دیتاسنتر هتزنر آلمان

افتتاح حساب وریفای شده هتزنر آلمان در سریع ترین زمان

Hetzner Online یا آن طوری که بین کابران ایرانی شناخته شده است، هتزنر یک سرویس دهنده حرفه ای میزبانی وب و یک دیتاسنتر آلمانی است. این کمپانی از سال 1997 خدمات میزبانی حرفه ای را به اشخاص و کمپانی های مختلفی ارائه کرده است. چند وقتی است که استفاده از خدمات این دیتاسنتر مستلزم این است که پس از افتتاح حساب نسبت به وریفای حساب هتزنر خود اقدام کنید و از طرفی مدارک ایرانی هم مورد پذیرش این کمپانی نیست.

در ادامه به آموزش افتتاح حساب وریفای شده هتزنر از طریق پی98 می پردازیم. برای پرداخت فاکتور یورویی هتزنر میتوانید سفارش پرداخت در این سایت را در پنل کاربری خود در پی98 ثبت نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن فاکتور شما را پرداخت کنیم.

مزایای استفاده از دیتاسنتر هتزنر آلمان

دیتاسنتر هتزنر آلمان یک نام شناخته شده به خصوص در بین وبسمتران ایرانی است. سرویس های این دیتاسنتر نسبت به قیمت ها و همچنین در مقایسه با سایر سرویس دهنده هایی از جمله OVH فرانسه، رد استیشن انگلیس و… کیفیت مناسبی دارد.

سرویس های این دیتاسنتر همچنین نسبت به کشور ما از پینگ مناسبی برخوردار است و روی هم رفته از نظر موقعیت، کیفیت و قیمت سرویس دهی برای کاربران ایرانی انتخاب خوبی است.

  • پشتیبانی سریع
  • مناسب برای انواع نیاز ها
  • دسترسی به VNC و SSH
  • عملکرد خوب در مقایسه با قیمت
  • موقعیت آلمان

آموزش افتتاح حساب هتزنر وریفای شده

همانطور که در ابتدا گفتیم، کمپانی هتزنر چند وقتی می شود که به منظور ارائه سرویس به مشتریان، ارسال مدارک شناسایی توسط آن ها را لازم می داند و تا زمانی که مدارک شناسایی خود را ارسال نکنید، سرویس به شما تحویل داده نمی شود.

از طرفی به دلیل تحریم های موجود برای کاربران ایرانی، امکان وریفای کردن حساب هتزنر با مدارک ایرانی نیز وجود ندارد.

بنابراین برای استفاده از خدمات این دیتاسنتر معروف می بایست از واسطه هایی مانند پی98 به منظور افتتاح اکانت وریفای شده استفاده کنید.

افتتاح حساب از طریق پی98 در کمترین زمان صورت می گیرد و حسابی که تحویل شما می شود کاملا وریفای شده و آماده استفاده می شود.

پیش از هر چیز برای افتتاح حساب هتزنر از طریق وبسایت Pay98 می بایست در این وبسایت ثبت نام کنید. به این منظور برای ورود به صفحه پنل کاربری اینجا کلیک کنید. در این صفحه می بایست مطابق تصویر زیر بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که با گوشی موبایل به این صفحه مراجعه می کنید، گزینه “اگر حساب کاربری ندارید، ثبت نام کنید” را لمس کنید.

ثبت نام در وبسایت
ثبت نام در وبسایت

پس از آن فرم ثبت نام برای شما باز می شود و می بایست اطلاعات خواسته شده را در هر یک از کادر های مربوطه وارد کنید. نام، نام خانوادگی، ایمیل، کلمه عبور و تکرار کلمه عبور مواردی است که از شما خواسته می شود. همچنین می بایست با نشانه گذاری گزینه پایین کادر ها موافقت خود را با قوانین وبسایت Pay98 اعلام کنید.

وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام
وارد کردن اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام

در نهایت برای ورود به پنل کاربری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

سپس در پنل کاربری از سمت راست گزینه پشتیبانی و سپس ثبت تیکت جدید را انتخاب کنید.

تیکت پشتیبانی در پنل پی98

حالا با فرم ارسال تیکت روبرو می شوید که می بایست مواردی را وارد کنید.

ایجاد تیکت در پی98

در این قسمت موضوع را “افتتاح حساب هتزنر” وارد کنید.

واحد را بر روی “سایر” قرار دهید.

در قسمت “توضیحات” در صورتی که هر گونه موضوع دیگری را لازم می دانید با پی98 در رابطه با سفارش خود در میان بگذارید، وارد کنید.

در نهایت بر روی گزینه “ثبت درخواست” کلیک کنید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مصطفی
مصطفی
4 سال قبل

سلام وقت بخیر
هزینه پنل فول وریفای هتزنر و بدون مشکل چقدر هست؟ لطفا به ایمیلم جواب رو هم بفرستید و یک راه ارتباطی مثل تلگرام و … بفرستید در تماس باشیم تشکر

آرتین محسنی
آرتین محسنی
پاسخ به  مصطفی
4 سال قبل

درود، هزینه اکانت وریفای شده هتزنر + پی پال متصل به حساب = 250 دلار. میتونید با پشتیبانی به صورت تلفنی تماس بگیرید یا از طریق تیکت در پنل کاربری پی98 در تماس باشید.