پیشنهاد توکن سوزی 5 کوادریلیون بیبی دوج | بررسی و تحلیل عملکرد قیمت BabyDoge

پیشنهاد توکن سوزی 5 کوادریلیون بیبی دوج | بررسی و تحلیل عملکرد قیمت BabyDoge

بیبی دوج، ششمین میم کوین بزرگ قصد دارد 5 کوادریلیون توکن را از استخرهای نقدینگی در BSC بسوزاند.

جامعه میم کوین محبوب، Baby Doge پیشنهادی برای سوزاندن 5 کوادریلیون توکن از عرضه در گردش خود در زنجیره BSC ارائه کرده است.

میم کوین با تم سگ به دنبال سوزاندن بیش از 5 کوادریلیون توکن BabyDoge از گردش خود به دنبال وضعیت نقدینگی فعلی و پویایی بازار در اکوسیستم است.

توییت بیبی دوج

این شرکت قصد دارد عرضه توکن از استخرهای BDSwap را از طریق نقدینگی مازاد طی فرآیند توکن سوزی بیبی دوج از بین ببرد. در حالی که هدف آن حفظ نقدینگی قوی است، اما همچنان بیش از 178 هزار توکن LP را پس از سوزاندن مقدار توکن توصیه شده در بازار نگه می‌دارد.

این پیشنهاد نشان می‌ دهد که نسبت نقدینگی آن از معیارهای مشخص شده در رتبه‌ بندی نقدینگی Ape Swap و میانگین‌های صنعت برای بازار میم کوین فراتر می‌رود.

♦️پیش بینی قیمت بیبی دوج در سال 2025 و چشم انداز آن در آینده♦️

در این پیشنهاد آمده است: “پیشنهاد ما تضمین می‌کند که حداقل موجودی 180 هزار توکن Cake-LP را حفظ می‌کنیم، در نتیجه سطوح نسبت نقدینگی سالم را حفظ می‌کنیم” در این پیشنهاد آمده است که نقدینگی بیش از این حداقل موجودی ممکن است به طور بالقوه سوزانده شود.

همچنین بیان می‌کند که 90 هزار توکن LP قبلاً در ژوئن 2021 سوزانده شده‌اند و اکنون قصد دارد توکن‌های LP اضافی را به صورت ماهانه بسوزاند. با این کار، این پیشنهاد قصد دارد تا حدود 5 کوادریلیون توکن را از عرضه در گردش خود بسوزاند.

در حال حاضر 99.95 درصد آرا موافق این پیشنهاد هستند و رای گیری تا 8 سپتامبر ادامه دارد. در صورت تصویب این پیشنهاد، توکن سوزی بی بی دوج از اول مهر به صورت ماهانه انجام می شود. این ابتکار قرار است بیش از 50 درصد از عرضه را بسوزاند.

💥بیبی دوج بخریم یا ارز پپه؟ کدام میم کوین برای سرمایه گذاری پولساز است؟💥

تحلیل بیبی دوج در کوتاه مدت 

Sentiment Score نگاهی کوتاه و سریع به عملکرد اخیر کریپتو ارائه می دهد. این می‌تواند هم برای سرمایه‌ گذاران کوتاه‌ مدت که به دنبال افزایش نوسانات هستند و هم برای سرمایه‌ گذاران بلند مدت که تلاش می‌کنند با کاهش قیمت در سطوح مناسب برای خرید بیبی دوج اقدام کنند، مفید باشد.

کوین بیبی دوج در حال حاضر نزدیک به بالاترین حد خود در پنج روز گذشته یعنی 0.000000001169 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال 1.37 درصد از بالاترین رقم پنج روزه خود کاهش یافته و 8 درصد بیشتر از پایین ترین سطح پنج روزه خود یعنی 0.0000000010 دلار است.

قیمت کوین Baby Doge در حال حاضر بالاتر از مقاومت است. با سطح حمایت حدود 0.000000001105 دلار و مقاومت 0.000000001166 دلار، توکن سوزی بیبی دوج موجب می شود تا قیمت یکی از بهترین میم کوین های 2023 در موقعیت نوسانی قرار بگیرد.

بیبی دوج کوین اخیرا با حجم کم معامله شده است. این بدان معناست که حجم امروز کمتر از میانگین حجم خود در هفت روز گذشته است.

منبع: کریپتو تایمز

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4.5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ابراهیمی41
ابراهیمی41
8 ماه قبل

خوبه خیلی هم خوبه چرا که نه

زهرا
زهرا
8 ماه قبل

۲۰ میلیون تومان بیبی دوج گرفتم الان سرمایه ام شده ۶میلیون بدبخت شدم

امید
امید
پاسخ به  زهرا
8 ماه قبل

سلام مشکلت اینه تو اوج قیمت خریدی حالا نگهدار نفروش

Alireza
Alireza
پاسخ به  زهرا
8 ماه قبل

اصلا نگران نباش ، تو ک اینقدر وایسادی ط ۶ ماهم روش ، مطمعن باش ، اصل پول ،و سود چند صد درصدی نسیبت میشه،

حسین
حسین
پاسخ به  زهرا
8 ماه قبل

من هم ۱۰تومن خریدم الان توضررم پس عجله نکن