، تثبیت جانبی در مراحل نزدیک به 0.25 دلار یک شکست از مقاومت سقف است. واگرایی صعودی در خطوط RSI و VI که برای یک متقاطع صعودی همگرا می شوند، احتمال رشد قیمت ارز مانا را تقویت می کند.

مانند آلتکوین گالا، شکست مقاومت سقف سطح فیبوناچی 23.60% را در 0.3774 دلار به چالش خواهد کشید. مقاومت مهم در 0.51 دلار یا سطح 50 درصد فیبوناچی است. افزایش صعودی بیش از این مقاومت، احتمال رسیدن به سطح 1.618 فیبوناچی در 1.10 دلار را افزایش می دهد. از این رو، شانس پیش‌بینی قیمت مانا از مرز 1.00 دلار در سال 2024 افزایش می‌یابد.


❌سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای افزایش آگاهی کاربران ارائه شده است.از این مقاله به عنوان مشاوره مالیاتی، سرمایه گذاری، یا سایر موارد استفاده نکنید. تصمیم گیری برای سرمایه گذاری روی یک ارز نیازمند مطالعه و تحلیل است و به عهده خود شخص میباشد، پی 98 در قبال سود و زیان و برداشت شما هیچ مسئولیتی ندارد.


منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments