شیبا از کوین بیس میرود

شیبا اینو تا اطلاع ثانوی از صرافی کوین بیس بیرون می رود

صرافی معروف کوین بیس اعلام کرد که دسترسی به میم کوین شیبا در این پلتفرم  تا اطلاع ثانویه قطع خواهد شد.

حضور شیبا اینو در صرافی رمزنگاری کوین بیس در ایالات متحده، برای بسیاری تعجب آور بود. از این گذشته، کوین بیس یکی از منظم ترین و منطبق ترین صرافی های جهان است، در حالی که شیبا اینو صرفاً یک میم کوین است و هیچ ویژگی بومی برای خود ندارد.

با این حال، کوین بیس اوایل این هفته آن را در کنار رمز ارز های کیپ و چیلیز به عنوان سه دارایی جدیدی که در سیستم عامل فهرست شده اند ، ذکر کرد.

بسیاری از محافل ارز های دیجیتال این فرضیه را مطرح کردند که این اقدام راهی برای مرتبط ماندن کوین بیس یا حتی رقابت با رقبا (که چنین سکه هایی را ذکر می کنند اما مسلماً از نظر قانونی سازگار نیستند) در مورد درآمد است.

در آن زمان، “جامعه” شیبا قوی تر نیز شد. اما بعد از اعلام اینکه کوین بیس اواخر روز چهارشنبه اصلاحاتی در برنامه های شیبا انجام خواهد داد، ثابت شده است که این خوشبختی کوتاه مدت بوده است.

صرافی هم در یک توییت و هم در به روزرسانی پست وبلاگ گفت: 

ما در حال تجربه موارد فنی هستیم که راه اندازی شیبا را در کوین بیس به طور موقت به تأخیر می اندازد. در حال حاضر ما سپرده های شیبا را غیرفعال می کنیم اما برداشت ها هنوز در دسترس است، ما یک جدول زمانی به روز شده برای بازیابی سپرده ها و امکان تجارت در اسرع وقت ارائه خواهیم داد.

این امر نگرانی های طرفداران شیبا را افزایش داد.

این اعلامیه باعث شد تا ارزش شیبا تقریباً 10٪ کاهش یابد.  اما هنوز برای این میم کوین امید هایی وجود دارد. کوین بیس می گوید به دنبال این است که به زودی سپرده های شیبا را فعال کند. این شرکت گفت: “ما یک جدول زمانی به روز شده برای بازیابی سپرده ها و امکان تریدینگ در اسرع وقت ارائه خواهیم کرد.”

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments