تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیلگران معتقدند عملکرد متزلزل قیمت بیت کوین “عملکرد معمولی بازارها با نقدینگی کم” است

روند صعودی ارز رمزپایه بیت کوین قیمت را به بالاتر از 34000 دلار رساند اما تحلیلگران هشدار می دهند که عوامل مختلف نزولی در کوتاه مدت همچنان تهدید به شمار می روند.

در تاریخ 9 ژوئیه (18 تیر) بیت کوین و بازار گسترده ارزهای رمزپایه شاهد یک افزایش متوسط بود که به بازپرداخت و جبران برخی از خسارات دیده شده در روز پنجشنبه کمک کرد، اما تعداد اندکی از تحلیلگران همچنان هشدار می دهند که بیت کوین هنوز هم می تواند در کوتاه مدت به محدوده 24000 تا 29000 دلار کاهش یابد.

نمودار روزانه BTC / USDT
نمودار روزانه BTC / USDT. منبع: TradingView

احساسات در میان معامله گران پس از روند بازگشت قیمت بیت کوین و افزایش مجدد آن به 34000 دلار کمی مثبت شد اما قیمت همچنان بین مقاومت اصلی و سطح پشتیبانی مانده است و کمبود حجم خرید هنوز یک نگرانی به شمار می رود. Tempting Beef، یک معامله گر با نام مستعار در توییتر، اشاره کرد که کل مارکت کپ ارز دیجیتال و مارکت کپ آلتکوین ها همچنان در وضعیت نامطلوبی قرار دارد.

الی لو رست، شریک شرکت مدیریت دارایی های دیجیتال ExoAlpha، همچنین اشاره کرد که همراه با “روند بدون جهت” بیت کوین، بازار همچنین “شاهد کاهش حجم معاملات” است که منجر به “بازگشت مکرر در محدوده ثابت، صدمه به معامله گران جهت دار” شده است.

لو رست گفت :

در داخل این محدوده، ما شاهد پامپ ها و دامپ هایی هستیم که قیمت ها به طور معمول در بازارها با نقدینگی کم و به دلیل نوسانات بازار تجربه میکنند.

لو رست معتقد است که فعالان بازار در حاشیه منتظر می مانند، “در حالی که منتظرند شرکت گری اسکیل فروش گسترده بیت کوین  را متوقف کند و هیاهوی محدودیت های قانونی در چین آرام تر شود”.

لو رست همچنین به بررسی دقیق نظارت كنندگان مالی در سراسر جهان در رابطه با بایننس به عنوان “مشكل قابل توجهی كه ظرفیت بازار را برای ورود سرمایه مورد نیاز برای شکست قیمت بیش از 40،000 دلار کاهش می دهد.” اشاره كرد.

او افزود :

با وجود این عناصر که در حال حاضر از اهمیت قابل توجهی در بازار برخوردارند، ما همچنان شاهد استقبال شدید از بیت کوین توسط مدیران دارایی سنتی هستیم که به دنبال یک نقطه ورود خوب برای موقعیت بعدی هستند.

نشانه های حمایت بالای 30,000 دلار

اگرچه درست است که قیمت BTC به زیر سطح حمایت هفتگی نزدیک به 34،500 دلار رسیده است، اما تحلیلگر مستعار ارز دیجیتال توییتر Rekt Capital سریعاً به این نکته اشاره کرد که این قیمت در سطح حمایتی ثابت دیگری در حدود 32200 دلار حمایت شده است و منجر به “تغییر عمده ای در روند” نمی شود.

یکی از شاخص های صعودی احتمالی که توسط برخی از تحلیلگران مورد اهمیت واقع شده است، شاخص “رشد خالص موجودی سازمان ها” است که در هفته های اخیر با پایین آمدن قیمت BTC به زیر 40000 دلار، به بالاترین سطح صعود کرده است.

رشد خالص سازمانهای بیت کوین
رشد خالص سازمان های بیت کوین

در مواقعی از این دست که عدم قطعیت حاکم می باشد، استراتژی ساده میانگین ارزش دلار است که حتی باتجربه ترین معامله گران برای کاهش استرس و تمرکز مجدد بر چشم انداز بلند مدت قیمت به آن متوسل می شوند.

اگر قیمت بیت کوین کاهش یابد، من بیشتر می خرم. اگر قیمت بیت کوین بالا رود، من باز هم بیشتر می خرم.

این زیبایی میانگین ارزش دلار است.

کاربر توییتر: The wolf of all streets

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments