سورپرایز بزرگی برای سرمایه گذاران ایپ کوین در راه است! بررسی نوسانات قیمت APE

سورپرایز بزرگی برای سرمایه گذاران ایپ کوین در راه است! بررسی نوسانات قیمت APE

با افزایش رشد شبکه و فعالیت آدرس ایپ کوین، قیمت APE ممکن است در آستانه افزایش قابل توجهی باشد.

پس از ثبت اوج تاریخی بیش از 26 دلار در سال گذشته، ایپ کوین یکی از دارایی های کمتر ارزش گذاری شده در سال 2023 بوده است. با کاهش قیمت APE به 4 دلار، که تقریباً 90 درصد از بالاترین رکورد قبلی خود کاهش یافته است، بسیاری از معامله گران در حال بازگشت به این پروژه هستند. با این حال، برخی از داده های درون زنجیره ای در حال حاضر رشد مطلوبی را نشان می‌دهند که در نهایت می‌تواند جرقه‌ای دوباره برای رکورد شکنی توکن حاکمیتی ایجاد کند.

خرید و فروش ارز ایپ کوین

رشد شبکه ایپ کوین

بر اساس اطلاعات به‌دست‌ آمده از پلتفرم آنالیز Sentiment رمز ارز ایپ کوین (APE) بالاترین افزایش شبکه را در دو ماه گذشته تجربه می‌کند. این در پس زمینه 1142 آدرس APE جدید ایجاد شده در 7 آوریل است که بزرگترین آن در 7 فوریه می باشد.

این بینش همچنین الگوی مشابهی را نشان می‌دهد که در پلتفرم رمز ارز دیگری، Stargate Finance دیده می‌شود. به دنبال افزایش سطح فعالیت در سراسر شبکه، قیمت STG به شدت افزایش یافت. همین امر برای ارز رمزنگاری بومی ایپ کوین و تجمع سرمایه گذاران برای خرید APE نیز پیش‌بینی می‌شود.

نوسانات قیمت توکن APE

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، میزان فعالیت در شبکه APE افزایش یافته است و دارندگان توکن دارایی خود را از ارز دیجیتال افزایش داده‌اند. این نشان دهنده آن است که سرمایه‌ گذاران خرد درگیر شده اند، که ممکن است زمانی که بازار واکنش مثبتی به این تحول نشان می‌دهد، موجب افزایش قیمت باشد.

با توجه به این اطلاعات، هم جامعه APE و هم بازار بزرگتر ارزهای دیجیتال واکنش مثبتی به تحولات در شبکه نشان داده اند. حتی فعالان بازار بر این عقیده هستند که این ممکن است در نهایت منجر به یک سناریوی صعودی برای توکن APE شود. همانطور که شرایط در حال حاضر وجود دارد، قیمت APE در 4.34 دلار در حال مبادله است که نشان دهنده افزایش 0.12 درصدی در 24 ساعت گذشته در مقابل کاهش 0.09 درصدی ثبت شده در هفت روز گذشته است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments