سیگنال رشد دوج کوین

تحلیل تکنیکال DOGE: خروج نهنگ های دوج کوین و احتمال رشد 450 درصدی 

کسانی که حدود 0.1 درصد از عرضه در گردش DOGE را در اختیار دارند، این ارز دیجیتال را می فروشند. مجموعه داده ها نشان دهنده انباشتگی است، چیزی که می تواند از سقوط قیمت جلوگیری کند.جریان خالص دارندگان بزرگ دوج کوین  به میزان خیره کننده 311 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است که نشان می دهد فشار می تواند روی قیمت باشد.

  • دوج کوین از زمان اوج سالانه خود 43.3% اصلاح شده است. با این حال، برخی از کارشناسان پتانسیل بازگشت 450٪ را مشاهده می کنند.
  • ساختار موجی از سطوح الیوت و فیبوناچی نقطه عطفی را در 0.1240 درجه نشان می دهد.
  • به گفته تحلیلگر Big Mike، اگر حمایت برقرار باشد، Dogecoin می تواند به اهداف قیمتی تا 0.5925 دلار برسد.
  • برای زمینه، دارندگان بزرگ آدرس هایی هستند که حدود 0.1٪ از کل عرضه در گردش را در اختیار دارند.

از آنجا که این گروه دارای مقدار قابل توجهی از وجوه است، به طور قابل توجهی بر قیمت تاثیر می گذارد. سنبله ها در متریک نشان دهنده انباشتگی از نگهدارنده های بزرگ است. در این صورت، انتظار می رود ارزش سکه افزایش یابد.

خرید و فروش تتر پی98

نهنگ های دوج کوین

دوج کوین

با این حال، این افت اخیر نشان داد که این بازیکنان بزرگ در حال فروش سکه های خود هستند. به این ترتیب، اگر این اقدام ادامه یابد، قیمت دوج کوین DOGE ممکن است کاهش دیگری را تجربه کند.

دوج کوین در حال حاضر با قیمت 0.12 دلار تغییر کرد. این کاهش 23.74 درصدی در 30 روز گذشته بود. با توجه به اقدامی که در بالا ذکر شد، ممکن است شاهد کاهش قیمت به سمت 0.10 دلار باشیم تا تایید شود که آیا روند نزولی ادامه دارد یا خیر، AMBCrypto میانگین سن سکه (MCA) را بررسی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، MCA میانگین سنی تمام سکه ها است که بر اساس قیمت خرید وزن دارند.

جریان net flow دوج کوین
جریان net flow دوج کوین

تحلیل فاندامنتال دوج کوین

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که MCA به طور خاص بر روی سکه های قدیمی متمرکز است. این به معنای سکه هایی است که حداقل 155 روز را در کیف پول یک دارنده خاص سپری کرده اند.

هنگامی که MCA افزایش می یابد، به این معنی است که فعالیت معاملاتی بین سکه های قدیمی در حال افزایش است.

اغلب اوقات، این حرکت به مبادلات ختم می شود، یعنی برای فروش هستند. برای دوج کوین MCA 90 روزه کاهش یافت. این اتفاق از 25 ژوئن در حال وقوع است.

نمودار انباشت دوج کوین
نمودار انباشت دوج کوین

کاهش در اینجا حاکی از آن است که سکه های قدیمی دارایی های خود را بازنشسته می کنند و نمی فروشند.

بنابراین، این احتمال وجود دارد که فروش سهامداران بزرگ توسط کسانی آغاز شده باشد که DOGE را در چند ماه گذشته انباشته کرده اند.

تریدرها منتظر خرید با تخفیف هستند

با مقایسه هر دو معیار و تأثیر آن بر قیمت، می توان ترید دوج کوین را به صورت بی روند مشاهده کرد.طبق تحلیل ها، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است در روزهای آینده تا 0.11 تا 0.13 دلار هدایت شود.

اما سایر فعالان بازار چه می کنند؟ در این مورد، AMBCrypto عمق بازار تبادل روی زنجیره را تحلیل کرد. این به بررسی تعداد تریدرهایی می‌پردازد که در حال پیشنهاد یا درخواست یک سکه هستند.

منظور ما از پیشنهاد، آن دسته از تریدرهایی  است که منتظر خرید یک سکه در 10 صرافی برتر هستند و از فروش به معنای کسانی است که منتظر فروش هستند. اگر طرف درخواست بیشتر از طرف پیشنهاد باشد، ممکن است روزها یا هفته ها پس از آن کاهش قیمت رخ دهد.

مقایسه قیمت های دوج کوین
مقایسه قیمت های دوج کوین

با این حال، یک پیشنهاد بالاتر از درخواست به نفع مثبت است. با توجه به  داده های IntoTheBlock، تعداد سکه‌های موجود در سمت پیشنهاد دوج کوین با تعداد زیادی از درخواست‌های احتمالی بیشتر است. اگر شرکت‌کنندگانی که منتظر خرید دوج با قیمت پایین‌تر هستند، همچنان افزایش می‌یابد، ممکن است یک رالی در کار باشد. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد، DOGE می تواند در عرض چند هفته به 0.15 دلار صعود کند.با این حال، در صورت کاهش ترید توسط سرمایه گذاران، این پیش بینی باطل خواهد شد.

سودهای بیشتر در راه هستند

پس از اصلاح طولانی مدت خود در دو ماه گذشته، یک متخصص در تحلیل تکنیکال تخمین می زند که قیمت دوج کوین می تواند در بقیه سال تقریباً 450 درصد افزایش یابد.

رالی بازگشتی دوج کوین از زمان عملکرد عالی او بین فوریه و آوریل، دوره دوج بی وقفه بوده است. هنگام مقایسه قیمت فعلی میم کوین(0.1247) با اوج سالانه آن، قیمت دوج کوین اصلاحی 43.3٪ را ثبت کرد. وضعیت اصلاحی که در ژوئن با کاهش گسترده بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافت.

توییت یک تحلیلگر درباره دوج
توییت یک تحلیلگر درباره دوج

 تنها در یک ماه، دوج کوین نزدیک به 23.51 درصد از ارزش خود را از دست داده است. با این وجود، کارشناسان تحلیل تکنیکال بر این باورند که ارزهای دیجیتال هنوز می توانند به بقیه سال بازگردند. در پستی در توییتر، تحلیلگر معروف به BigMike نموداری را به اشتراک گذاشت که از یک ساختار گرافیکی استفاده می کند که باید به دوج کوین اجازه دهد تا 450٪ سود را تجربه کند.

چه چیزی باعث افزایش دوج کوین می شود؟

نمودار BigMike ساختار موج کلاسیک الیوت را نشان می دهد که پتانسیل حرکت رو به بالا قابل توجهی را برای دوج کوین نشان می دهد. این تحلیل با چندین شاخص فنی و سطوح کلیدی شناسایی شده تقویت می شود.

نمودار مورد بحث، دنباله ای از پنج موج ضربه ای را نشان می دهد که با سه موج اصلاحی، نمونه ای از تئوری موج الیوت است. در حال حاضر، به نظر می رسد که دوج کوین پس از اولین موج صعودی قابل توجه در فاز اصلاحی (وید 2) قرار دارد.

سطح فعلی 0.1240 یورو می تواند پایان اصلاح (موج 2) را نشان دهد که نشان دهنده یک نقطه عطف بالقوه است. این سطح همچنین توسط چندین شاخص فنی از جمله RSI و Stochastic پشتیبانی می شود که نشانه هایی از واگرایی رو به بالا را نشان می دهند.

نمودار قیمت دوج کوین
نمودار قیمت دوج کوین

اگر موج 3 تحقق یابد، سطوح فیبوناچی اهداف بالقوه قیمت را در 0.3208 (پسوند 100٪)، 0.4839 (پسوند 141.4٪) و 0.5925 (پسوند 161.8٪) نشان می دهد. رسیدن به این سطوح نشان دهنده افزایش 450 درصدی نسبت به قیمت فعلی است.

شاخص های حجم، افزایش حجم خرید را نشان می دهد که می تواند از افزایش مورد انتظار حمایت کند. علاوه بر این، میانگین‌های متحرک شکل گیری الگوی تقاطع صعودی و استدلال برای بازگشت مجدد را تقویت می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سجاد
سجاد
1 روز قبل

باسلام خسته نباشید.بهترین ارز واسه اوناییه که تازه وارد بازار شدن و میخان سود کنن البته نباید وارد معامله شد نگهش دارین چونکه ارزیه که ماسک خیلی ازش طرفداری می‌کنه یعنی با یه صحبتش کردنش کلی ارزش پیدا میکنه خوبیشم
اینه که میخاد واسه خرید فروش در شرکت تسلا انجام بده بعدشم به حرف اینو اون نکنید خیلیا هستن که پول خرید بیت کوین رو ندارن پس پیشنهاد میکنم این ارز رو بخرین نگهش دارین تا سال 2030 خیلی میره بالا یاعلی..