میشائل ون دی پوپ، تحلیلگر برجسته: بیت کوین آماده یک حرکت بسیار بزرگ در 48 ساعت آینده است!

میشائل ون دی پوپ، تحلیلگر برجسته: بیت کوین آماده یک حرکت بسیار بزرگ در 48 ساعت آینده است!

یک تحلیلگر استدلال می کند که عملکرد قیمت بیت کوین ممکن است تا 12 اکتبر نامعلوم بماند، زیرا شاخص نوسان تاریخی یک سیگنال هشدار نادر را چاپ می کند.

معاملات بیت کوین در افتتاحیه وال استریت 10 اکتبر تغییری نکرد زیرا یکی از معامله گران پیش بینی کرد که تا 12 اکتبر طول می کشد تا نوسانات قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

چارت 1 ساعت بیت کوین

یک “دستورالعمل تضمین شده برای نوسانات عظیم”

داده‌های TradingView نشان می‌دهد که بیت‌کوین در زمان نگارش این مقاله 19300 دلار بوده است. این جفت در آخر هفته به سختی در یک حرکت بدون روند مانده است به طوری که تنها یک بار قیمت 19 هزار دلار را  تست کرده است.

با توجه به اینکه پیش بینی می شود اعلام نرخ تورم (CPI) آمریکا، محرک جدی برای نوسانات قیمت بیت کوین را فراهم کند، میشائل ون دی پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، پیشنهاد داد که معامله گران ممکن است 48 ساعت دیگر از این رالی صعودی قیمت بیت کوین بهره مند شوند.

او در این روز خلاصه کرد:

به احتمال زیاد بازارها بدون تغییر خواهند ماند تا زمانی که ما تمام داده های اقتصادی را در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دریافت کنیم.

با این وجود، ون دی پوپ تکرار کرد که وقتی صحبت از بیت کوین می شود، حرکت بیت کوین باید “بسیار بزرگ” باشد. او به شاخص نوسان تاریخی بیت کوین (BVOL) اشاره کرد، که در حال حاضر در پایین ترین سطح های نادری است که پیش از این تنها تعداد انگشت شماری دیده شده است.

او در بخشی از یک توییت توضیحی نوشت:

از لحاظ تاریخی، این یک دستورالعمل تضمین شده برای نوسانات عظیم است.

در همین حال، 13 اکتبر، روز حروف قرمز کلی تحلیلگران بود، در حالی که شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای سپتامبر در ایالات متحده چاپ می شود.

سهام ایالات متحده در زمان نگارش این مقاله تقریباً آرام اند، به طوری که شاخص S&P 500 به میزان 0.6٪ و شاخص نزدک 1.1٪ کاهش یافت.

در ادامه، منابع تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Material Indicators گفت که داده‌های کلان می‌تواند حرکت‌هایی را برای نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال و بازار کریپتو ایجاد کند.

آن روز در توییتر نوشت: گزارش‌های درآمد، CPI، بی‌کارها و خرده‌فروشی‌ها به افزایش نوسانات بازار کریپتو کمک می‌کنند.

یک پست قبلی از بنیانگذار Material Scientist، نشان داد که نوسانات و تعداد معاملات به پایین‌ترین حد یک ساله رسیده است.

در نشانه ای جداگانه از وقوع طوفان، شاخص دلار آمریکا (DXY) یک بار دیگر در روز افزایش یافت و پس از رسیدن به بالاترین سطح خود از می 2002، سودهای از دست رفته را جبران کرد.

چارت 1 روز شاخص دلار

شاخص DXY در روز به 113.31 دلار رسید و اوج آن از 28 سپتامبر به 114.77 دلار رسید.

سختی شبکه به بالاترین حد رسیده است

در همین حال، پس از دو هفته ساخت، یک تنظیم مجدد سختی شبکه شاهد افزایش 13.55 درصدی معیار بنیادی کلیدی بیت کوین بود.

علیرغم فشار مالی بر ماینرها به دلیل سرکوب قیمت نقدی، این حرکت بزرگترین تعدیل مثبت شبکه بیت کوین از ماه می 2021 بود.

با این حال، در آن زمان، پیشرفت آن کوتاه بود، با زیان های متوالی که متعاقباً با شروع خروج ماینرهای چین، نوسانات بازار را همراهی کرد.

شرایط فاندامنتال شبکه بیت کوین

نرخ هش شبکه در زمان نگارش 260 اگزاهش در ثانیه (EH/s) تخمین زده می‌شود، داده‌های منبع نظارت زنجیره‌ای MiningPoolStats در 5 سپتامبر، بالاترین نرخ تاریخ را 289 EH/s نشان می‌دهد.

هش ریت شبکه بیت کوین

منبع: کوین تلگراف

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments