نقشه راه لونا کلاسیک برای سه ماه آخر سال 2023 | تیم توسعه دهنده برای احیا LUNC قصد دارند چه کاری انجام دهند؟

نقشه راه لونا کلاسیک برای سه ماه آخر سال 2023 و احیا ارز LUNC

توسعه دهنده اصلی L1TF هدف بعدی را در نقشه راه احیای LUNC با ورود به حالت تعمیر و نگهداری نشان می دهد.

توسعه دهنده هسته اصلی (L1TF) تمرکز بعدی خود را در نقشه راه احیای لونا کلاسیک نشان داده است. L1TF برنامه ورود به حالت تعمیر و نگهداری برای سه ماه چهارم، رسیدگی به مسائل مربوط به بلاک چین و Dapps، و همچنین پشتیبانی از پیشنهادات حاکمیتی تایید شده را اعلام کرده است. قیمت های LUNC و USTC همچنان تحت فشار باقی می مانند.

برنامه تیم توسعه دهنده لونا کلاسیک برای سه ماه آخر سال 2023!

Vinh Nguyen توسعه دهنده L1TF در پستی در X فاش کرد که تیم توسعه دهنده LITF به میزان 344 میلیون لونا کلاسیک را به استخر جامعه بازگردانده است. بر اساس StakeBin، استخر جامعه دارای 2.10 میلیارد LUNC و 6.08 میلیون USTC است.

گروه L1TF اکنون وارد حالت تعمیر و نگهداری برای سه ماهه چهارم شده است که از 17 اکتبر 2023 تا 17 ژانویه 2024 اعمال می شود. Vinh Nguyen گفت که تیم بیشتر روی حل و فصل وضعیت Astroport dapp، مسائل بلاک چین و پیشنهادات حاکمیتی تایید شده کار خواهد کرد.

Vinh Nguyen، توسعه‌ دهنده L1TF گفت تمرکز بعدی روی راه اندازی L2 است که تیم توسعه ماه‌ها در حال برنامه‌ ریزی بوده است. این ایده اولین بار توسط پروفسور ادوارد کیم پیشنهاد شد. Vinh Nguyen همچنین فاش کرد که نقشه راه سال آینده (2024) در سه ماهه چهارم آماده خواهد شد.

زنجیره نیاز به نگهداری در L2 دارد، که به اندازه L1 مهم است. تمرکز بعدی بر روی L2 onboarding است. بنابراین، من تصمیم گرفتم L1 را تثبیت کنم.

در همین حال، تیم توسعه L1TF به دنبال افراد واجد شرایط برای مدیریت onboarding و بازاریابی L2 است. انتظار می‌ رود که پیشرفت‌ های مربوط به ورود و بازاریابی L2 مشکلات را حل کرده و تغییراتی را در زنجیره ایجاد کند.

🔺پیش بینی قیمت لونا کلاسیک در سال 2025 و بررسی نحوه عملکرد آن🔺

ادامه دار شدن کاهش قیمت LUNC و USTC 

قیمت های لونا کلاسیک و USTC در بحبوحه فروش گسترده تر آلتکوین ها در هفته گذشته تحت فشار هستند. توکن‌های اکوسیستم Terra Classic علیرغم پیشنهادهای کلیدی نتوانسته‌ اند شتاب صعودی داشته باشند. اعضای کلیدی که L1TF را زودتر ترک می کنند همچنان بر قیمت زنجیره و LUNC تاثیر می گذارند.

قیمت LUNC در 0.000056 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. در همین حال، قیمت USTC نیز طی 24 ساعت 2 درصد کاهش یافته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments