شروع حرکت صعودی دوج کوین | آیا DOGE رقیب کاردانو است؟

شروع حرکت صعودی دوج کوین | آیا DOGE رقیب کاردانو است؟

دوج کوین سرانجام از سطح مقاومت مهمی که بازار قبلاً مشاهده کرده بود، عبور کرد و از الگوی نمودار خارج شد که می‌تواند به معکوس شدن روند حرکت این دارایی در بازار کمک کند.

الگوی پرچمی که قبلاً نشان داده‌ایم Dogecoin را در حدود همان سطح قیمت برای 40 روز گذشته نگه داشته‌ است، که در صورت مشاهده عملکرد موفق و حمایت سرمایه گذاران با خرید دوج کوین در حجم بالا، ممکن است منجر به افزایش نوسانات عظیم در بازار شود.

چارت روزانه دوج کوین

در 60 روز گذشته، دوج کوین پس از ورود به یک روند نزولی شدید از می 2021، در همان محدوده تثبیت باقی مانده است. عدم علاقه به میم کوین ها دلیل اصلی عدم عملکرد مثبت برای بیش از یک سال بود.

در حال حاضر، ما شاهد برخی نشانه‌ها از بهبود بازار و قرار گرفتن در معرض ریسک هستیم. عملکرد قیمتی میم کوین‌ها و توکن‌هایی مانند شیبا اینو نیز خوش‌ بینی سرمایه‌گذاران را به اشتراک می‌گذارند و در چند هفته گذشته بیش از 50 درصد ارزش خود را به دست آورده‌اند.

پیش از این، مارک کوبان، میلیاردر و مالک تئاتر لندمارک، اظهار داشت که Dogecoin مفیدتر از شبکه ارز کاردانو است، که این باعث افزایش حجم معاملات DOGE در بازار ارزهای دیجیتال شد و به صعود قیمت به بالاتر از سطح مقاومت ذکر شده کمک کرد.

بیانیه او بر این اساس استوار بود که دوج کوین هنوز پلتفرمی برای ساخت برنامه‌های کاربردی ندارد و مطمئناً زمانی که راه‌حل‌ های غیرمتمرکز در Doge به واقعیت تبدیل شوند، از کاردانو پیشی خواهد گرفت.

چند ماه پیش، یکی از بنیانگذاران اتریوم نقشه راهی را پیشنهاد کرد که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌هایی را در شبکه Doge بسازند، که مطمئناً سودمندی شبکه را افزایش می‌دهد و مستقیماً بر قیمت تاثیر می‌گذارد.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments