آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی بیت‌ مکس: احتمالا بیت کوین و اتریوم به پایین ترین سطح خود رسیده اند!

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی بیت‌ مکس: احتمالا بیت کوین و اتریوم به پایین ترین سطح خود رسیده اند!

هیز در یک پست وبلاگ گفت که پایین ترین محدوده بیت کوین بین 25000 تا 27000 دلار است، در حالی که اتریوم بین 1700 تا 1800 دلار پشتیبانی خواهد داشت.

اما هیز خاطرنشان کرد که هیچ یک از توکن ها هنوز آماده بازیابی شدید نیستند. انتظار می‌ رود فشار ناشی از افزایش نرخ‌های فدرال رزرو، به‌علاوه افزایش تورم، احساسات بازار را کاهش دهد.

بنیانگذار BitMex سناریویی را ترسیم کرد که در آن بیت کوین و اتریوم می توانند بازیابی را آغاز کنند. اما اجرای چنین سناریویی به زمان نیاز دارد.

هیز گفت که عامل اصلی تاثیر گذار بر بیت کوین و اتریوم این است که اکثر دارندگان کوتاه مدت با ضرر معامله می کنند. چنین معامله گرانی به جای نگه داشتن تا زمان سودآوری، فروش را برای کاهش ضرر انجام می دهند.

به این ترتیب، هر گونه بهبودی در بازار می تواند به سرعت توسط فروشندگانی که از موقعیت خود خارج می شوند تا مقداری ارزش را به دست آورند، متوقف شود.

این حرکت قیمت متلاطم، سرمایه معامله‌گران کوتاه‌ مدت را که معتقدند BTC بیشتر از اینها سقوط می کند، از بین می‌برد. این افراد می خواهند چاقو را بگیرند و برای یک سود سریع خارج شوند.

هیز در رابطه با پیش‌بینی خود در پایین‌ترین سطح بیت‌کوین، گفت که فروش اخیر 80000 بیت کوین شبکه ترا برای حمایت از استیبل کوین خود، فشار فروش زیادی را از توکن برداشته است.

علاوه بر این، هیز گفت که واگرایی اخیر بین ارزهای دیجیتال و بازارهای سهام نیز نشان می‌دهد که ممکن است پایین آمدن آن در چشم باشد.

بازیابی بیت کوین و اتریوم چه زمانی اتفاق می افتد؟

هیز در حالی که بازه زمانی دقیقی ارائه نکرد، گفت که بازار تنها پس از رهایی از سرمایه معامله‌گران کوتاه‌ مدت شروع به بهبود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تنها پس از خروج معامله‌گران کوتاه‌ مدت از بازار می‌تواند به معامله‌گران فعال بازگردد، به معامله‌ گران توصیه کرد که نسبت به بازار صبور باشند.

هیز همچنین به پیش بینی قبلی خود مبنی بر اینکه اتریوم تا پایان سال 10000 دلار تسویه خواهد کرد، پایبند بود. با این حال، او پیش بینی می کند که نوسانات بازار در این دوره زمانی بیشتر شود، زیرا فدرال رزرو سیاست های پولی را سخت تر می کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments