5 آلت کوین رقیب سولانا

با خرید ارزهای رقیب سولانا سودهای 10 برابری کسب کنید ( 25 شهریور 1403)

در این مقاله در مورد 5 ارز دیجیتال رقیب سولانا صحبت میکنیم که در پاییز امسال می توانند 100 دلار را به 1000 دلار تبدیل می کنند، با حرکت صعودی ناشی از تحولات عمده و افزایش پذیرش. تلاش برای بازیابی قیمت سولانا با میانگین متحرک 200 روزه به عنوان مانع مواجه شد. پایداری قیمت سولانا در زیر این شاخص تعیین‌کننده روند نشان می‌دهد که روند نزولی دست نخورده باقی می‌ماند، که می‌تواند برای رقبای سولانا در جلب توجه سرمایه‌گذاران مفید باشد.

  •  رقبای سولانا پتانسیل بازیابی را نشان می دهند زیرا قیمت سولانا به اصلاح طولانی مدت در سپتامبر اشاره می کند.
  •  انتظار می رود که راه اندازی لانچ پول بایننس برای همستر کامبت و کتیزن باعث افزایش تقاضا برای TON شود زیرا کاربران بیشتری با اکوسیستم تلگرام درگیر می شوند.
  • گری اسکیل سوی تراست علاقه به SUI را افزایش داده و منجر به افزایش قیمت هفتگی 15 درصدی شده است.

طبق داده‌های کریپتو رنک، سولانا در پنج سال گذشته میانگین بازدهی 0.97 درصدی در ماه سپتامبر داشته است. این رشد اندک نشان‌دهنده چشم‌اندازی خنثی برای سولانا است که می‌تواند برای دیگر رقبای خود سپتامبر تقریبا ماه صعودی به نظر برسد.

تون کوین (TON)

تون کوین (TON)

تون کوین ارز رمزنگاری شده مرتبط با اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، در جریان محبوبیت بازی های تپ تو ارن، دوباره توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. صرافی پیشرو ارز دیجیتال بایننس اخیراً لانچ پول را برای دو بازی تلگرام همستر کامبت و کتیزن معرفی کرده است. با جذب کاربران بیشتر این بازی ها، TON می تواند افزایش قابل توجهی در تقاضا را تجربه کند.

ارزش کل قفل شده تون کوین
ارزش کل قفل شده تون کوین

علاوه بر این، بر اساس گزارش دیفای لاما، حجم کل قفل شده در تون کوین شاهد افزایش قابل توجهی از 317 میلیون دلار به 405 میلیون دلار بود که افزایشی 27 درصدی در یک دو هفته گذشته است. این رشد افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به اکوسیستم تون کوین را برجسته می‌کند و نشان‌دهنده پذیرش بیشتر برنامه‌های دیفای تون کوین است.

اوالانچ (AVAX)

اوالانچ (AVAX)

پیش‌بینی قیمت آوالانچ یک برگشت صعودی از 20.48 دلار به 25.35 دلار را نشان داد که طی دو هفته 23.7 درصد افزایش داشت. این روند صعودی نشان‌دهنده شکل‌گیری پایین‌تر جدید در نمودار روزانه است که نشان‌دهنده تغییر اولیه در احساسات بازار از فروش در رالی به خرید در کف قیمت است.

تراکنش نهنگ های آوالانچ
تراکنش نهنگ های آوالانچ

علاوه بر این، کل آدرس‌های دارای موجودی در اوالانچ از آگوست 2021 رشد شدیدی را تجربه کرده‌اند و به اوج 8.85 میلیون نفر رسیده‌اند که بر پایه و پذیرش کاربر رو به رشد تأکید می‌کند.

کسپا (KAS)

کسپا (KAS)

در میان رقبای سولانا، کسپا از حمایت ترکیبی میانگین متحرک نمایی 200 روزه و خط روند صعودی، حرکت بالایی را نشان داده است. بر اساس جهش 22.7 درصدی، چرخش صعودی دارایی را از 0.14 دلار به 0.17 دلار افزایش داد.

بهره باز کسپا
بهره باز کسپا

علاوه بر این، طبق داده‌های کوین گلس، سود باز قراردادهای آتی کسپا از اکتبر 2023 روند مثبتی را به نمایش گذاشت تا در 71.8 میلیون دلار تثبیت شود. افزایش بهره باز نشان دهنده افزایش علاقه و انتظارات سرمایه گذاران برای حرکت قابل توجه قیمت است.


📌اخبار مرتبط: با  خرید این 4 آلتکوین، 100 دلار را به 10000 دلار تبدیل کنید!


هدرا (HBAR)

هدرا (HBAR)

روند اصلاحی قیمت هدرا در حمایت 0.45 دلار شروع به تثبیت کرده است. بر خلاف سایر رقبای سولانا، قیمت هدرا یک الگوی دو کفی معکوس صعودی معروف را در نمودار تایم فریم روزانه نشان می دهد.

چارت بهره باز هدرا
چارت بهره باز هدرا

اگر این الگو درست باشد، هدرا می تواند قبل از به چالش کشیدن مقاومت نک لاین در 0.062 دلار، 20 درصد افزایش یابد. علاوه بر این، افزایش بودجه با وزن بهره باز هدرا به 0.01٪ نشان می دهد که خریداران مایل به خرید حق بیمه و حفظ موقعیت طولانی در این دارایی هستند.


📌اخبار مرتبط: آلت‌کوین با پتانسیل رشد بالا تا پایان تابستان: چه ارزی بخریم سود کنیم؟


سوی (SUI)

سوی (SUI)

سوی، ارز دیجیتال لایه 1، پس از راه‌اندازی گری اسکیل سوی تراست شاهد یک حرکت صعودی سریع بود. این اعتماد جدید بدون نیاز به خرید یا ذخیره ایمن توکن ها، به سرمایه گذاران پیشنهاد خرید ارز سوی SUI را می دهد.

ارزش کل قفل شده سوی
ارزش کل قفل شده سوی

در میان این پیشرفت، قیمت سوی به 1.02 دلار افزایش یافت و رشد هفتگی 15 درصدی را ثبت کرد. علاوه بر این، ارزش کل قفل شده در سوی به 700 میلیون دلار افزایش یافت که نشان دهنده افزایش اعتماد و مشارکت در اکوسیستم سوی است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رامتین
رامتین
3 روز قبل

استیکینگ سولانا مفید هست یا بیشتر یاعث ضرر میشه. لطفا راهنمایی میکنید؟

عباد
عباد
3 روز قبل

تنها ارز های رقیب سولانا همین موارد هستن.