پامپ توکن daddy

پامپ توکن DADDY اندرو تیت رقیب سرسخت میم کوین های سولانا

از زمان راه اندازی، میم کوین ددی تیت(DADDY) که با شخصیت رسانه های اجتماعی بریتانیایی-آمریکایی و کیک بوکسر حرفه ای سابق اندرو تیت، که با نام Top G نیز شناخته میشود، مرتبط است، به محبوبیت خیره کننده ای دست یافته است و با تبلیغاتی که طرفداران اندرو تیت انجام دادند قیمت توکن یک سیگنال رشد چندین درصدی ثبت کرد.

قیمت DADDY همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و پس از پست توییتر تیت با این مضمون که او هرگز ندیده است که مامان بابا را شکست دهد، به این منظور که توکن MOTHER و DADDY در حال  رقابت با هم هستند و همچنین اعلامیه‌اش در مورد برنامه‌ریزی برای تبدیل این دارایی رمزنگاری به یک توکن کاربردی، از سکه MOTHER ایگی آزالیا پیشی گرفت.


💰🪙کسب سود با هولد کردن 4 میم کوین سولانا💰🪙


تاریخچه توکن ددی از زمان انتشار

گفتنی است، توکن DADDY از آن زمان مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است، و از 0.1983 دلار به 0.1281 دلار کاهش یافته است یا بیش از 35٪، همزمان با اعلامیه دیگری توسط اندرو تیت، که در آن گفت:

 قصد دارم  DADDY را به یک توکن غیرقابل تعویض NFT تبدیل کنم.  کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که عرضه سکه DADDY را به حدی کاهش دهم که حتی اگر یک سکه DADDY در دست داشته باشید، ثروتمند باشید.

مقایسه توکن ددی وپپه
مقایسه توکن ددی وپپه

جالب است که، در همان زمان، یک کاربر توییتر با طرفداران زیادی که به نام lyx.eth یا DexGemsReal شناخته می‌شوند، به شباهت‌های DADDY و یکی دیگر از میم کوین های محبوب،  پپه (PEPE) اشاره کرده است و به این احتمال اشاره می‌کند که دارایی رمزنگاری تیت می‌تواند عملکردی مشابه پپه ثبت کند.

🐸🪙بررسی جریان قیمت پپه تا 2030 🐸🪙

تحلیل قیمت توکن ددی

عکس توکن ددی

طبق آخرین داده‌های به دست آمده، قیمت 0.1281 دلاری توکن ددی نشان‌دهنده کاهش 37.70 درصدی در 24 ساعت گذشته است که به کاهش 45.93 درصدی از زمان راه‌اندازی معیارهای معاملاتی آن در پلتفرم کوین مارکت کپ اضافه شده است.

نمودار قیمت ددی تیت توکن
نمودار قیمت ددی تیت توکن

میم کوین اندرو تیت مطمئناً مورد توجه گسترده قرار گرفته است، مشهود از این واقعیت است که در 18 ژوئن بیش از 38,310 دارنده DADDY وجود داشت که طبق آخرین اطلاعات به دست آمده از 34,266 قبلاً 11.8٪ در یک روز افزایش یافته است. 

🔹با این اوصاف، قیمت‌ها در بازار کریپتو می‌توانند نوسان داشته باشند، به‌ویژه در مواردی که توکن‌های نسبتاً جدیدی ممکن است تحت تأثیر اظهارات عمومی افراد محبوب باشند، بنابراین انجام تحقیقات شخصی و آگاهی از تمام خطرات هنگام سرمایه‌گذاری در آن بسیار مهم است. 

تبدیل توکن ددی به NFT

هیجانی که پیرامون پیشنهادهای کاربردی برای سکه میم DADDY وجود دارد، هنوز به اعتماد سرمایه گذاران تبدیل نشده است. در حالی که تیت به حمایت از برنامه‌ها و ادغام‌های جدید ادامه می‌دهد، جامعه ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاران هنوز محتاط هستند.او قصد دارد DADDY را به یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) تبدیل کند تا عرضه آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.


🎲🪙💵بهترین توکن های NFT برای سرمایه گذاری در سال 2022🎲🪙💵


علاوه بر این، تیت قصد دارد سکه DADDY را با دانشگاه  خود برای دانشجویانش ادغام کند. او دسترسی انحصاری را برای دارندگان سکه میم DADDY پیشنهاد می کند.

توییت اندروتیت
توییت اندروتیت

همچنین به پاداش‌های احتمالی برای اعضای دانشگاه اشاره کرد، جایی که این توکن به صورت رایگان به عنوان پاداش به کسانی که وارد سیستم شوند تعلق میگیرد.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments