شیبا اینو آماده انفجار است؟ | بررسی اکوسیستم SHIB و نظر کارشناسان

قیمت شیبا اینو آماده انفجار است؟ | بررسی اکوسیستم SHIB و نظر کارشناسان

دیوید گوخشتین، بنیانگذار Gokhshtein Media و نامزد سابق کنگره ایالات متحده، فکر می کند که شیبا اینو ارزش تماشا دارد. طبق آخرین توییت او، “SHIB همچنین به نظر می رسد که می خواهد پامپ شود” در حالی که یک ایموجی “مواظب باش” را در کنارش منتشر می کند.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، دیوید گوخشتاین اعلام کرد که از طرفداران این میم کوین محبوب است و جهت خرید شیبا اینو اقداماتی انجام داده است. او همچنین اظهار داشت که چند ماه آینده می تواند برای این ارز دیجیتال ضروری باشد.

توییت

شیبا اینو از دستاوردهای جدید آتی مانند شیباریوم که لایه 2 خواهد بود و در آن متاورس شیبا اینو به همراه استیبل کوین آن SHI توسعه می‌یابد، استفاده می‌کند.

همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، بنیاد Unification، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاک چین برای شرکت‌ها، در ماه ژوئن اعلام کرد که نسخه آزمایشی شیباریوم در 3 ماه سوم سال 2022 راه اندازی خواهد شد.

در اقدامی مشارکتی که مورد ستایش جامعه قرار گرفت، شیبا اینو از استودیوی تجسم در کلاس جهانی (TTF) برای طراحی و ساخت پروژه مورد انتظار متاورس شیبا اینو خود انتخاب کرد.

اخیراً، Shiba Inu نام بازی Shib CCG – Shiba Eternity – را پس از هفته‌ها به جامعه اعلام کرد. تیم Shiba Inu اعلام کرد که در کنار Playside Studios بر روی یک برنامه آزمایشی و انتشار کار می کند. طبق گفته تیم، این بازی برای عرضه در هر دو اپ استور اپل و گوگل پلی استور در نظر گرفته شده است.

تجزیه و تحلیل تکنیکالی شیبا اینو

شیبا اینو از نظر تکنیکالی بسیار به آستانه مهمی نزدیک است که سرنوشت و آینده شیبا اینو را برای معامله گران قابل پیش‌بین می‌کند. روند حرکت قیمت این توکن با عملکرد ضعیفی که در هفته ها و ماه های گذشته داشته است به زودی بهبود خواهد یافت.

در زمان انتشار، شیبا اینو به طور مداوم به سمت مرز بالایی محدوده تثبیت شکل گرفته در ژوئن در حال حرکت است. این محدوده یکی از سخت ترین مقاومت ها برای دارایی است که در ماه نوامبر آن را شکست و وارد روند نزولی شد. به طور معمول، تثبیت های طولانی مدت در این منطقه نشانه های روند معکوس در آینده است.

تجزیه و تحلیل تکنیکالی شیبا اینو

این تلاش برای چهارمین بار با عبور از سطح مقاومت دامنه تثبیت است که SHIB را از ورود به رالی شتاب دور نگه می دارد. با وجود عملکرد محدود قیمت، Shiba Inu توانست به بالای محدوده قیمت 0.00001 دلار برگردد که برای افزایش قیمت و ادامه این رالی صعودی در بازار بسیار مهم است.

از نظر تکنیکالی Shiba Inu بهترین عملکرد را از ماه نوامبر نشان می‌دهد. این توکن یک سطح مقاومت مهم را شکست و وارد محدوده تثبیت کلاسیک شد که ممکن است به آن کمک کند تا وارد یک رالی معکوس شود. حجم معاملات در حال بهبودی ثابت است.

اکوسیستم شیبا اینو

خوشبختانه، توسعه دهندگان پروژه در واقع سعی کردند SHIB را چیزی بیش از یک دارایی بسیار سوداگرانه و بی ثبات تبدیل کنند که کاری جز جذب سرمایه گذاران خرد که به دنبال مواجهه با ریسک هستند، ندارد.

🛑علاوه بر این، شاهد افزایش مداوم حجم توکن‌های سوزانده شیبا اینو هستیم که به عنوان یک ویژگی منحصر به فرد برای رشد قیمت شیبا اینو می باشد.

در هفته گذشته، بایننس اعلام کرد که SHIB را به لیست توکن های پشتیبانی شده برای بایننس کارت صادر شده در اروپا اضافه کرده است. این بدان معناست که شیبا اکنون می تواند به عنوان وسیله پرداخت برای بیش از 60 میلیون بازرگان در سراسر جهان استفاده شود.

📮چگونه قیمت شیبا اینو به 1 دلار می رسد؟

توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو نیز با نرخ‌های چشمگیر رشدی را ثبت می‌کنند و BONE پس از معامله با 0.50 دلار در چند هفته پیش از سطح 1 دلار بالاتر رفت. قیمت توکن BONE در هفته های اخیر نزدیک به 100 درصد رشد کرده است. اکنون در زمان انتشار با قیمت 1.05 دلار معامله می شود.

طبق آمار WhaleStats، شیبا اینو یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در بین 2000 نهنگ برتر اتریوم در 24 ساعت گذشته است. 100 نهنگ برتر ETH اکنون 509,250,167 دلار ارزش SHIB دارند.

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محسن نظیفی
محسن نظیفی
2 سال قبل

سلام امروز با توجه به حرکت های مثبتی که در گروه پشتیبانی صورت مبگیره باید شاهد این باشیم که اونایی که صبوری کردن و شیبا رو نگه داشتن مزد صبوری شون رو بگیرن