بیت کوین

درخواست بنیانگذار بیت کوین برای صعودی شدن بازار و بازیابی لحظه ای قیمت ها

زمانی که خالق دوج کوین در حساب توئیتری خود از همه درخواست کرد که صعودی شوند، قیمت بیت کوین به 41500 دلار به صورت لحظه ای افزایش یافت. بیلی مارکوس از بازار خواست که دوباره صعودی شود و تا حدودی نیز موفق شد.

بیت کوین همچنان در یک محدوده ثابت نوسان می کند، که به نظر می رسد برای اولین ارز دیجیتالی که مرز بالایی و پایینی محدوده را سه بار آزمایش کرده است، این محدوده شکست ناپذیر است، به همین دلیل است که خالق دوج کوین، بیلی مارکوس، از بازار درخواست کرد که دوباره صعودی شود. او موفق بود – تقریبا.

نمی شود که بازار بدون دلیل دوباره صعودی شود؟

در توئیت خود، خالق اولین میم کوین بازار از جامعه پرسید که آیا می تواند یک بار دیگر بدون دلیل صعودی شود؟ در ساعات بعدی، بیت کوین با یک جهش عظیم روبرو شد و به 41500 دلار رسید، بدون اینکه قبلاً هیچ نشانه ای برای این کار وجود داشته باشد.

نمودار بیت کوین

تقریباً مسلم است که خالق ارز دیجیتال هیچ ارتباطی با عملکرد قیمت اولین ارز دیجیتال ندارد، اما این اتفاق دنبال کنندگان مارکوس را سرگرم کرد زیرا پمپ کوتاه‌مدت تقریباً بعد از پست اتفاق افتاد.

خود مارکوس بعداً به توییت خود و درخواست واکنش نشان داد، اما متأسفانه برای او و میلیون‌ها سرمایه‌گذار دیگر ارزهای دیجیتال، بیت کوین نتوانست بالاتر از آستانه 40000 دلار باقی بماند و یک بار دیگر اصلاح شد.

با توجه به داده های بازار، در 12 ساعت گذشته، بیش از 140 میلیون دلار سفارش از بازار به دلیل بازیابی سریع و سقوط سریع اولین ارز دیجیتال لیکوئید شده است.

همانطور که تاریخچه معاملاتی TradingView نشان می دهد، جهش تا 41500 دلار کمتر از یک ساعت طول کشید و برترین ارز دیجیتال بازار در طول یک ساعت بعدی به 39500 دلار رسید که بیت کوین را به انتهای محدوده فوق الذکر بازگرداند. این در حالی است که علی رغم هیجان اخیر روند حجم معاملات بیت کوین همچنان کند است.

نگاه ها به نشست فدرال رزرو

به طور گسترده انتظار می رود فدرال رزرو ایالات متحده اولین افزایش نرخ بهره خود را در سال های اخیر در روز چهارشنبه اعلام کند. به نظر می رسد افزایش 25 واحد پایه توسط بازار ثابت شده است، اما همیشه چیزی برای غافلگیری وجود دارد. اگر فدرال رزرو چرخه انقباضی را در 16 مارس شروع نکند، بیت کوین را تقویت می کند، اما چنین سناریویی بسیار بعید به نظر می رسد.

در ماه فوریه، غول بانکی گلدمن ساکس پیش بینی کرد که فدرال رزرو باید هفت بار در سال 2022 نرخ بهره را افزایش دهد. بانک مرکزی برای مهار تورم خارج از کنترل که اخیراً به اوج 40 ساله خود رسیده است، تحت فشار شدیدی قرار دارد. تغییر تهاجمی فدرال رزرو، تصویری تلخ را برای دارایی های ریسکی مانند سهام فناوری و بیت کوین ترسیم می کند. به همین دلیل پیش بینی می شود تاثیر نشست فدرال رزرو بر قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال منفی است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments