سرمایه گذاری در بیبی دوج، شیبا اینو یا دوج کوین | کدام یک در نبرد میم کوین ها برنده می شود؟

سرمایه گذاری در بیبی دوج، شیبا اینو یا دوج کوین | کدام یک در نبرد میم کوین ها برنده می شود؟

🔺سرمایه گذاری روی کوین های میم به طور قابل توجهی رشد کرده است که توسط دوج کوین رهبری می شود.

🔺ایلان ماسک یک محرک اصلی برای رشد کل بازار میم سکه بوده است.

اخیرا سرمایه‌گذاری‌های میم کوین به طرز چشمگیری افزایش یافته است. دوج کوین با ارزش بازار خارق‌العاده 10.71 میلیارد دلار به عنوان رهبر آشکار میم کوین ها در میان سرمایه‌ گذاران ظاهر شده است.

بازار کریپتو به دلیل عوامل متعددی که در آن نقش دارند، افت شدیدی را تجربه کرده است. زمستان طولانی‌ مدت رمز ارزها با سقوط استیبل کوین الگوریتمی لونا کلاسیک، تعلیق برداشت‌ها توسط برخی شرکت‌ها و سقوط فاجعه‌ بار FTX توسط سم بنکمن فرید تشدید شده است. علیرغم احساسات بسیار نزولی، به نظر می رسد که میم کوین ها همچنان مورد توجه سرمایه گذاران هستند.

خرید و فروش دوج کوین

این یک ترن هوایی برای سرمایه گذارانی که برای خرید دوج کوین اقدام کرده اند، در سال 2022 بوده است و عوامل متعددی باعث افزایش محبوبیت آن شده است.

داده های سایت کوین مارکت کپ نشان می دهد که قیمت Dogecoin نسبت به سال گذشته 52 درصد کاهش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، دوج کوین با قیمت 0.06952 دلار معامله می شد.

در ماه سپتامبر 2022 دوج چین– راه‌حل غیررسمی لایه 2 برای Dogecoin که توسط اعضای انجمن توسعه یافته است – با ثبت بیش از 50 میلیون تراکنش تا به امروز، نقطه عطف مهمی را رقم زده است. 

بیایید تأثیر بی‌نظیری که ایلان ماسک بر Dogecoin داشته است را فراموش نکنیم. از زمانی که پدر دوج در نوامبر اعلام کرد که دوج کوین به ماه می رود، این میم کوین سرمایه گذاران زیادی را جذب کرده است. او سال ها حامی سرسخت Dogecoin بوده و محرک اصلی برای رشد کل بازار میم کوین می باشد.

در اکتبر سال 2022، سایت معتبر Benzinga نظرسنجی را برای سنجش این احساس در مورد اینکه آیا دوج کوین تا سال 2023 به دنبال خبر معامله ماسک برای خرید توییتر به 0.10 دلار خواهد رسید، انجام داد. بیش از 67.6 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی اظهار داشتند که معتقدند تا سال 2023 به 10 سنت خواهد رسید و 32.4 درصد اعتقاد ندارند که این اتفاق بیفتد. 

در تاریخ 30 نوامبر، بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، که با نام مستعار Shibetoshi Nakamoto نامیده می‌شود، در توییتی از جامعه Dogecoin خواست تا از میم سکه برای چیزی فراتر از پامپ و دامپ استفاده کنند. ماسک پاسخ داد و پیشنهاد کرد که دوج کوین باید بیشتر شبیه یک ارز عمل کند.

حتی مارک کوبان میلیاردر، مالک دالاس ماوریکس، حمایت خود را از دوج کوین در “The Ellen Show” ابراز کرد – با اشاره به اینکه تورم در واقع به افزایش کاربرد آن به عنوان یک ارز دیجیتال کمک می کند.

خرید و فروش شیبا اینو

برنده دوم: قیمتی برای حدس زدن وجود ندارد، دومین میم کوین در این لیست شیبا اینو است. Shiba Inu جایگاه خود را به عنوان یکی از سه ارز دیجیتال برتر بایننس در سال 2022 حفظ کرد.

با وجود بازار نزولی فعلی، شیتوشی، توسعه دهنده اصلی شیباریوم با نام مستعار، نسبت به آینده شیبا اینو خوشبین است. کوساما اخیراً یک بروزرسانی را با جامعه به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که Shiba Inu همچنان جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین دارایی‌های ارزهای دیجیتال حفظ کرده است چراکه سرمایه گذاران زیادی تمایل به خرید شیبا دارند. با کمی شانس و برخی تحلیل‌های دقیق، کوساما مطمئن است که شیبا اینو موقعیت خوبی دارد تا به زودی به رتبه‌بندی صعود کند.

داده های LunarCrush رشد قابل توجه جامعه شیبا اینو را نشان می دهد که مشارکت اجتماعی آن با افزایش خیره کننده 4.78 درصدی به 15.28 میلیون دلار رسیده است.

بیبی دوج

🔺آخرین اما نه کم‌ اهمیت: بیبی دوج سومین سکه در لیست ما است. با ارزش بازار 160.81 میلیون دلار، نسبت به سال گذشته 30 درصد کاهش قیمت داشته است. از سوی دیگر، مشارکت اجتماعی برای سکه شاهد افزایش باورنکردنی 7800 درصدی بوده است که به 7.35 میلیون اشاره اجتماعی در سال 2022 رسیده است.

بیبی دوج همچنان از نظر تعداد دارندگان از Shiba Inu پیشی گرفته است، با یک جامعه در حال رشد و پرشور که به موفقیت آن اختصاص یافته است. تعداد دارندگان Shiba Inu در حال افزایش است، اما نه به سرعت BabyDoge. شیبا اینو 23 درصد کمتر دارنده دارند، در مجموع 1.26 میلیون نفر، که نزدیک به 500000 نفر از BabyDoge عقب است.

سرمایه گذاری در کدام میم کوین بهتر است؟

در صورت بررسی دقیق، بیبی دوج هیچ کاربرد عملی ندارد. ارزهای دیجیتال برتر و در حال رشد بر دنیای رمز ارزها حکومت می کنند زیرا هدفی اساسی را دنبال می کنند. از این رو، کارشناسان در مورد مدت زمان ماندگاری این تبلیغات کاملاً نامطمئن هستند. قیمت بیبی دوج به دلیل یک توییت از ایلان ماسک افزایش یافت. با این حال، در درازمدت، پیش‌بینی عملکرد این توئیت قدرتمند دشوار است. از سوی دیگر، Dogecoin یکی از 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار است. در ماه های ابتدایی سال 2021، Dogecoin در محبوبیت و حجم معاملات نیز افزایش یافت. البته ایلان ماسک نیز از طریق توییت های خود به پذیرش Dogecoin سرعت می بخشید. با این حال، دوج کوین بر روی فناوری بلاک چین کار می کند. سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر ارزهای دیجیتالی هستند که از فناوری بلاک چین استفاده می کنند زیرا از مدل های غیرمتمرکز استفاده می کند. برای مقایسه قطعاً این رمز ارز در برابر بیبی دوج کاربرد عملی دارد. از این رو، دوج کوین یک سرمایه گذاری عالی است. شیبا اینو از Dogecoin الهام گرفته شده است و در بلاک چین اتریوم میزبانی می شود. با این حال، این سکه را به شوخی نگیرید زیرا به عنوان بخشی از وب سایت صرافی غیرمتمرکز کار می کند. توکن سکه اصلی Shib در Uniswap میزبانی شد که دوباره به لطف توییت ایلان ماسک، بیش از 300 درصد افزایش یافت. Shiba Inu دوباره به عنوان یک کاربرد عملی عمل می کند و بر روی فناوری بلاک چین کار می کند. کارشناسان معتقدند که شیبا اینو رشد خواهد کرد زیرا مبتنی بر اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ در جهان است. سرمایه‌ گذاری در بیبی دوج می‌تواند یک امر مخاطره‌آمیز باشد. بدین ترتیب دوج کوین و شیبا اینو هر دو گزینه های بهتری برای سرمایه گذاری هستند زیرا هر دو دارای نشانه های مثبت برای رشد در آینده هستند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.5 6 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرمین
آرمین
1 سال قبل

بیبی دوج بیبی دوج بیبی دوج، اگه جوون هستی و به آینده چشم داری بخر، حداقل پونصد هزار تومن بخر

عباس طالبی
عباس طالبی
1 سال قبل

دوج ۱ دلاری کی پس؟؟؟

مسگری
مسگری
1 سال قبل

باسلام تشکرازتحلیل ارزشمندتان. بنده ازهرسه ارز مقداری دارم وبااین تحلیل تصمیم گرفتم بعلت مخاطره امیزبودن بی بی دوج ازاین ارزخارج شوم. بازهم سپاس

آرمین
آرمین
پاسخ به  مسگری
1 سال قبل

خب عزیزم بزرگترین اشتباه زندگیت رو کردی، نمیدونم این پیام رو میخونی یا نه ولی اگه خدا دوست داشته باشه حتما میخونیش، بیبی دوج به آسمان میرود، معمولا ارزهایی رشد میکنن که تمام توجهات ازشون به دور باشه

مهدی
مهدی
پاسخ به  مسگری
1 سال قبل

چقدر داری کامل خارج نشو یک سوم نگه دار فکر کن اصلا نداشتی چون شاید ۵ سال دیگه ۳ تا صفر انداخت