انفجار قیمت شیبا نزدیک است؟ 3 نکته ای که این هفته باید در نظر بگیرید!

انفجار قیمت شیبا نزدیک است؟ 3 نکته ای که این هفته باید در نظر بگیرید!

قیمت شیبا رشد ثابتی داشته است و به نظر می رسد رالی به نفع گاوها در حال تغییر است.

نزدیک شدن به بازار گاوی شیبا

با بیت کوین بالای 28 هزار دلار، آلت کوین ها شروع به حرکت کرده اند و در همین راستا شیبا اینو هم از این قاعده مستثنی نیست. نمودار فعلی یک حرکت صعودی واضح را نشان می دهد که می تواند قیمت را به مقاومت اصلی 0.0000080 دلار برساند. با توجه به اینکه شیبا اینو یک ارز دیجیتال با نوسانات بالا است، رسیدن به آن هدف آسان به نظر می رسد تا زمانی که روند صعودی ادامه داشته باشد.

چارت 3 روزه شیبا

تغییری در حجم ایجاد نشده است!

در حالی که حرکت قیمت صعودی است، در حال حاضر همه فاکتور های لازم برای شروع بازار گاوی شیبا فراهم نیست مانند حجم. فشار خرید نسبتا ثابت است و تا به امروز افزایش قابل توجهی نداشته است. با این حال، اگر روند فعلی حفظ شود، سرمایه گذاران برای خرید شیبا اقدام می کنند و سطوح کلیدی ذکر شده در نمودار زیر را تست می کند. 

تغییری در حجم ایجاد نشده است!

شاخص ها حرکت صعودی را نشان می دهند!

شاخص RSI در بازه زمانی 3 روزه به پایین ترین حد خود رسیده است و در چند روز گذشته به خوبی یک الگو صعودی را تشکیل داده است. این یک سیگنال صعودی است که پس از عبور RSI از سطح 50 امتیاز تایید می شود. همچنین شاخص MACD در بازه زمانی 3 روزه نیز نشانه های صعودی دارد و اگر این حرکت ادامه یابد، به زودی یک تلاقی صعودی خواهد داشت.

شاخص ها حرکت صعودی را نشان می دهند!

تحلیل قیمت شیبا در کوتاه مدت

این میم کوین در قیمت 0.0000070 دلار حمایت خوبی پیدا کرد و از آن زمان قیمت بالاتر رفت. اهداف فعلی در $0.0000080 و $0.0000083 است. آنها همچنین به عنوان مقاومت در برابر روند صعودی عمل خواهند کرد. احتمال می رود در چند روز آینده این سطوح تست خواهد شد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments