آموزش اضافه کردن ایمیل به حساب پی پال | آشنایی با نحوه حذف یا تغییر آدرس ایمیل پی پال

آموزش اضافه کردن ایمیل به حساب پی پال | آشنایی با نحوه حذف یا تغییر آدرس ایمیل پی پال

پی پال همیشه مورد علاقه برای انجام تراکنش های آنلاین در داخل یا خارج از مرزهای کشور بوده است. این پلتفرم پرداخت آنلاین در حال حاضر توسط 286 میلیون نفر استفاده شده است و تا زمانی که این مقاله به دست شما می رسد، باید چند نفر دیگر از آن برای انتقال وجه استفاده کرده باشند. در حالی که پی پال تراکنش های آنلاین را به سرعت انجام می دهد، در بلاک کردن سریع حساب ها شهرت بدی دارد. چرا که شرایط و ضوابط آن به قدری سختگیرانه است که می توان بدون اینکه بداند آنها را نقض کرد. در حال حاضر یکی از اصلی ترین چالش هایی که فریلنسرها در سایت های خارجی با آن مواجه هستند یکی بودن آدرس ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اند با آدرس ایمیل پی پل است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم می پرسند: چگونه می توانیم دو حساب پی پال داشته باشیم؟ خب راحت ترین راه اضافه کردن ایمیل جدید به حساب پی پال است.
از این رو در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه اضافه کردن ایمیل به حساب پی پال را به صورت تصویری و گام به گام به شما آموزش دهیم و همچنین در صورت نیاز با مراحل حذف و یا تغییر آدرس ایمیل paypal آشنا شوید.

منظور از اضافه کردن ایمیل به حساب پی پال چیست و چرا یک نفر به آنها نیاز دارد؟

این شرکت دارای ویژگی‌های جدیدی با نسخه‌های به‌ روز شده خود است، که می‌توانید ایمیل‌ها را در صورت عدم تمایل حذف کنید و هر زمان که بخواهید می‌توانید اضافه کنید. تعیین زمان ارسال و دریافت پول از داشبورد مدیریت با استفاده از گزارش با تاریخ آنها، با حساب پی پال خود آسان است. اکنون اضافه کردن ایمیل دوم به حساب پی پال به ما کمک می‌کند تا با استفاده از چندین ایمیل، چندین خط تجاری را مدیریت کنید. در صورت تایید کاربران مجاز به اضافه کردن آدرس های ایمیل برای انتقال وجه هستند.

برای داشتن بیش از یک ایمیل پی پال، ارائه اطلاعات شخصی، جزئیات تماس و آدرس IP برای انجام این کار ضروری است. 

چه زمانی باید به فکر اضافه کردن ایمیل به حساب پی پال باشیم؟

داشتن دو آدرس ایمیل پی پال – یکی شخصی و دیگری حساب تجاری برای اکثر کاربران کار می کند. اما موارد قانونی وجود دارد که کاربر ممکن است به بیش از دو آدرس ایمیل نیاز داشته باشد.

اجازه دهید برخی از این موارد را بررسی کنیم:

فعالیت فریلنسری

اگر شما هم یک فریلنسر ایرانی هستید قطعا می دانید که پی پال به کشورهایی که تحریم هستند خدماتی ارائه نمی دهد و در صورت ایجاد اکانت، بلافاصله حساب شما مسدود خواهد شد. از طرفی برای فعالیت در برخی سایت های فریلنسر باید آدرس ایمیلی که هنگام ثبت نام وارد کرده اید با آدرس ایمیل پی پال مطابقت داشته و یکسان باشد. در چنین شرایطی اضافه کردن آدرس ایمیل پی پال راه حل مشکل شماست.

🔺اگر جز دسته افرادی هستید که حساب PayPal دارید اما موجودی لازم برای انجام سفارشات و یا پرداخت آنلاین ندارید، با استفاده از خدمات “شارژ حساب پی پال” اقدام به شارژ و افزایش موجودی اکانت خود نمایید.

برندهای جداگانه

فرض کنید شما یک شرکت واحد دارید اما چندین برند را به طور همزمان مدیریت می کنید. در چنین شرایطی، ایده آل است که برای هر یک از برندهای خود یک حساب پی پال جداگانه داشته باشید.

داشتن یک حساب پی پال مستقل برای هر برند مزایای متعددی را ارائه می دهد. از جمله:

  • تراکنش های ساده
  • کنترل و نظارت بهتر بر داده های مالی شما
  • انتقال آسان وجه

فروش در چندین پلتفرم

فرض کنید یک محصول دارید که در چندین پلتفرم می فروشید و می خواهید حساب های PayPal جداگانه ای به هر یک از این پلتفرم ها متصل کنید.

در این صورت داشتن یک حساب پی پال جداگانه برای هر پلتفرم منطقی است.

آموزش اضافه کردن ایمیل به حساب پی پال

در اینجا نحوه اضافه کردن آدرس ایمیل پی پال آمده است:

  1. به بخش “Setting” مراجعه کنید.
  2. در بخش “Email“، می‌توانید اضافه کنید.
  3. برای افزودن یک آدرس ایمیل جدید، روی + کلیک کنید. آدرس ایمیل را وارد کنید و روی “Add Email” کلیک کنید. ما به طور خودکار برای تایید آن یک ایمیل برای شما ارسال می کنیم. روی لینک موجود در ایمیل ما کلیک کنید.
آموزش اضافه کردن ایمیل به حساب پی پال

نحوه حذف یا تغییر آدرس ایمیل PayPal 

برای به‌روزرسانی یک آدرس ایمیل، روی به‌روزرسانی در کنار آدرسی که می‌خواهید تغییر دهید کلیک کنید. به روز رسانی را انجام دهید و روی تغییر ایمیل کلیک کنید.

  1. به بخش پروفایل خود در پی پال بروید.
  2. روی “Account info” ضربه بزنید.
  3. گزینه “Emails” را انتخاب کنید. 

🔺برای تغییر آدرس ایمیل پی پال، روی “Change” ضربه بزنید.

🔸برای حذف آدرس ایمیل پی پال، گزینه “Remove” را انتخاب کنید. 

آیا اضافه کردن آدرس ایمیل به به حساب PayPal خود بی خطر است؟

پی پال در برخورد با کاربر پی پال بسیار حساس است و اگر برخلاف قوانین پی پال عمل کنید حساب شما مسدود خواهد شد. اما در صورتی که از ای پی ثابت استفاده کنید و مدارک را به درستی ارسال کنید مشکلی پیش نخواهد آمد. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments