5 ارزی که در مهرماه باید بفروشید

5 ارزی که باید در ماه مهر-آبان برای جلوگیری از ضرر بفروشید!

شرایط بازار کریپتو طبق نظر تحلیلگران برای ادامه ماه اکتبر اصلاح طولانی مدت را نشان میدهد. به همین دلیل 5 تا ارزی که در این مقاله معرفی شده اند را برای جلوگیری از ضرر باید بفروشید. این 5 ارز ممکن است به دلیل فعالیت ضعیف در زنجیره، کاهش ذخایر نهنگ و افزایش عرضه در صرافی ها با اصلاح طولانی مدت مواجه شوند.

نکته کلیدی: چرا این 5 ارز را بفروشیم؟

دو هفته گذشته سرمایه‌گذاران کریپتو را ناامید کرد زیرا بازار نتوانست رشد ماه سپتامبر- اکتبر«Uptober» را نشان دهد. در حالی که فروش اولیه ماه را می‌توان به تنش های خاورمیانه و تاثیر اتفاقات ایران اسراییل روی بیت کوین نسبت داد، اکثر آلت‌کوین‌های اصلی هنوز شکل‌گیری سطوح کف را آشکار نکرده‌اند، که نشان‌دهنده امکان اصلاح طولانی‌مدت است. بنابراین، سرمایه گذار میتواند فروش این رمز ارزها  را در نظر بگیرد و از ضررهای بیشتر در ماه مهر – آبان جلوگیری کند.

5 ارز برای فروش قبل از ضرر بیشتر در مهر-آبان

از آخر هفته گذشته، با بازگشت بیت کوین از سطح 60000 دلار، بازار کریپتو شاهد روند بهبودی دوباره بود. رالی صعودی قیمت بیت کوین را 9 درصد افزایش داد و در 65,311 دلارترید شد و در عین حال باعث افزایش رشد اقتصادی در بازار آلت کوین شد. با این حال، تجزیه و تحلیل زنجیره ای این پنج ارز را با امکان اصلاح طولانی مدت نشان میدهد.

تون کوین (TON)

تون کوین (TON)

تون کوین، ارز رمزنگاری شده مرتبط با تلگرام، اصلاح قابل توجه 8.17 دلار به 5.28 دلار را در 100 روز گذشته به نمایش گذاشت و 35 درصد ضرر را ثبت کرد. یک خط روند، حرکت نزولی را با شکل‌گیری کف پایینتر هدایت کرد، که نشان‌دهنده تمایل به فروش است.

آدری های 24 ساعته فعال تون کوین
آدری های 24 ساعته فعال تون کوین

براساس داده‌های سنتیمنت، از آگوست گذشته، آدرس‌های فعال 24 ساعته TON به شدت از 1978 به تقریباً 207 کاهش یافته است. این روند کاهشی نشان دهنده کاهش فعالیت شبکه است و می تواند بر رشد قیمت تاثیر منفی بگذارد. بنابراین، با فروش پایدار، قیمت تون کوین می تواند قبل از جستجوی حمایت مناسب در خط 4.6 دلار، 13٪ کاهش یابد.

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA)

طی دو ماه گذشته، قیمت کاردانو یک حرکت بی روند را نشان داده است و بالای حمایت 3 دلار قرار گرفته است. جریان محدود شده در دو خط روند همگرا نشان دهنده تشکیل یک الگوی ادامه دار به نام الگوی مثلث متقارن است. از نظر تئوری، این الگو می تواند حرکت نزولی غالب کاردانو را دوباره شروع کند و باعث سقوط طولانی مدت شود.

میزان عرضه کاردانو
میزان عرضه کاردانو

علاوه بر این، چند کیف پول نهنگ با 1 میلیون تا 10 میلیون کریپتو به طور قابل توجهی توکن های خود را از 12.86 به 12.19 میلیارد توکن کاهش داده اند و باعث افت 5 درصدی کاردانو شده اند. این کاهش اغلب مصادف با احساسات بازار است زیرا سرمایه گذاران بزرگ ممکن است اعتماد خود را از دست داده و کاردانو را بفروشند.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)

از ژوئن 2024، پیش‌بینی قیمت شیبا اینو بی روندی را نشان داد و در تلاش برای حفظ سطح بالای 0.00002 دلار بود. این منطقه با عرضه بالا، فشار فروش را برای تریدرهای شیبا اینو افزایش داده است و جریان رالی صعودی پایدار شیبا را تضعیف کرده است. در جریان بهبود فعلی بازار، قیمت شیبا  می‌تواند مقاومت سقف را دوباره به چالش بکشد، که نشان‌دهنده یک لحظه مهم برای این میم کوین است.

عرضه شیبا اینو توسط آدرس های برتر
عرضه شیبا اینو توسط آدرس های برتر

با این حال، عرضه شیبا اینو توسط آدرس های برتر از مارس 2024 در 61.2 درصد ثابت مانده است. علیرغم دریافت تارگت جدید قیمت، عدم پامپ قیمت نشان می دهد که نهنگ ها علاقه چندانی به افزایش موقعیت خود نشان نمی دهند.

لایت کوین (LTC)

لایت کوین (LTC)

لایت کوین از مارس 2022 در یک کانال بی روند به دام افتاده است. مرحله تثبیت طولانی مدت، عدم اقدام قاطع از سوی خریداران و فروشندگان را نشان می دهد و احتمال میدهد که حرکت صعودی قیمت لایت کوین در آینده نزدیک بعید است. علاوه بر این، نسبت سرمایه 30 روزه به سرمایه واقعی (MVRV) به 27 درصد افزایش یافته است که نشان می دهد تریدرهای کوتاه مدت در حال کسب سود هستند.

نسبت سرمایه 30 روزه به سرمایه واقعی (MVRV) لایت کوین
نسبت سرمایه 30 روزه به سرمایه واقعی (MVRV) لایت کوین

داده های تاریخی نشان می دهد که این دسته از تریدرها اغلب کسب سود اولیه را انتخاب می کنند که منجر به نوسانات اولیه و بالا رفتن بازار محلی می شود. اگر این تئوری برقرار باشد، پیش‌بینی قیمت لایت‌کوین می‌تواند روند اصلاحی را به زیر خط 60 دلار افزایش دهد و حمایت 52 دلاری را مجدداً آزمایش کند.

ورلد کوین(WLD)

ورلد کوین(WLD)

ورلد کوین اخیراً روند نزولی غالب خود را به بالای 1.27 دلار تغییر داده است. سطح حمایت، این توکن را 85.7% به سمت 2.385 دلار سوق داد که اخیراً 2.175 دلار شکست خورد. در حالی که این شکست می تواند باعث افزایش بیشتر شود، عرضه ورلد کوین از اواسط آوریل دو برابر شده و به 72.9 میلیون توکن رسیده است. افزایش شدید عرضه موجود در صرافی ها، خطر فروش احتمالی را افزایش می‌دهد و در عین حال پتانسیل رشد را محدود می‌کند.

عرضه ورلد کوین در صرافی ها
عرضه ورلد کوین در صرافی ها

جمع بندی

روندهای فعلی بازار نشان دهنده ادامه اصلاحات برای 5 ارز معرفی شده در این مقاله است. عوامل کلیدی مانند کاهش فعالیت شبکه، کاهش ذخایر نهنگ و افزایش عرضه در مبادلات باعث ایجاد حرکت نزولی برای این دارایی ها می شود پس فروش آنها برای جلوگیری از ضرر بهترین کار است.

منبع: کوین گیپ

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
شادی
شادی
16 ساعت قبل

شیبا که قرار بود پامپ بشه، الان یعنی بهتره بفروشم؟