اجتناب از ترید این 3 ارز

سیگنال ارز دیجیتال | این 3 ارز را این هفته ترید نکنید!

در این مقاله 3 ارز رمزنگاری شده وجود دارد که به دلیل بازگشایی و ارزش قیمتی قابل توجه در آینده، باید از ترید آنها در بازار فعلی اجتناب کرد. این ارزها پتانسیل ایجاد موج در بازار را دارند که منجر به افزایش فشار فروش و نوسانات قابل توجه قیمت می شود.

فعالان باتجربه بازار ارزهای دیجیتال به دقت عواملی مانند پویایی تقاضا و عرضه را در مورد توکن‌ها و دارایی‌هایی که معامله می‌کنند نظارت می‌کنند. با در نظر گرفتن این پویایی ها، سرمایه گذاران می توانند تصمیمات آگاهانه ای بگیرند که در عین مدیریت موثر ریسک های مرتبط، سودآوری را به حداکثر می رساند، پس به این سیگنال های ارز دیجیتال توجه کنید.

خرید و فروش تتر پی98

داده‌های توکن آنلاک اپ (Token Unlock App) فروش 164.76 میلیون دلاری را برای هفت روز آینده از 7 ژوئن نشان می‌دهد. بالاترین بازگشایی ها در 12 ژوئن و 14 ژوئن اتفاق می‌افتند و توکن‌هایی به ارزش 160.41 میلیون دلار منتشر می‌کنند. این دو نسخه عظیم با 97.5 درصد از شش پروژه مطابقت دارد و کل مبلغ این هفته را باز می کند.

آپتوس(APT)

عکس توکن آپتوس

آپتوس(APT)، یک بلاک چین لایه 1 که توسط مهندسان سابق  پروژه متا  توسعه یافته است، 11.31 میلیون توکن آپتوس به ارزش 103.48 میلیون دلار را باز می کند. بنیاد این پروژه  با 1.33 میلیون توکن به ارزش 12.20 میلیون دلار، سهم کمتری از ازادسازی توکن را دریافت خواهد کرد.

کل آنلاک یا آزادسازی عرضه توکن  آپتوس را 2.6 درصد در 12 ژوئن افزایش می دهد که احتمالاً فشار فروش زیادی را ایجاد می کند.

نمودار قیمت آپتوس
نمودار قیمت آپتوس

مشارکت کنندگان جامعه آپتوس و پروژه کور(core)3.21  میلیون و 3.96 میلیون توکن به مبلغ 65.59 میلیون دلار دریافت خواهند کرد. در همین حال، سرمایه گذاران 25.69 میلیون دلار با فروش 2.81 میلیون توکن آپتوس به دست خواهند آورد.



امیوتبل ایکس (IMX)

عکس توکن امیوتبل ایکس

امیوتبل ایکس (IMX) دومین ارز رمزپایه ای است که به دلیل بازگشایی قابل توجهی که باعث افزایش 1.7 درصدی عرضه آن در 14 ژوئن می شود، باید از ترید آن با توجه به سیگنال های ارز دیجیتال اجتناب کرد. 25.53 میلیون توکن برای توسعه اکوسیستم و توسعه پروژه عرضه می شود.

نمودار قیمت توکن IMX
نمودار قیمت توکن IMX

56.93 میلیون دلار به طور کامل توسط تیم مدیریت خواهد شد که نشان دهنده سهم نسبتا بالایی از سرمایه متمرکز است.



توکن های ریپل XRP خود را نفروشید!

عکس توکن ریپل

از منظری دیگر، ریپل در ماه ژوئن 1 میلیارد توکن  آنلاک کرده و 200 میلیون توکن از این مجموع، به اضافه 200 میلیون اضافی را برای فروش در این ماه رزرو کرده است.

خرید و فروش ریپل پی98

این شرکت در حال حاضر 150 میلیون توکن ریپل را منتقل کرده است که ممکن است به زودی در صرافی های رمزنگاری وارد شود. فعالیت‌های ریپل با ۲۵۰ میلیون توکن دیگر در حساب خزانه‌داری خود، می‌تواند فشار فروش قوی بر روی این ارز دیجیتال ایجاد کند.

نمودار قیمت ریپل
نمودار قیمت ریپل

با این حال، تریدر های بازار کریپتو سعی خواهند کرد تا در مورد تاثیرات اقتصادی این قفل ها و فروش ها بر روی قیمت حدس بزنند که می تواند باعث افزایش نوسانات و بدتر شدن نسبت ریسک به پاداش شود. بازار نامطمئن است و تحت تأثیر عوامل متعددی است که نیازمند مدیریت ریسک مناسب و یادگیری زمان اجتناب از معامله ارزهای دیجیتال خاص است.

منبع: فین بولد

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments