کسب سود بالا از نوسانات این 3 ارز محبوب در جریان رالی اصلاحی بازار

بازار کریپتو اصلاحات جزئی با حرکت آلت کوین ها و توکن های میم ثبت کرده است. پس از سقوط قیمت بیت کوین به زیر 70000 دلار، زیان در صنعت کریپتو تحت تاثیر احساسات سرمایه گذاران در بازار است. بیت کوین با 66991 دلار معامله می شود که کاهش 1.1 درصدی در 24 ساعت گذشته است و خروجی های هفتگی آن به 6 درصد می رسد. این سقوط نسبت به سطوح مقاومت قبلی بالای 70000 دلار سرمایه گذاران بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

جریان خروجی از آلت کوین ها ارزش بازار کریپتو را به 2.44 تریلیون دلار کاهش داده است زیرا موقعیت هفتگی به منطقه قرمز کاهش می یابد. رهبران آلتکوین در 24 ساعت گذشته شاهد پیشرفت‌هایی بودند، اما تعداد زیادی از دارایی‌های دیگر خروجی خود را حفظ کردند. اگرچه انتظار میرود گاوها برگردند و بازار را تحت کنترل بگیرند، زیان های کوتاه مدت رشد دارایی ها را متوقف کرده است.

خرید و فروش تتر پی98

کاردانو (ADA)

عکس توکن کاردانو

کاهش قیمت کاردانو و جریان خروجی ارزهای دیجیتال در جریان ETF های اتریوم همچنان ادامه دارد. توکن کاردانو در 24 ساعت گذشته 2.3 درصد و در این هفته 14.53 درصد کاهش یافته است.


🪙⁉️پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2025 و بررسی عملکرد ADA در آینده🪙⁉️


با کاهش احساسات، حجم معاملات روزانه این دارایی 32 درصد کاهش یافت. قیمت کاردانو در 0.4144 دلار مبادله می شود و گاوها تلاش می کنند دارایی را از سطح مقاومت 0.5 دلار عبور دهند.ثبت خروجی های مداوم برای کاردانو آن را در میان آلتکوین ها قرار می دهد تا در میان ضررهای کوتاه مدت به فروش برسد.

ریپل (XRP)

عکس توکن ریپل

ریپل در سه ماهه اول سال 2024 قدرت خود را از دست داده است، اگرچه چشم اندازهای زیادی برای این دارایی وجود دارد. به دنبال کاهش بازار آلتکوین ها و مسائل نظارتی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)، زیان روزانه برای ریپل همچنان پابرجاست و ارزش قیمت ریپل روز به روز کاهش میابد.


🪙⁉️ پیش بینی دقیق قیمت ریپل (XRP) در سال 2024 و بررسی عملکرد آن🪙⁉️


این دارایی امروز با 1.9 درصد کاهش در 0.4959 دلار معامله می شود در حالی که حجم روزانه 14 درصد در منطقه قرمز قرار دارد. گاوهای ریپل همچنین به دنبال افزایش کوتاه مدت بالای 0.5 دلار و افزایش بلندمدت بالای 1 دلار در صورت تغییر احساسات بازار هستند.

سولانا (SOL)

عکس توکن سولانا

قیمت سولانا در 145.24 دلار معامله می شود که 3.2 درصد در 24 ساعت گذشته و 15 درصد در این هفته کاهش یافته است. حجم معاملات روزانه نیز 23 درصد کاهش یافته است زیرا اصلاحات کوتاه مدت به دلیل اتفاقات اخیر بازار دیرتر رخ داده است.


🪙⁉️ تحلیل و بررسی دقیق پیش بینی قیمت سولانا در سال 2025🪙⁉️


این هفته، سولانا قبل از سقوط به زیر سطح مقاومت، سطح 150 دلار را دوباره به دست آورد.تحلیلگران اما نسبت به رشد بلندمدت ابراز خوش بینی می کنند، با این حال زیان های کوتاه مدت این دارایی را برای مدت کوتاهی در منطقه قرمز قرار می دهد.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments