آیا بیت کوین به 48 هزار دلار می رسد؟ پیش بینی روند btc در کوتاه مدت و بلند مدت

آیا بیت کوین به 48 هزار دلار می رسد؟ پیش بینی روند btc در کوتاه مدت و بلند مدت

به گفته برخی از تحلیلگران، بیت کوین ممکن است به یک سطح محلی رسیده باشد. با این حال، در اینجا برخی از شاخص ها وجود دارد که نشان می دهد این تصور ممکن است اشتباه باشد.

بیت کوین به لطف تصویب اولین مجموعه از ETF های اهرمی بیت کوین، از زمان فروش اخیر خود به قیمت 31000 دلار، به مرکز توجه در بازار ارز دیجیتال تبدیل شده است. اما فراتر از آن، طبق گفته IntoTheBlock، این افزایش تضمین کرده است که 76 درصد از دارندگان سود دارند.

این گمانه زنی ها را در مورد احتمال افزایش مداوم در طول آنچه برخی از آن به عنوان “تابستان ارز دیجیتال” یاد می کنند، افزایش داده است.

تغییرات صعودی در تابستان کریپتو

برای وضوح، تابستان کریپتو به دوره‌ای اطلاق می‌شود که قیمت‌های بازار افزایش می‌یابد و فعالیت معاملاتی افزایش می‌یابد. این معمولاً پس از زمستان کریپتو که با شرایط بازار همخوانی ندارد رخ می‌دهد.

در حالی که بسیاری مشتاقانه منتظر حرکت بزرگ بعدی بیت کوین هستند، تحلیلگر تکنیکال ناشناس Coiner-Yadox معتقد است که این سکه می تواند بین 44000 تا 48000 دلار باشد. به گفته وی، این ممکن است قبل از پایان تابستان یا حدود سپتامبر اتفاق بیفتد.

پیش بینی او توسط سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8% و خط روند مشخص شده است.

همچنین به عنوان “چرخه انباشت با دهانه در حال باز شدن” شناخته می شود، نمودار به اشتراک گذاشته شده نشان می دهد که شاخص Livermore در حال شکل گیری یک الگوی آهسته و انفجاری برای هدف فوق الذکر است.

شاخص Livermore

علاوه بر این، Coin-Yadox اشاره کرد که سطح 61.8٪ فیبوناچی نیز می تواند به عنوان یک نقطه سود عمل کند. اما این ممکن است تنها زمانی رخ دهد که قیمت به منطقه مذکور برسد. وی افزود که افزایش حجم فروش در این مرحله می تواند باعث اصلاح 30 درصدی شود.

بررسی شاخص ها و پیش بینی حرکت بیت کوین

چه این پیش‌بینی محقق شود یا نه، به نظر می‌رسد بسیاری از دارندگان متعهد به نگهداری دارایی های خود برای بلند مدت هستند. این با افزایش وضعیت عرضه خارج از مبادلات مشخص شد.

شاخص عرضه خارج از مبادلات

معمولاً افزایش در شاخص بیانگر این باور بود که یک رالی صعودی در راه است. اما اگر کاهش یافته بود، به معنای کاهش اعتماد به اقدام بلند مدت قیمت بود.

Santiment با نگاهی به واگرایی قیمت و آدرس‌های فعال روزانه (DAA) نشان داد که به 97.35 درصد کاهش یافته است. این شاخص سطح کلی فعالیت شبکه را در ارتباط با ارزش دارایی مقایسه می کند.

اگرچه این تنها شاخصی نیست که برای ورود یا خروج از معامله باید در نظر گرفت، اما شرایط در زمان یادداشت این مقاله چنین استنباط می‌کند که ممکن است سیگنال خرید بیت کوین وجود داشته باشد.

واگرایی قیمت و آدرس‌های فعال روزانه (DAA)

در یک توسعه مرتبط، یکی دیگر از تحلیلگران، پنتوشی، به 69300 دنبال کننده توییتر خود گفت که بیت کوین ممکن است یک حمایت در منطقه 29000 دلاری ایجاد کند و این می تواند اصلاحی باشد که برای رسیدن به 32000 دلار در کوتاه مدت نیاز دارد. وی خاطرنشان کرد:

اینجا نقطه خوبی برای تماشای بسته شدن کندل روزانه است، اگر به پایین تر از اوج های قبلی نزدیک شویم. در هر صورت فکر کنید ما به 32 هزار رسیده ایم.

منبع: ای ام بی کریپتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments