افزایش تقاضا و کاهش قیمت نات کوین

کاهش قیمت نات کوین با وجود تقاضای بالا: تحلیل دلایل و چشم‌انداز بازار

نات کوین در هفته گذشته شاهد افزایش قابل توجه تقاضا بوده است. با این حال، ارزش آن در مدت مشابه دو رقمی سقوط کرده است. در این مقاله بررسی کرده ایم که آیا احتمال افزایش قیمت نات کوین با وجود تقاضای بالا ممکن است یا این موضوع یک امید واهی است؟ در ادامه به بررسی نمودارها و تحلیل تکنیکال نات کوین پرداخته ایم.

  • شاخص های کلیدی ارزیابی شده در نمودار یک روزه به احتمال تداوم کاهش قیمت اشاره می کنند. نات کوین(NOT) با وجود افزایش 13 درصدی آدرس‌های فعال در هفته گذشته، شاهد کاهش قیمت بوده است.
  • نهنگ‌ها، میزان هولد نات کوین را تا 90 درصد کاهش داده اند، که باعث فشار فروش بیشتر و کاهش احتمالی بیشتر قیمت می‌شود.
  • RSI نشان می دهد که نات کوین نزدیک به منطقه فروش بیش از حد نیست، اما خروج نقدینگی کاهش بیشتر قیمت را تهدید می کند.

با وجود افزایش تقاضا چرا قیمت نات کوین رشد نکرد؟

از زمان دستگیری پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام در 24 آگوست، ارزش دارایی‌های مرتبط با تلگرام مانند ارز داگز و نات کوین کاهش یافته است. از زمان نوشتن این مقاله نات کوین با قیمت 0.0073 دلار معامله می شود، قیمت نات کوین از آن زمان 23 درصد کاهش یافته است.

نات کوین با آخرین قیمتی که در ماه می مشاهده شده بود، ترید می‌شود و فرصت خرید برای کسانی ایجاد می‌کند که به دنبال خرید نات کوین در کف قیمت هستند. این افت قیمت باعث افزایش تقاضا برای نات کوین در هفته گذشته شده است.

آدرس های فعال نات کوین چه نشان میدهد؟

طبق گزارش اینتو د بلاک (IntoTheBlock)، این آلتکوین در هفت روز گذشته 13 درصد افزایش در آدرس‌های فعال روزانه را تجربه کرده است. علاوه بر این، تقاضای جدید برای NOT افزایش یافته است، با افزایش 46 درصدی تعداد روزانه آدرس‌های جدید مبادلات توکن در این دوره.


📌اخبار مرتبط: آیا داگز رشد میکند یا بیش از این سقوط میکند؟


با این حال، به غیر از سرمایه گذارانی که نات کوین را در افت قیمت خریدند، توضیح دیگری برای افزایش آدرس‌های فعال آن در حالی که قیمت آن کاهش می‌یابد، وجود دارد.

دارندگان فعلی نات کوین ممکن است توکن های خود را بین کاربران جدید توزیع کنند تا از ضرر بیشتر به سرمایه گذاری خود جلوگیری کنند. این معمولاً تعداد آدرس‌های فعال و جدید را افزایش می‌دهد. از آنجایی که نهنگ ها با جریان نقدینگی سر و کار دارند، قیمت نات کوین همچنان کاهش می یابد.

کاهش جریان خالص دارندگان بزرگ برای این توکن نشان می دهد که نهنگ ها از زمان دستگیری دوروف به طور پیوسته در حال کاهش بوده اند. طی هفته گذشته، این جریان خالص بیش از 90 درصد کاهش یافته است که خروج تدریجی دارندگان اصلی را تأیید می کند. این یک سیگنال نزولی است که ممکن است سرمایه‌گذاران خرد را نیز ترغیب کند تا توکن‌های خود را بفروشند.

کی بازگشت قیمت نات کوین در راه است؟

در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی نات کوین(RSI) روی 32 قرار دارد، که نشان می‌دهد به منطقه فروش بیش از حد 30 نزدیک می‌شود، جایی که اغلب انتظار می‌رود قیمت دوباره افزایش یابد. اگر کاهش فروشندگان شروع شود، توکن می‌تواند مسیر خود را معکوس کند و روند صعودی را آغاز کند و به به سمت تارگت قیمت 0.013 دلار افزایش یابد.

با این حال، این بستگی به نقدینگی جدید وارد بازار دارد. جریان پول چایکین(CMF) این توکن در حال حاضر افزایش نقدینگی خروجی را با ارزش 0.20- نشان می دهد که نشان دهنده خطر کاهش ارزش بیشتر است.اگر تریدرهای نات کوین به حذف سرمایه از بازار ادامه دهند، نات کوین ممکن است به پایین‌ترین حد خود یعنی 0.00004 دلار بازگردد.

منبع: بی این کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آرمان
آرمان
6 روز قبل

امیدی هست قیمت نات کوین افزایش پیدا کنه یا ما بفروشیم.