احتمال رالی کاردانو

کاردانو (ADA) آماده رالی انفجاری است | معرفی ده ها طرح مبتنی بر کاردانو در سه ماهه اول 2022

مدیرعامل IOHK بنیاد توسعه کاردانو میگوید که انتظار می رود در سه ماهه اول سال 2022 چیزی حدود 175 پروژه در کاردانو راه اندازی شود.

مدیرعامل IOHK، چارلز هاسکینسون، امروز اشاره کرد که بیش از 175 پروژه در کاردانو در حال ساخت هستند و بیش از 12 پروژه تا پایان سه ماهه اول 2022 راه اندازی خواهند شد. قیمت ADA ممکن است در واکنش به افزایش صریح در میان عوامل بنیادی رو به رشد رالی قابل توجهی را آغاز نماید.

در تلاش برای پاک کردن اطلاعات نادرست منتشر شده در Reddit که از کاردانو انتقادات زیادی شده بود، موسس Cardano تصویری را در کنار یک توییت اخیر منتشر کرد و در مورد تحولات و توسعه شبکه کاردانو توضیح داد. در حال حاضر، کاردانو 178 پروژه ساخته شده در وب سایت خود را از 1 ژانویه تا به امروز ثبت می کند. 13 پروژه در این سه ماهه راه اندازی شد، در حالی که سه پروژه در سه ماهه چهارم شروع به کار می کنند و 11 پروژه برای راه اندازی در سه ماهه اول سال آینده در نظر گرفته شده است.

توئیت هاسکینسون

هدف بنیانگذار Cardano اصلاح بخش DeFi است و هاسکینسون بارها بر این هدف تاکید کرده است. در عین حال مشکلات امور مالی غیرمتمرکز را در جریان پخش زنده YouTube از خانه خود در ایالت کلرادو برجسته کرد.

هاسکینسون می‌گوید که Cardano می‌تواند با ایجاد مجموعه‌ای از استانداردهای خاص برای DeFi برای حذف برنامه‌های بی‌کیفیت، مشکلات و چالش های فعلی را برطرف کند. او می‌گوید پروتکل‌های اجماع اوروبوروس تضمین می‌کند که کاردانو برای مدت طولانی‌تری در بازار باقی بماند.

سال 2021 سال قابل توجهی از نظر مشارکت برای بنیاد کاردانو بوده است و 13 همکاری قابل توجه از جمله Eco-Age و Save the Children NGO راه اندازی شده است.

تحلیل عملکرد قیمت کاردانو

کاردانو از اواسط دسامبر در یک رالی حضور داشته است. در زمان نگارش این مقاله ADA/USD به طور پیوسته صعود کرد و شش روز متوالی در بازار سبز معامله شد. با این حال، این ممکن است به دنبال یک دوره تثبیت و عقب نشینی جزئی در لیست قیمت ارز دیجیتال باشد. کاردانو ممکن است در جلسات معاملاتی بعدی روند صعودی خود را از سر بگیرد.

در زمان نگارش این مقاله، جفت ADA/USD در 1.481 دلار معامله می شود و ممکن است برای یک رالی انفجاری بالاتر از میانگین متحرک (MA 50) به سمت مقاومت بعدی خود در 1.80 دلار قرار گیرد. 

نمودار کاردانو

شکست کاردانو به دنبال شکستن سد خط روند نزولی بالاتر از سطح روانی 1.50 دلار است. در نمودار روزانه، افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) بالاتر از خط وسط 50 در قلمرو مثبت، نشان می‌دهد که گاوها همچنان پیروز هستند، که نشان‌دهنده فضای بیشتری برای رشد است. 

منبع: یوتودی

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments