پامپ ارز میو

انفجار قیمت ارز میو (MEW) | پامپ میم کوین محبوب سولانا تا کجا ادامه دارد؟

توکن cat in a dogs world با نماد MEW یکی از جدیدترین میم کوین ها در شبکه بلاک چین سولانا است. ارز میو پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یکی از بهترین میم کوین‌های امسال را دارد و در این چند ماه هم عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است.

با رشد قیمت بیت کوین و نزدیکی آن به اوج تاریخی توکن میو در 24 ساعت گذشته شاهد پامپ حدود 50 درصدی بوده است. با این رکورد شکنی در 7 روز گذشته ارز MEW بیش از 130 درصد رشد قیمتی داشته است.


💡نظر چت جی پی تی درباره ارز MEW


چرا قیمت ارز MEW بالا می رود؟

بدون شک نمیتوان عملکرد قابل تحسین سولانا را در سال 2024 نادیده گرفت. این موفقیت در کنار شهرت و پامپ توکن های میم در شبکه سولانا مثل داگ ویف هت و بونک در انفجار قیمت ارز میو هم تاثیر داشته است.

رشد قیمت ارز میو می‌تواند ناشی از تایید ETF‌های سولانا باشد، که باعث افزایش فعالیت در شبکه سولانا و تقویت تمام سکه‌های مبتنی بر این بلاک چین، از جمله این میم کوین با نام “گربه در دنیای سگ‌ها” شده است.

از طرفی در پامپ اخیر هم شاهد افزایش قیمت سولانا و سایر میم کوین های این شبکه بوده ایم.

نمودار میو
تغییرات قیمت میو در 7 روز گذشته

افزایش قیمت ارز میو تا کجا ادامه دارد؟

از زمان عرضه در سال جاری، ارز میو حرکت مثبت خود را حفظ کرده است. این توکن اخیراً با وجود یک دوره نزولی در ماه گذشته رشد قابل توجهی را نشان داده است در 7 روز و 24 ساعت گذشته هم که رشد انفجاری داشته است. با گذشت زمان در سال 2024، انتظار می‌رود ارز «گربه در دنیای سگ‌ها» از اوج قیمتی خود فراتر رود و زمزمه حتی برای رسید قیمت آن به 1 دلار هم به گوش می رسد. جالب است بدانید که اوج قیمت تاریخی این میم کوین $0.01034 بوده است و آنچنان هم 1 دلار برایش دست نیافتنی نیست. در حال حاضر و با پامپ اخیر قیمت توکن هنوز هم 20 درصد با اوجش فاصله دارد.

ارز میو با تمرکز بر طنز با مضمون گربه به‌جای تم‌های معمول میم کوین ها که سگ است، هیاهوی بی‌نظیری در سکه‌های میم ارائه می‌کند. هدف این رویکرد ایجاد جامعه ای اختصاصی از دوستداران گربه است و تنوعی را به بازار ارزهای شوخی اضافه می کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments