حمایت Allnodes از پیشنهاد بحث برانگیز لونا کلاسیک

حمایت Allnodes از پیشنهاد بحث برانگیز لونا کلاسیک | سقوط LUNC به زیر سطح حمایت اصلی

پیشنهاد کلیدی لونا کلاسیک تقریباً تصویب شد زیرا پلتفرم Allnodes اعتبار سنجی ترا کلاسیک پس از تست زیرساخت Terra Rebels رای موافق خود را اعلام کرد.

ولیدیتور پلتفرم Allnodes از پیشنهاد بحث برانگیز 11479 توسط گروه توسعه دهندگان Terra Rebels حمایت می کند، در حالی که جامعه لونا کلاسیک در تامین بودجه برای Rebel Station اختلاف نظر دارد. جامعه بر این باور است که Terra Rebels بودجه‌هایی را که قبلاً ارائه شده بود، دریافت کرد و باعث FUD شد که نتیجه آن سقوط قیمت لونا کلاسیک (LUNC) بود.

خرید و فروش لونا کلاسیک

تصویب پیشنهاد لونا کلاسیک توسط Terra Rebels

هفته گذشته، پروپوزال 11459 توسط Terra Rebels تقریباً تصویب شد، اما پلتفرم اعتباردهنده Allnodes، با 15٪ قدرت رای، به این پیشنهاد موافقت نکرد. Allnodes گفت که به پیشنهاد 11459 به دلیل عدم شفافیت در گره‌های مستقر شده و درخواست‌هایی که توسط Terra Rebels رسیدگی می‌شود، رای منفی داده است.

Terra Rebels تمام جزئیات از جمله گره ها و سرورهایی را که مقیاس پذیری نقطه پایانی و فضای ذخیره سازی توزیع شده را مدیریت می کنند، ارائه کرده است. اعتبار سنجی Allnodes همچنین زیرساخت Terra Rebels را با هدایت کل حجم گره عمومی Allnodes به Terra Rebels آزمایش کرده است. تست موفقیت آمیز بوده و Allnodes از Rebel Station پشتیبانی می کند.

بلاک چین لونا کلاسیک حداقل به دو نقطه پایانی مستقل نیاز دارد. در حالی که هنوز فضای زیادی برای رشد وجود دارد، من فکر می‌کنم که در حال حاضر نقطه پایانی Terra Rebels انتخاب خوبی به عنوان نقطه پایانی پشتیبان برای بلاک چین Terra Classic است.

پس از اینکه Allnodes رای “بله” داد، این پیشنهاد تقریباً تصویب شد و هنوز 2 روز باقی مانده است. پیشنهاد 11479 با 47 درصد موافق، 41 درصد «خیر» و 12 درصد «رای ممتنع» رای مثبت دریافت کرده است. 13 تایید کننده دیگر از جمله MAX، JESUSisLORD، Autism Staking و Crypto Genesis از این پیشنهاد حمایت می کنند. در حالی که 13 تایید کننده مانند TCB، Luna Station 88، HappyCattyCrypto و LUNC DAO این پیشنهاد را رد کردند.

Terra Rebels به دنبال توکن های LUNC به ارزش 37,593 دلار از استخر جامعه است که 7,593 دلار برای هزینه های جاری و 30,000 دلار برای پاداش است. این بودجه به هزینه های جاری و پشتیبانی فنی زیرساخت Rebel Station به مدت 3 ماه کمک خواهد کرد.

🔺احتمال 1 دلاری شدن لونا کلاسیک چقدر است؟🔺

سقوط لونا کلاسیک به زیر سطح حمایت اصلی

قیمت لونا کلاسیک در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش یافت و قیمت در حال حاضر 0.000112 دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000107 دلار و 0.000114 دلار است. همچنین حجم معاملات در 24 ساعت گذشته 20 درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش علاقه معامله گران است.

🔺لونا کلاسیک به زیر سطح پشتیبانی کلیدی 0.00012 سقوط کرده و جامعه با بحرانی روبرو است زیرا توسعه دهندگان اصلی Ed Kim و Tobias “Zaradar” Andersen تیم توسعه دهندگان Joint L1 Task Force را ترک کردند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
قیصر
قیصر
1 سال قبل

لونا کلاسیک بعد از ریزش میزان تعداد عرضه رو افزايش داد و درنتیجه پامپ لونا رویا هست قیمت یک دلاری شدن هم احمقانه هست و هرگز یک دلار نمی شود چون میزان گردش تعداد توکن رو ضرب کنید اگه یک دلار بشه ارزش بالاتر از بیت کوین بس رویا پردازی نکنید

محسن
محسن
1 سال قبل

بشتابید بشتابید لونابگیرید

سامان
سامان
1 سال قبل

منتظر پامپ لونا کلاسیک باشید ،بماند به یادگار