همکاری مانی گرام و ریپل

ریپل در خدمت مانی گرام : انتقال پول به تمام دنیا در دو دقیقه

شبکه بزرگ انتقال پول مانی گرام اعلام کرده است که این شرکت قسمت دوم پرداخت 20 میلیون دلاری را از شرکت ریپل دریافت کرده است. پیشتر شرکت ریپل و مانی گرام در تاریخ 9 آگوست قرار داد همکاری با یکدیگر امضا کردند. (جزییات خبر همکاری مانی گرام و ریپل)

در یک اطلاعیه مطبوعاتی در تاریخ 25 نوامبر، مانی گرام اعلام کرده است که Ripple Labs Inc سرمایه گذاری 20 میلیون دلاری را که بخشی از تعهد سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری ریپل است را انجام داده است.

درماه ژوئن این دو شرکت برای همکاری در پرداخت های بین مرزی قرارداد یک همکاری دو ساله استراتژیک را امضا نمودند. طبق این قرارداد مانی گرام مبلغ 50 میلیون دلار به عنوان حق سهامدار دریافت می کند.

طبق گزارش ها، مانی گرام از نقدینگی محصول xRapid ریپل استفاه می کند تا امکان ارسال پول به صورت سریع و با تسویه حساب فوری در مقصد انجام شود. با استفاده از توکن های ریپل برای این گونه نقل و انتقالات، xRapid می تواند این معاملات را سریعتر از ارز های فیات یا سایر دارایی های مهم دیجیتال تسویه کند.

📌 پلتفرم پرداخت ریپل (xRapid) چیست؟

xRapid پلتفرم انجام تراکنش های برون مرزی مبتنی بر نقدینگی رمز ارز ریپل است که از متدهای سنتی انتقال پول بسیار سریع تر بوده و زمان انجام تراکنش را از 2 تا 3 روز به حدود 2 دقیقه کاهش می دهد. این محصول ریپل، فروش رمز ارز های این شرکت را بیشتر کرده است.

مدیرعامل شرکت ریپل اعلام کرد:

ماه گذشته ما اعلام کردیم که مانی گرام شروع به استفاده از on-Demand liquidity برای پرداخت ها به فیلیپین کرده است. ما از حمایت بیشتر و گسترده تر مانی گرام در اروپا و استرالیا بسیار خرسندیم. دارایی های دیجیتال و فناوری های بلاک چین این امکان را دارند که تاثیر شگرفی در پرداخت های مرزی داشته باشند. در ماه ژوئن ما این همکاری را اعلام کردیم و دیدن رشد سریع و فواید آن دلگرم کننده است.

ریپل برای خرید هر سهام خود از مانی گرام مبلغ 4.10 دلار پرداخت کرده است و در حال حاضر، ریپل 9.95 درصد از سهام مشترک مانی گرام را در اختیار دارد.

در ابتدای ماه نوامیر گارلینگ هوس ادعا کرد که تا کنون ارز های دیجیتال زیادی وجود دارد اما پیش بینی می شود تنها یک درصد از کل رمز ارز ها باقی بمانند و این یک درصد روند پروژه های کریپتو را تغییر می دهند و به طرز چشمگیری در دهه های بعدی رشد می کنند و تمام تمرکزشان را برای حل مشکلات واقعی مشتریانشان خواهد گذاشت.

او اظهار داشت که تعداد بسیار کمی از ارزها قادر خواهند بود نیازهای مشتریان را تامین کنند و اکثر قریب به اتفاق آنها نمی توانند. او گفت:

هر زمان، زمان یک بازار جدیدی است. افراد زیادی وجود دارند که وارد بازار می شوند و سعی می کنند نشان دهند می توانند مشکلی را حل کنند و نیاز های مشتریان را پاسخ دهند اما واقعیت این است که عده کمی برنده اند.

برد گارلینگ هوس
مدیر عامل ریپل

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments