کسب درآمد از ایردراپ تلگرام

آیا واقعا از ایردراپ های تلگرام میتوان پولی به جیب زد؟ راز پشت پرده بازی های تلگرام

در صنعت کریپتو، اخیرا بازی های تپ تو ارن تلگرام که ارز درون بازی را به شرکت کنندگان خود اهدا میکنند بسیار معروف شده اند. این بازی ها با تبلیغ کسب درآمد از فقط ضربه زدن روی تلفن همراه به تازه واردان بازار کریپتو رویا فروشی میکنند!اما همه این وعده های کسب درامد از بازی های تلگرام صرفا یک توهم نیست. بسیاری از ایردراپ ها بوده اند که در این حوزه فعال عمل کرده اند.

 موضوع اصلی این است که شما کدام ایردراپ ها را باور می کنید و کدام ایردراپ های تلگرام ممکن است کلاهبرداری باشند؟ در این مقاله به این سوال که ” آیا واقعا از بازی های تلگرامی می توان پول به جیب زد” پاسخ میدهیم و سپس سیاست های پشت پرده بازی های تلگرامی را بررسی و دست ایردراپ ها را برایتان رو میکنیم! مطمئن شوید که مقاله را تا انتها میخوانید.

بازی تپ تو ارن یا همان ایردراپ تلگرام چیست؟

عموما بازی های تب تو ارن اگر گیم پلی ساده ای داشته باشند، یک سکه را نمایش میدهند که با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش گوشی می توانید، سکه به دست بیاورید و در واقع ماین یا استخراج کوین انجام دهید. آن دسته از بازی هایی که گیم پلی جذاب تر و پیچیده تری دارند.

💡 ایردراپ ارز دیجیتال چیست؟

با  انجام وظایف، شرکت در بازی ها، پرداخت ارز دیجیتالی مثل تون کوین و دیگر فعالیت ها میزان استخراج سکه را بیشتر میکنید. یکی از این بازی ها که ترکیبی از گیم پلی سخت و آسان و امکان کسب درآمد از فعالیت های متنوع تری را فراهم کرده است، ایردراپ ایلان ماسک یا همان ایکس امپایر است.

بازی های  تپ تو ارن
بازی های تپ تو ارن

چرا همه بازی های تلگرام قابل اعتماد نیستند؟

برخی از این ایردراپ های تلگرام، کانال رسمی، وبسایت یا حتی یک وایت پیپر یا نقشه راه مشخص ندارند. مشکل دیگر این است که اوایل راه مشخص نیست که با توجه به میزان وقت گذاشتن و فعالیتتان در بازی چقدر سکه به دست می آورید و بعد از این سکه ها چقدر قیمت گذاری میشوند. عملا شما روی موضوعی سرمایه گذاری میکنید که معلوم نیست پایان خوشی داشته باشد یا همه این وقت و انرژی به هدر رفته باشد! 

💎9 ایردراپ برتر سال 2024 برای دریافت رمز ارز رایگان

مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار راحت تر است و معمولا در چند دقیقه انجام میشود. اما برای لیست شدن یک توکن در ایردراپ باید زمانی چندین ماه صرف کنید تا ابتدا در بازار پیش از عرضه لیست شود، با قیمتی که تقریبی است و رسمی نیست مقداری توکن بخرید و بعد از لیست شدن در صرافی اسپات سود یا زیان پای خودتان است!

راز پشت پرده و سیاست پنهان بازی های تلگرامی چیست؟

🔹ایردراپ های تلگرام از یک تکنیک خاص برای جذب کاربر استفاده میکند که به نظر شرکت کنندگان این بازی کاملا منطقی می آید. با دعوت دوستان از طریق لینک رفرال حمایت از اپلیکیشن های این بازی ها در سوشال مدیا، در واقع تنها کسی که برای جذب شرکت کننده به این بازی ها تلاش و تبلیغ می کند خود شما هستید!

🔸تنها کسی که هزینه ساخت ویدیوهای یوتیوب جذاب را میدهد، به ممبر های کانال تلگرام و یوتیوب اضافه می کند، صفحه توییتر و ویو هایش را زیاد میکند، شخص شماست!

🔺این بازی های ارز دیجیتالی تلگرامی با هورمون دوپامین مغز شما را در کنترل خود گرفته اند!شما وقتی در بازی ها پاداشی دریافت کنید و نتیجه اینکار را به چشم خود ببینید در مغز شما هورمون دوپامین ترشح می شود و شما به بازی کردن معتاد میشوید.

علت محبوب شدن بازی های تپ تو ارن در ایران چیست؟ 

محبوب شدن بازی های ایردراپ تلگرامی در برخی کشورها مثل ایران، آفریقا و دیگر کشورها عوامل متعددی دارد. برخی از دلایل، بی‌ثباتی اقتصادی، بی ارزش شدن پول‌های ملی، افزایش جمعیت و فرصت‌های شغلی محدود و بیکاری است. همه اینها باعث میشود مردم به این بازی ها و وعده های دروغین و رویای ثروتمند شدن با فقط در خانه نشستن و استفاده از یک تلفن همراه روی بیاورند. اما شرکت کنندگان این بازی فراموش کرده اند که با ارزش ترین دارایی شان زمانشان است.

آیا حقیقت دارد که بازی های تلگرام از شرکت کنندگان خود سود میبرند؟

برخی بازی های ارز دیجیتالی بر روی تلگرام در ابتدا رایگان هستند، اما با لول آپ کردن و بالا آوردن رنک خود در بازی به مرحله ای میرسد که باید تون کوین پرداخت کنید تا بتوانید برخی قسمت ها را ارتقا دهید، مثل بخش تپی تاون بازی تپ سواپ و چند مثال واقعی دگر از این ایردراپ ها وجود دارد.

مثلا ایردراپ داگز که هنوز در صرافی اسپات لیست نشده، اما در بازار پیش از عرضه اخیرا لیست شد. همچنین تاریخ رسمی لیست شدن ارز داگز در بایننس مشخص شد. اما این ایردراپ از کاربران خواسته است تراکنش‌هایی به ارزش 0.1  تون کوین انجام دهند. در ازای این تراکنش، وعدۀ 3000 توکن داگز داده شده است.

میزان درآمد پروژه داگز از کاربران
میزان درآمد پروژه داگز از کاربران

مثال دیگر پروژه میجر و ارز استارز تلگرام است که از کاربران خواسته است مبالغی  را دونیت یا اهدا کنند. این پروژه تاکنون حدود 282 هزار دلار جمع‌آوری کرده است.

میزان درآمد پروژه میجر و ارز استارز
میزان درآمد پروژه میجر از کاربران

و اما بازی معروف دیگر، بازی جدید نات کوین، لاست داگز است که از کاربران خواسته برای رای دادن و دریافت پاداش نات کوین پرداخت کنند. این پروژه تا به امروز 10 هزار دلار نات کوین به دست آورده است.

میزان درآمد پروژه لاست داگز از کاربران
میزان درآمد پروژه لاست داگز از کاربران

از کجا بفهمیم کدام بازی تلگرام قانونی است واسکم نیست؟

با رعایت برخی اصول و توجه به برخی نکات میتوانید بفهمید که آیا در ایردراپ قانونی و یک بازی مشروع تلگرامی سرمایه گذاری کرده اید یا نه. قبل از شروع ایردراپ تیم توسعه، طرح تجاری، و سابقۀ پروژه را بررسی کنید. شما باید تنها مبلغی را سرمایه‌گذاری کنید که آمادۀ از دست دادن آن هستید.تصمیمات عجولانه نگیرید و با اخبار بازار هیجان زده نشوید به درایت خود اعتماد کنید. این احتمال را بدهید که توکن های برخی ایردراپ ها ممکن است هرگز لیست نشوند!

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments