استخراج تپ سواپ

آموزش بازی تپ سواپ | چطور سرعت استخراج توکن TAPS را زیاد کنیم؟

اخیرا بازی‌های تپ تو ارن (tap-to-earn) یا تپ ماینینگ (tap-mining) بر روی  تلگرام ترند شده و به دلیل راحتی و هیجان انگیز بودن در بین علاقه مندان به این حوزه محبوب شده است . این بازی‌ها به کاربران این فرصت را می‌دهند که با انجام اقدامات ساده، مثل زدن روی صفحه نمایش، ارز دیجیتالی را استخراج کنند.
بازی تپ سواپ (TapSwap) یک پروژه جدید مشابه نات کوین است که اخیرا در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده. این پروژه به شرکت کنندگان خود این فرصت را می‌دهد که از تعامل با ربات تلگرام Tap Swap در حالتی سرگرم‌کننده و بازی مانند، توکن‌های Tap را به دست آورند.  پروژه Tap Swap در حساب رسمی توییتر، خود را یک صرافی ارز دیجیتال مبتنی بر سولانا با کارمزد کم، توان عملیاتی بالا و ویژگی‌های هیجان‌انگیز مانند سهامداری و معامله مارجین معرفی می‌کند.

تپ سواپ چیست؟

بازی تپ سواپ مشابه نات کوین یکی از پروژه های Play-To-Earn ارز دیجیتال محسوب می شود که کاربران در آن با کلیک روی یک دکمه، می توانند توکن TAPS به دست آورند. در حال حاضر نمی توان گفت که آیا این ارز دیجیتال در صرافی های معتبر لیست خواهد شد یا خیر.

TapSwap یک پروژه در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) شبیه به Notcoin است. هر دو از یک بازی ماینینگ مبتنی بر تلگرام برای جذب کاربران استفاده می‌کنند. این پروژه دارای یک جامعه جهانی چشمگیر بیش از ۳۲ میلیون عضو است. از طریق ضربه زدن مکرر روی رابط ربات شما شروع به جمع‌آوری امتیاز می‌کنید که با توجه به آن‌ها رتبه شما در بین دیگر تپرها تعیین می‌شود.

توکن taps چیست؟

ماهیت این فعالیت این است که تا آنجا که ممکن است توکن‌های TAPS را جمع‌آوری کنید و زمانی که این ارز در اواخر ماه جاری در بلاک چین سولانا راه اندازی شد، آنها را مبادله کنید.

دانلود و شروع بازی تپ سواپ

1️⃣اپلیکیشن پیام رسان تلگرام را در گوشی خود دانلود کنید.

2️⃣برای فعال کردن ربات تلگرام Tap Swap می‌توانید نام آن را سرچ (t.me/tapswap) کنید.

3️⃣دستورالعمل‌ها را دنبال کرده و با ضربه زدن روی صفحه نمایش خود، ربات تلگرام تپ سواپ را اجرا و ماین کنید.

4️⃣امتیازی به دست می‌آورید که سطح و رتبه شما را تعیین می‌کند.

عکس بازی تپ سواپ

چطور تپ سواپ استخراج کنیم؟

  1. وارد ربات تلگرامی تپ سواپ شوید. 
  2. روی گزینه start کلیک کنید. 
  3. سه بخش برای شما فعال میشود. 
  4. بخش help برای آموزش بخش های بازی و راهنمای بازی به شما نمای شداده میشود.
  5. بخش join our community ، میتوانید عضو شبکه های اجتماعی این ربات شوید.
  6. برای شروع بازی باید روی بخش start now کلیک کنید.
  7. با هر ضربه ای که روی سکه بزنید می توانید توکن tap استخراج کنید. 
راه اندازی ربات تپ سواپ
راه اندازی ربات تپ سواپ

چطور سرعت استخراج تپ سواپ را زیاد کنیم؟

 🔸 در بخش Tap برای دریافت امتیاز روی سکه بزنید. همانطور که مشاهده می‌کنید برای ضربه زدن به انرژی نیاز دارید. در ابتدای بازی به شما روزانه ۵۰۰ واحد انرژی داده می‌شود که با انجام تسک‌های مختلف می‌توانید آن را افزایش دهید.

🔸برای دیدن جایگاه و رتبه خود در میان سایر کاربران روی Bronze بزنید.

🔸گزینه”ref” ، مخفف “referral” به معنی “ارجاع” است. این گزینه به شما امکان می دهد تا لینک یا کد ارجاع خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در صورت استفاده آنها از این لینک یا کد برای معامله در صرافی، کمیسیون یا پاداشی دریافت کنید.

🔸بخش Task شامل 3 گزینه Special، Leagues و Ref Tasks می شود که هر کدام کاربرد خاص خودش را دارد.

🔸فعالیت‌هایی مانند پیوستن به کانال‌های مربوطه و یا متصل کردن کیف پول سولانا خود به نام “Phantom” باعث میشود امتیاز کسب کنید.

🔸این بخش “Boost” یا تقویت نام دارد که ویژگی‌هایی است که می‌توانید با توکن‌هایتان دریافت کنید، مثلا “ربات کلیک کن یا همان تپ بات” یا این که می‌توانید سرعتتان را افزایش دهید.

افزایش سرعت استخراج تپ سواپ
افزایش سرعت استخراج تپ سواپ

بخش های مهم و جزییات بازی تپ سواپ

گزینه Special

با کلیک روی این گزینه، یک سری از وظایف را مشاهده می کنید. در این بخش می توانید با انجام وظایف مختلف، توکن های تپ سواپ رایگان بیشتری بدست آورید. این وظایف شامل تماشای تبلیغات، انجام نظرسنجی، دعوت دوستان، متصل کردن کیف پول سولانا به نام فانتوم، عضویت در شبکه های اجتماعی تپ سواپ  است.

گزینه Leagues

کاربران با سطح برنزی، بازی را شروع خواهند کرد؛ پس از اینکه توکن های استخراج شده توسط کاربر زیاد شود، به یک سطح بالاتر می رود. پس از سطح برنزی، کاربر وارد سطح نقره ای و به همین ترتیب تا سطوح Mythic می تواند پیش برود. به ازای دست یافتن به هر کدام از این سطوح، پاداشی به صورت توکن های TAPS به او تعلق می گیرد که با کلیک کردن روی دکمه Claim می تواند آنها را برداشت کند.

گزینه Ref Tasks

در این قسمت می توانید پاداشی که در قبال دعوت از دوستان خود دریافت کردید را برداشت کنید و به مجموع توکن های TAPS خود اضافه کنید. اگر یک نفر را دعوت کرده باشید 2500 توکن TAPS، اگر 3 را دعوت کرده باشید 50000 توکن TAPS دریافت خواهید کرد.

گزینه Boost 

گزینه ارتقا در تپ سواپ به شما امکان می دهد تا سرعت و میزان استخراج توکن خود را به طور موقت افزایش دهید. این گزینه با استفاده از توکن های TAPS که در پلتفرم تپ سواپ کسب میکنید، فعال می شود. دو نوع Boost در تپ سواپ وجود دارد:

🔹تپینگ گرو (Taping Guru): این نوع Boost سرعت ضربه زدن شما را برای مدت زمان مشخصی افزایش می دهد و می توانید در مدت زمان کوتاه تر، توکن های بیشتری استخراج کنید. به طور مثال اگر با یکبار کلیک کردن روی صفحه 5 توکن TAPS ماین می شود؛ با فعال کردن این قابلیت می توانید با هر بار کلیک 25 توکن TAPS ماین کنید.

🔹فول تنک (Full Tank): این قابلیت محدودیت استخراج شما را برای مدت زمان مشخصی از بین می برد و میتوانید بدون محدودیت، به استخراج توکن ادامه دهید.

بخش بوست
بخش بوست

گزینه Stats

گزینه Stats در تپ سواپ به شما امکان می دهد تا اطلاعات آماری مفیدی در مورد عملکرد خود در پلتفرم و همچنین وضعیت کلی پروژه تپ سواپ را مشاهده کنید. اطلاعاتی که می توانید در بخش Stats بدست بیاورید شامل موارد زیر است:

🔺مجموع ضربه (Total Touches) : تعداد کل دفعاتی که کاربران در پلتفرم ضربه زده اند.

🔺 مجموع بازیکنان (Total Players) : تعداد کل کاربرانی که در پلتفرم تپ سواپ ثبت نام کرده اند.

🔺کاربران روزانه (Daily Users) : تعداد کاربرانی که در 24 ساعت گذشته در پلتفرم فعال بوده اند.

🔺میزان استخراج (Total Share Balance) : تعداد کل توکن هایی که توسط کاربران در پلتفرم استخراج شده است.

بخش استتس
بخش استتس

ویژگی های بازی Tap Swap

تپ سواپ به دلیل برخی از ویژگی های مهم، توجه کاربران ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است، برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

🔺ماهیت دیفای یا غیر متمرکز: مبنای حاکمیت در تپ سواپ، دارندگان توکن TAPS هستند. هر دارنده توکن TAPS حق رای در مورد مسائل کلیدی توسعه پلتفرم را خواهد داشت.

🔺مکانیزم رای گیری: اعضای جامعه می توانند پیشنهاداتی برای توسعه پلتفرم ارائه دهند که به رای گذاشته می شوند. برای اینکه پیشنهادی قابل بررسی باشد، باید تعداد مشخصی از آرای دارندگان توکن را کسب کند.

🔺شفافیت: تمام پیشنهادات، آرا و نتایج برای بررسی کلیه کاربران به صورت عمومی در دسترس قرار می گیرد. این امر به جامعه امکان می دهد تا در جریان روند توسعه قرار گرفته و اطمینان حاصل کند که فرآیند حاکمیت به صورت عادلانه و شفاف انجام می شود.

🔺انعطاف پذیری: برای توسعه موفقیت آمیز پروژه، لازم است، این بازی های ترند  در بازار منعطف باشند و خود را با شرایط وفق بدهند و به فکر اپدیت باشند.

🔺بازی و کسب درآمد: Tap Swap از طریق بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده، به کاربران خود توکن TAPS را به عنوان پاداش ارائه می‌دهد.

🔺ماینینگ آسان: تنها کاری که برای دریافت ارز دیجیتال تپ سواپ باید انجام دهید این است که ربات تلگرام را باز و استخراج را شروع کنید.

🔺بدون نیاز به سرمایه‌گذاری اولیه: برخلاف بسیاری از پروژه‌های دیگر، برای شروع کار با Tap Swap نیازی به سرمایه‌گذاری اولیه نیست.

🔺کارمزد پایین: تپ سواپ کارمزدهای معاملات بسیار پایینی را در مقایسه با سایر DEX ها ارائه می‌دهد.

🔺سرعت تراکنش ها: تراکنش‌ها در TapSwap با سرعت بالایی انجام می‌شوند و به تاخیر های طولانی نمی‌افتند.

🔺نقدینگی : تپ سواپ از نقدینگی عمیق برای طیف گسترده‌ای از جفت ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

🔺عرضه محدود: برخلاف نات کوین، عرضه ارز دیجیتال Tap Swap محدودتر است.

🔺سرگرم کننده:  از طریق بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده، راهی جذاب برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

🔺مبتنی بر سولانا: سولانا به دلیل سرعت و کارمزدهای پایین تراکنش، بستر مناسبی برای TapSwap است.

پروژه Tap Swap معتبر است؟

تپ سواپ یک بازی کلیکی رایگان و معتبر است که شما می‌توانید در آن توکن‌هایی را کسب کنید که احتمالا ارزشی پس از لیست شدن در صرافی‌ها دارند. به طور معمول، کلاهبرداری‌ها از کاربران می‌خواهند که هزینه اولیه را پرداخت کنند یا پول سرمایه‌گذاری کنند، اما TapSwap اینگونه نیست. اما هر کاربر فعالی در دنیای ارز دیجیتال باید تحقیقات لازم را انجام بدهد.

نحوه برداشت کوین‌های TapSwap از طریق کیف پول 

قیمت ارز دیجیتال برای کاربران بسیار مهم است، افرادی که از طریق بازی تپ سواپ، کوین جمع‌آوری کرده‌اند به دنبال نحوه برداشت آن نیز هستند. در این بخش نحوه برداشت ارز تپ سواپ آورده شده است:

  • مطمئن شوید که به اندازه کافی توکن Taps را از طریق ربات تلگرام جمع‌آوری کرده‌اید.
  • منتظر راه‌اندازی باشید و نرخ‌های مبادله را بررسی کنید. پس از راه‌اندازی، توکن‌های Taps خود را به توکن‌های رسمی Tap در بلاک چین سولانا تبدیل کنید.
  • توکن‌های Tap را برای نگهداری به کیف پول سولانا سازگار خود منتقل کنید.

زمان لیست شدن تپ سواپ در صرافی ها

تا زمان نگارش این مطلب، هیچ تاریخ رسمی برای لیست شدن توکن TAPS در هیچ صرافی بزرگی اعلام نشده است. با این حال، شایعاتی مبنی بر احتمال لیست شدن تپ سواپ در آینده وجود دارد. پیش از این به طور غیر رسمی اعلام شده بود که تپ سواپ در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ لیست خواهد شد اما بنابر توضیح تیم توسعه این بازی، زمان لیست شدن تپ سواپ به تعویق افتاد. 

تفاوت نات کوین و تپ سواپ

نات کوین (Notcoin) به عنوان یک پدیده جدید در دنیای ارزهای دیجیتال، در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شد. این ارز دیجیتال که در شبکه بلاکچین تون (TON) قرار دارد و در حال حاضر لیست شده است. امات تپ سواپ بر روی بلاکچین سولانا قرار دارد و هنوز تاریخ دقیقی از لیست شدن ان در صرافی ها در دسترس نیست.

تفاوت همستر کامبت و تپ سواپ

با توجه به رشد سریع کانال تلگرامی بازی و تعداد مشترکان و کاربران فعال آن، می‌توان گفت که ارز همستر تلگرام پتانسیل قابل توجهی برای تبدیل شدن به یکی از بازی‌های پیشرو در صنعت گیمی فای  و فناوری وب 3 دارد و می‌تواند در آینده نقش مهمی در جذب کاربران جدید به این حوزه ایفا کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد همستر خرید کارت های روزانه آن هست که میتوانین توکن بیشتری در آن بخش کسب کنید 

در مقابل تپ سواپ محیط ساده تری نسبت به بازی همستر دارد و میتوانید به راحتی توکن کسب کنید و مانند همستر ارتقا انچنانی نداشته و بیشتر مشابه نات کوین است.

قیمت هر توکن تپ چقدر خواهد بود؟

قیمت تپ سواپ بعد از لیست شدن در صرافی‌های مختلف و این موضوع که تپ سواپ در کدام صرافی‌ها لیست خواهد شد مشخص می‌شود. اما تپ سواپ می‌تواند مانند نات کوین، آینده قیمتی بسیار مناسبی داشته باشد و سود خوبی به کاربران خود بدهد.اما قبل از لیست شدن این ارز، باید با فرایند برداشت و انتقال تپ سواپ آشنایی داشته باشید تا بلافاصله پس از لیست شدن آن، امکان فروش برای شما فراهم شود. که در مقاله های بعدی پی 98 به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

در بخش دیدگاه ها نظر خود را برای سایر کاربران مطرح کنید که در حال حاضر از کدام بازی تلگرام استفاده میکنید؟ انتخاب شما کدام بازی است؟ همستر کامبت؟ تپ سواپ؟

اگر بازی دیگری می شناسید در بخش کامنت ها برای ما و سایر کاربران مطرح کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments