سیگنال خرید 3 ارز

سقوط بازار آلت کوین ها | این 3 آلت کوین حتی در شرایط نزولی هم مناسب خرید هستند!

وقتی بیت کوین عطسه می کند، آلت کوین ها آنفولانزا می گیرند و این یعنی با تغییر قیمت بیت کوین و کوچکترین نوسان بیت کوین بازار آلت کوین ها هم تحت تاثیر پاداش ارزها بیت کوین قرار میگیرد.از آنجایی که بیت کوین در سطح حمایت 66000 دلاری به مبارزه ادامه می دهد، برخی از آلت کوین ها کاملاً در حال شکست و سقوط هستند. آیا باید ارزهای خود را بفروشید یا در انتهای این تونل وحشت نور و امید وجود دارد؟

خرید و فروش تتر پی98

وضعیت قرمز بازار آلتکوین ها

هفته برای بیت کوین خوب شروع نشده است. RSI نوسانگر تصادفی (Stochastic Oscillator) درست زمانی که به نظر می رسید از شروع مجدد بازار صعودی خبر میدهد،سقوط کرد. این مطمئناً یک تاخیر در حرکت صعودی ایجاد می کند و شاید مدتی طول بکشد تا دوباره جریان صعودی شود.

زمانی که بیت کوین با مشکل مواجه می شود، آلت کوین ها به طور کلی در وضعیت بسیار بدتری قرار می گیرند، و این اتفاق در روز دوشنبه شروع شد.

رندر(RNDR) و اینجکتیو پروتکل(INJ) دستاوردهای اخیر خود را رها کرده اند. هر دو به ترتیب 8.6% و 9.4% کاهش یافتند. وضعیت هوش مصنوعی بسیار بدتر است.  فچ ای آی (FET)،سینگیولاریتی نت (AGIX)، و اوشن پروتکل (OCEAN)  تا کنون حدود 15 درصد کاهش یافته است.


🪙🤖 بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی تا سال 2025🪙🤖


نوسانات واقعاً زیاد است و قیمت ها آنقدر سریع در حال حرکت هستند که تعیین قیمت روی بسیاری از سکه ها و توکن ها دشوار است. ارزهای دیجیتال با کمترین میزان ضرر فقط خود بیت کوین (-1.50٪) و اتریوم (-3.45٪) هستند.

وقت تصمیم گیری سرمایه گذاران 

اولاً، همه سرمایه‌گذاران مسئول تمام سرمایه‌گذاری‌های خود هستند، و باید نسبت به توصیه های دیگران محتاط باشند. با این حال، در چنین مواقعی گزینه هایی وجود دارد. اگر روی آلتکوین‌های خاصی سرمایه‌گذاری شده باشد، قیمت‌های آنها احتمالاً به زمان نیاز دارد تا رشد کند.

چنین مواقعی به سرمایه گذار این فرصت را می دهد که همه آلتکوین های موجود در سبد خود را بازنگری کند. ممکن است تعداد آلتکوین هایی که خریداری شده اند بسیار زیاد شده باشد.

یکی از مواردی که باید در نظر گرفت این است که آیا همه آن آلتکوین ها نسبت به این بازار صعودی عملکرد بهتری از بیت کوین دلار دارند یا نه، تعداد بسیار کمی از این ارزها در مقایسه با بیت کوین رشد چشمگیری داشتند. اگر یک آلتکوین عملکرد بهتری از بیت کوین نداشته باشد، باید این سوال مطرح شود که چرا همچنان آن را هولد میکنید؟ بله، با اصول صحیح برای آلتکوین، همه چیز می تواند تغییر کند، اما عملکرد ضعیف منجر به از دست رفتن هزینه فرصت می شود.


🅱️⚡️🪙بیت کوین نخرید | 3 ارز جایگزین بیت کوین که شما را میلیونر میکند!🅱️⚡️🪙


تصمیم درست برای ترید در شرایط فعلی چیست؟

یک استراتژی مناسب می‌تواند فروش آلت‌کوین‌هایی باشد که عملکرد ضعیفی دارند و سپس آن ارزش را به ارزهایی با بازدهی بالایی که در گذشته داشتند منتقل کنید تا از زیان های احتمال جلوگیری شود. بله، احتمالاً از فروش این ارزها با عملکرد ضعیف تر ضرر خواهید کرد، اما حداقل سبد ارز دیجیتال یا پورتفولیو خود را با خرید آلت کوین های مطمئن تری تضمین کرده اید.

استراتژی دیگر این است که فقط روی ایده و تحلیل خود پافشاری کنید و صبور باشید و تحت تاثیر احساست و فومو در بازار قرار نگیرید. بازارها نمی توانند برای همیشه سقوط کنند. زمانی یک جهش وجود خواهد داشت و حتی می‌توانید آن آلتکوین‌هایی را که تمایل کمتری به خرید آن‌ها دارید، پس از رالی بازگشتی بازار بفروشید.

مدیریت ریسک سرمایه گذاری

درسی که باید یاد گرفت این است که همه چیز در مورد مدیریت ریسک است. ترید، به خصوص در عرصه کریپتو بازی مرگ و زندگی است. احساسات می‌توانند در میان سرمایه‌گذارانی که احتمالاً تازه وارد بازی شده‌اند، ویران کننده باشند و بسیاری از کریپتوهای درخشان وجود دارند که به عنوان بهترین ارز بعدی توسط انواع اینفلوئنسرها و افراد مشهور تبلیغ می‌شوند. تنها حدود 5 درصد از تریدرها از طریق بازار امرار معاش می کنند، بنابراین برای قرار گرفتن در میان آن 5 درصد باید دانش و آگاهی و مدیریت احساسات خود را ارتقا دهید.

1️⃣بیشتر از تمکن مالی خود سرمایه گذاری نکنید.

2️⃣روی یک ارز تمام سرمایه خود را شرط نبندید و سبد خرید متنوعی داشته باشید

3️⃣ اخبار سلبریتی ها و توییتر و ایده های انسان های تاثیر گذار در عرصه کریپتو را دنبال کنید و بهترین تصمیم را بگیرید.

آلت کوین های مناسب خرید که در شرایط فعلی بازار پیشنهاد میشوند

در شرایطی که قیمت بیت کوین در تلاش برای حفظ سطح بالای 65000 دلار است، آلت کوین ها فشار عرضه زیادی را تجربه می کنند. از آنجایی که آلت کوین های برتر در عرض 24 ساعت بیش از 10 درصد کاهش یافته اند، بازار در حال حاضر بسیار نزولی است.

داده های انحلال به دست آمده نشان می دهد که تقریباً 500 میلیون دلار موقعیت های خرید در عرض 48 ساعت از بین رفته است.

آیا با چنین چرخه نزولی در بازار، آلتکوین ها بر مرحله اصلاح غلبه خواهند کرد؟ 

وقت خرید اتریوم 

عکس اتریوم

اصلاح، فرصت خرید در اتریوم را به ارمغان می آورد با تایید اخیر ETF، قیمت اتریوم در ماه گذشته به سطح 3700 دلار افزایش یافت. با این حال، روند صعودی کوتاه‌مدت باقی می‌ماند زیرا اصلاح گسترده‌تر بازار، قیمت اتریوم را به کمتر از 3500 دلار کاهش می‌دهد و در مورد اصلاحات بیشتر هشدار می‌دهد.

نمودار قیمت اتریوم
نمودار قیمت اتریوم

 از آنجایی که روند نزولی الگوی کنج در نمودار روزانه شکست می‌خورد، قیمت ETH به سطح فیبوناچی 23.60 درصد کاهش می‌یابد. با این حال، تقاضا در سطوح پایین تر، معکوس شدن را برای بزرگترین آلت کوین در صنعت کریپتو نشان می دهد.


🪙⁉️بیت کوین یا اتریوم؟ از نظر چت GPT کدام عملکرد بهتری در میان مدت دارند؟⁉️🪙


با معکوس شدن دو کف، قیمت ETH می‌تواند از سطح 50 درصد فیبوناچی در 3774 دلار فراتر رود و به طور بالقوه به 4000 دلار در این ماه برسد.

وقت خرید تون کوین

عکس تون کوین

در نمودار روزانه، روند صعودی قیمت تون کوین از الگوی مثلث پیشی گرفته است. با این حال، روند صعودی نمی تواند بالای 8 دلار باقی بماند و در نتیجه یک افت قیمت سریع ایجاد می شود. با کاهش تقریباً 11 درصدی ظرف چند روز، قیمت TON به زیر 7.50 دلار بازگشت و ممکن است به زودی خط روند مقاومت شکسته را دوباره آزمایش کند.

نمودار قیمت تون کوین

با این حال، شانس شروع رالی بازگشتی پس از آزمون مجدد سطح حمایت 8 دلار، هر چقدر هم که کم باشد، می تواند منجر به جهش قیمت به 8 دلار شود.آیا قیمت تون کوین در رالی بازگشتی رشد میکند؟

وقت خرید سولانا

عکس سولانا

با کاهش 15 درصدی در هفت روز گذشته، قیمت SOL به زیر سطح 150 دلار سقوط کرد. علاوه بر این، آلتکوین در پنج هفته گذشته نتوانسته اند هیچ کندل هفتگی صعودی ایجاد کند و حتی رد قیمت بالاتری را نشان می دهد.

با عرضه عظیمی که در سطوح سقف در نمودار هفتگی قابل مشاهده است، قیمت سولانا سطح 50 درصد فیبوناچی را در 125 دلار آزمایش می کند. علاوه بر این، کندل استیک، یک جریان معکوس را برای سطوح کف برای شروع مجدد رالی گاوی پیش بینی میکند.

نمودار قیمت سولانا
نمودار قیمت سولانا

در چنین حالتی، اگر رالی گاوی اتفاق بیوفتد، قیمت سولانا از مرز 200 دلار عبور کند و بالاترین رکورد جدید خود را به بالای 250 میرساند. طبق سطح فیبوناچی، سطح 1.618 در 403 دلار می تواند یک هدف بالقوه برای این  آلتکوین در سال جاری باشد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments