توکن سوزی 1.34 میلیاردی لونا کلاسیک در بایننس و تاثیر آن بر قیمت LUNC

توکن سوزی 1.34 میلیاردی لونا کلاسیک در بایننس و تاثیر آن بر قیمت LUNC

بزرگترین صرافی رمزنگاری جهان بایننس بیش از 1.34 میلیارد توکن لونا کلاسیک (LUNC) را در چهارمین مکانیزم توکن سوزی به کیف پول های مرده ارسال می کند. با آخرین توکن سوزی بایننس در مجموع نزدیک به 12.5 میلیارد توکن LUNC به آدرس کیف پول مرده ارسال کرده است. با این حال، سوزاندن Terra Classic توسط بایننس یک نگرانی جزئی برای جامعه است. در نتیجه، قیمت LUNC در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد کاهش یافت.

بایننس بیش از 1.34 میلیارد توکن LUNC به آدرس مرده ارسال کرد

بایننس در یک اعلامیه رسمی در 24 اکتبر اعلام کرد که بیش از 1.34 میلیارد توکن لونا کلاسیک (LUNC) را در چهارمین مکانیسم توکن سوزی هفتگی سوزانده است. همچنین کارمزد تراکنش برای این انتقال 2.68 میلیون توکن LUNC است.

صرافی کریپتو با استفاده از کارمزدهای معاملاتی در بخش اسپات و مارجین، نزدیک به 12.5 میلیارد توکن LUNC را سوزاند. این در حالی است که توکن سوزی لونا کلاسیک در بایننس به طور مداوم هر هفته کاهش یافته است. مدیرعامل بایننس “CZ” پیشنهاد کاهش مالیات توکن سوزی در معاملات خارج از زنجیره را داد.

انجمن Terra Classic با موفقیت پیشنهاد 5234 را تصویب کرده است که هدف آن کاهش مالیات توکن سوزی لونا کلاسیک به 0.2٪ و تعیین 10٪ بودجه برای استخر جامعه است. بایننس قبلاً تغییرات مربوط به مالیات را در هفته گذشته بازبینی کرده است. توکن سوزی بعدی بایننس تعیین کننده این است که آیا کاهش مالیات باعث افزایش حجم معاملات شده است یا خیر؟ و این امر از اهمیت زیادی برای جامعه برخوردار است.

پلتفرم LUNC Burn، یک ردیاب غیر رسمی توکن سوزی لونا کلاسیک، در توییتی خواستار حمایت جامعه برای تجارت در بایننس شد. هدف افزایش نرخ مالیات LUNC توسط بایننس است. در حالی که کاهش نرخ مالیات نگران کننده است، تنوع تاثیر آن را کاهش داده است. این در حالی است که پلتفرم Allnodes  به میزان 30.48 میلیون LUNC و اعتبار سنج LUNC DAO امروز 22.2 میلیون توکن سوزاندند.

Terra Rebels، گروه پشت نقشه راه Terra Classic Revival، امروز کانال رسمی YouTube خود را برای آموزش جامعه در مورد تمام جنبه های بلاک چین Terra Classic راه اندازی کرد. Terra Rebels همچنین برنامه کمک‌های مالی Terra Classic را برای مدیریت بودجه در استخر جامعه پیشنهاد کرده است.

کاهش قیمت لونا کلاسیک پس از توکن سوزی بایننس

پس از توکن سوزی بایننس قیمت لونا کلاسیک (LUNC) به 0.0002317 دلار کاهش یافت. در 24 ساعت گذشته، قیمت LUNC بیش از 1 درصد سقوط کرد و حجم معاملات نزدیک به 45 درصد کاهش یافت.

در همین حال، جامعه بیش از 24 میلیارد توکن LUNC را سوزانده است. میزان توکن سوزی اندکی کاهش یافته و به زیر 700 میلیون توکن در روز رسیده است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments