رقابت معاملات 1000 دلاری فلوکی اینو در کریپتو دات کام 

رقابت معاملات 1000 دلاری فلوکی اینو در کریپتو دات کام 

صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سنگاپور، کریپتو دات کام، یک رقابت تجاری انحصاری را برای فلوکی اینو (FLOKI) با جایزه 10000 دلاری راه‌اندازی می‌کند.

Crypto.com یک رقابت تجاری انحصاری را با تمرکز بر ارز دیجیتال محبوب با مضمون سگ، Floki Inu اعلام کرد. این مسابقه به شرکت کنندگان اجازه می دهد تا بخشی از جایزه 10000 دلاری را ببرند.

این کمپین از دو بخش تشکیل شده است که فرصت هایی را برای انواع مختلف شرکت کنندگان فراهم می کند.

🔺در قسمت اول کمپین، افراد تشویق می شوند که حداقل به اندازه 10 دلار برای خرید فلوکی اینو اقدام کنند. از بین تمام شرکت کنندگان، Crypto.com به طور تصادفی 250 برنده خوش شانس را انتخاب می کند و به هر یک از آنها 10 دلار توکن FLOKI پاداش داده می شود.

🔺بخش دوم کمپین بر اساس حجم معاملات FLOKI است. به 250 شرکت‌ کننده برتر که به بالاترین حجم معاملات فلوکی دست پیدا کنند، هر کدام تا 300 دلار FLOKI پاداش خواهند گرفت.

این مسابقه قرار است در تاریخ 5 ژوئیه 2023 در ساعت 00:00 UTC به پایان برسد.

پذیرش جریان اصلی فلوکی اینو در حال افزایش است. اخیرا، WOO X، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، جفت معاملاتی دائمی آینده را برای FLOKI راه اندازی کرده است.

همانطور که قبلا توسط The Crypto Basic گزارش شده بود، Bitci، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در ترکیه، فلوکی اینو را به فهرست خود اضافه کرده است.

علاوه بر این، Floki اخیراً به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو ظاهر شده است. این ارز دیجیتال محبوب به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌اش در فعالیت‌های اجتماعی و بازار، مورد توجه و شناخت قابل توجهی قرار گرفته است. طبق گزارش LunarCrush، فلوکی بر اساس عملکرد قابل توجه خود در هفته گذشته، جایگاه اول را در بین سکه های مختلف کسب کرده است.

منبع: کریپتو بیسیک 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

2 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments