ممنوعیت ماینینگ در چین، فرصتی مناسب برای کانادا

مدیرعامل IBC Group: ممنوعیت استخراج رمز ارز ها در چین، فرصتی بزرگ برای “کانادا” می باشد

قانون ممنوعیت عملیات ماینینگ (استخراج) تمام ارزهای دیجیتال در چین باعث شده است شمار ماینر های فعال در این کشور روز به روز کاهش یابد. گزارش شده است شرکت IBC که در دبی (Dubai) مستقر می باشد، به دنبال اعلامیه ممنوعیت ماینینگ در استان های مختلف، قصد دارد که عملیات استخراج بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را در کشور چین به پایان برساند.

این شرکت که در سطح وسیعی در حال انجام عملیات استخراج در چین بود گزارش شده است که اکنون قصد دارد این عملیات را به کشورهای امارات متحده عربی، کانادا، آمریکا، قزاقستان، ایسلند و برخی کشور های آمریکای جنوبی توزیع کند. گروه آی بی سی (IBC Group) اخیراً دفتر مرکزی خود را به شهر تورنتو در کشور کانادا منتقل کرده است.

مدیرعامل شرکت iMining و رییس شرکت IBC Group یعنی Khurram Shroff، در خصوص ممنوعیت ارزهای دیجیتال با محوریت ماینینگ آن، گفته است که این یک اوضاع ناخوشایند موقتی است. وی افزود که موقعیت های متنوع تاسیسات ماینینگ خبر خوبی برای سراسر جهان می باشد.

تغییر موقعیت استخراج رمز ارز ها و خارج شدن آن از چین، فرصت بزرگی برای کانادا به شمار می آید. بورس اوراق بهادار تورنتو، به تازگی اولین  سهام معاملاتی بیت کوین در جهان را فهرست کرده است. بنابراین این کشور، تا به الان از نظر پذیرش رمز ارزها پیشگام است.

به دنبال قطعی گسترده برق در مرکز استخراج معدن شین جیانگ در چین، این کشور از اواسط آوریل توجه خود را به مصرف انرژی ماینینگ رمز ارز ها معطوف کرد. این موضوع نظارت دقیق تر دولت را به همراه داشت که سراسر بازار را حیرت زده کرد.

هرچند، حرفه ای های با سابقه که در این زمینه فعال هستند، اکثرشان معتقدند که اگر چه تغییرات اولیه چالش برانگیز می باشد، اما در مجموع تغییر مکان ماینر ها از چین، به غیر متمرکز شدن هرچه بیشتر ارزهای دیجیتال کمک می کند.

مدیرعامل شرکت Galaxy Digital یعنی Mike Novogratz، در بلند مدت تاثیرات مثبتی در اکوسیستم کریپتوکارنسی دیده است، در حالی که مهندس سابق امنیت صرافی Gemini هم قبلا اذعان داشته است که این ممنوعیت های کریپتو، به این معنی است که بیت کوین کار خود را انجام می دهد و این به معنی سقوط آن نیست.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments