بازگشت ایلان ماسک

اظهارنظر ایلان ماسک بعد از هفته ها سکوت درباره دوج کوین

ایلان ماسک که هفته ها از توییت کردن درباره ی ارز دیجیتال فاصله گرفته بود، با توییتی کوتاه دوباره اظهارنظر های خود را از سر گرفت.

ایلان ماسک که به دلیل نارضایتی های پیرامون تاثیرات اظهار نظر های وی بر بازار کریپتو در هفته های اخیر در مورد ارزهای دیجیتال ساکت بود، امروز با پاسخ به توییت بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین، به سکوت خود پایان داد. مارکوس در توئیتر خود نوشت که داستان دوج کوین باید خنده دار بماند و افزود که “جدیت، جذابیت آن را از بین می برد“.

وی افزود:

دوج زمانی در بهترین حالت خود می باشد که شوخ طبعانه به نظر برسد. وقتی مردم در این مورد خیلی جدی یا سخت گیر می شوند، جذابیت آن را از بین می برند. دوج را سرگرم کننده و پوچ نگه دارید.

او همچنین یک پست Reddit را که در سال 2014 منتشر کرده بود، با عنوان “Keep Dogecoin Absurb” (دوج کوین را بی معنی نگهدارید) ، ارسال کرد و گفت که حال وضعيتي مشابه است. مارکوس اظهار داشت که جذابیت دوج کوین ناشی از تمسخر و مضحک بودن این میم کوین است.

ماسک نیز به زبانی دیگر و با فرستادن یک ایموجی ساده از شکلک لیوان های آبجو به طور خلاصه به پیام مارکوس پاسخ داد.

بازگشت ماسک به ارسال توییت های مربوط به ارزهای دیجیتال، همزمان با رویداد جدید مدیر عامل شرکت توییتر، جک دورسی بود. دورسی در حال برپایی سمینار مجازی  “The B Word” بود ، رویدادی که می خواهد روایت های غلط پیرامون بیت کوین را از بین ببرد. طبق وب سایت آنها، این سازمان متمرکز بر افزایش آگاهی از مسائل شبکه و حل مشکلات آن است.
دورسی پیشنهاد کرد که در رویداد بعدی B Word با ماسک در مورد کریپتو گفتگو کند و به طرز هوشمندانه با دعوت ماسک به مصاحبه وی را به گفتگو با خود ترغیب کرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments