هشدار الکس کروگر مبنی بر اصلاح قیمت احتمالی بیت کوین

هشدار تریدر برجسته، الکس کروگر، مبنی بر احتمال اصلاح قیمت بیت کوین

به نظر می آید، سناریو کلیدی بازار ارزهای دیجیتال، سناریو مایکل بوری (Burry Scenario) است. 

طبق اظهار نظرات تحلیلگر و تریدر ارزهای دیجیتال، الکس کروگر (Alex Kruger) کلید بازار کریپتوکارنسی فعلی، سناریو مایکل بوری است که منظور او، شکست منفی بزرگ قیمت و سقوط به  24,000 دلار را هم در بر می گیرد. 

سناریو Burry برای BTC می تواند اتفاق بیفتد. این یکی از دلایلی است که صندوق ها و دارندگان این رمز ارز، تا این حد اقدام به فروش کرده اند و موجودی استیبل کوین ها در حاشیه این بازار بسیار زیاد است. نگاهی به بازار بیندازید، انگار مرده است. دیروز با یک فشار کوتاه ساده به پایان رسید. 

کروگر اشاره کرد که بازار کنونی وضعیتی مرده دارد که نشانگر فروش بالا از جانب هولدر ها و صندوق ها می باشد و حجم خرید استیبل کون ها در حال افزایش است. همچنین اشاره او به پایان روز معاملاتی در 23 ژوئن (2 تیر) با یک فشار کوتاه ساده، نشان از سقوط بیشتر پیش روی بازار دارد. 

هر چند برای یک شکست منفی سخت و سقوط بیشتر، به طور متناقض، BTC نیاز دارد که بیشتر دچار تورم شود. 

به عنوان مثال، کروگر به بازار دارایی های دیجیتال در سال های 2018 و 2019 اشاره کرد که در این سال ها از دوره های زمانی بازار منفی حمایت شده است. 

در هر دو حالت، تزریق پول به بازار برای مدتی طولانی ادامه داشت. بودجه قبلی بسیار مثبت بود در حالی که الان دائما منفی است. 

در سال 2019، شکست سطح حمایت، به واسطه یک دوره طولانی از سرمایه گذاری و تله خرید که 9 درصد افزایش را در بر داشت، رقم خورد. محدوده حمایتی 9,100 تا 9,000 دلار، قبل از سقوط بیشتر، به مدت دو ماه چندین بار مورد آزمایش قرار گرفت. 

در سال 2018 سقوط بازار به واسطه 2 هفته مثبت از سرمایه گذاری رقم خورد. حمایت اولیه در 5,700 دلار، 9 ماه قبل از سقوط قیمت بار ها وبار ها مورد آزمایش قرار گرفت که عوامل فاندامنتال دلیل آن بودند. 

بنا به گفته های کروگر، ورودی دارایی Bitcoin به بازار در سال 2021 از تاریخ 19 مه (29 اردیبهشت) روند آهسته ای را در پیش گرفته است. حمایت اولیه در سطح 29,000 تا 30,000 دلار، به مدت یک ماه تحت فشار بوده است. 

خریداران ترسیده اند و احتیاط می کنند. 

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments