هشدار ادوارد اسنودن به سرمایه گذاران شیبا اینو

به اعتقاد Edward Snowden بعید است کسی بتواند به کمک توکن SHIB پولدار شود

در یکی از توییت های اخیر، مشاور سابق آژانس امنیت ملی، به فالوور های خود در خصوص تبعات سرمایه گذاری در ارز شیبا اینو (SHIB) با پولی که برای آن سخت تلاش کرده اند، هشدار داد و این گونه نوشت:

“من با عشق این موضوع را مطرح میکنم، اگر به شما وعده پولدار شدن داده شده است، آن هم با پولی که سخت برای آن تلاش کردید و با سرمایه گذاری بر روی پول های نماد سگ، لطفا شانس خود را به دقت برای پیشی گرفتن از بازاری در نظر بگیرید که سهام خود را به شما فروخته است، آن هم نه به عنوان پولی با نماد سگ، بلکه با مشابه آن.

توییت اسنودن

او بر این باور است که شانس پیشی گرفتن از این بازار بسیار کم است. در یک توییت دیگر، او کسانی را که با این عقیده او مشکل دارند، به در آمد زایی و سودآوری از این راه فراخواند.

قاتل دوج کوین (DOGE) در ماه گذشته توانسته است همه را به خود خیره کند و افزایش 826 درصدی قیمت را شاهد باشد و در جمع 10 کوین برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار گیرد.

به تازگی، شیبا اینو با پیشی گرفتن از DOGE، عنوان بزرگترین میم کوین بازار را هم به خود اختصاص داد.

اسنودن وقتی با حجم عظیمی از مخاطبان در برابرش مواجه شد، گفت او با این مورد که مردم در موارد بی ارزش سرمایه گذاری کنند مشکلی ندارد، اما نگرانی او کسانی هستند که ممکن است نظرشان به جای سرمایه گذاری در موارد بزرگتر، به سرمایه گذاری در SHIB تغییر پیدا کند.

نظرات ادوارد اسنودن که امروز منتشر شده است، منعکس کننده صحبت های اخیر ایلان ماسک می باشد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این میلیاردر و مدیرعامل شرکت تسلا که خود را عامل محرک توکن های با نماد سگ می داند، اعلام کرده است که او از روز کنجکاوی برخی از رمز ارزها را خریداری کرده است و همین امر مخاطبان او را بر آن داشت تا سرمایه خود را بر روی آن دسته از دارایی های سوداگرانه اختصاص دهند.

داستان کسی که توانست به کمک SHIB سرمایه 8,000 دلاری خود را به 5.7 میلیارد دلار تبدیل کند تقریباً به گوش همه رسیده است. با این حال، استدلال مخالفان این است که این سیر صعودی، به دلیل ارزش گذاری عظیم این کوین، ممکن است پایدار نباشد.

هیاهو پیرامون شیبا اینو تنها به این ارز ختم نشد و به سایر کوین های برگرفته شده از DOGE و ایلان ماسک هم سرایت کرد. 

در هفته گذشته، دوج ایلان مارس (ELON) میزان 270 درصد افزایش قیمت را شاهد بود. میزان رشد قیمت ELON در یک ماه اخیر معادل تقریباً 4000 درصد می باشد.

منبع: یو تودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments