سودآورترین کوین های هفته گذشته مهرماه

سودآور ترین ارز های رمزپایه در آخرین هفته مهرماه : استلار، ریپل، نئو، کاردانو، ای او اس

7 روز پیش، بعضی از افرادی که در بازار ارز های دیجیتال حضور داشتند، استیبل کوین تتر را کنار گذاشتند چرا که شایعاتی مبنی بر این که مدیر عامل هر دو شرکت تتر و بیت فینکس ورشکسته شده است، به راه افتاد. به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، تتر برابری خود با دلار آمریکا را در این جریان و به دلیل فروش گسترده تتر از طرف سرمایه گذاران و مهاجرت به دیگر کوین ها از دست داد. در این حالت سهم بازار ارز های رمزپایه به 220 میلیارد دلار رسید.

اما به هر حال پس از آن جو آشفته ای که اول ایجاد شد، اکثر ارز های دیجیتال هر چه که در طول روز بدست آورده بودند را از دست دادند و در کمترین سطح کانال خود پایدار شدند.

فهرست سودآور ترین ارز های رمزپایه در آخرین هفته مهرماه

اگر چه اکثر ارز های رمزپایه برتر در یک بازه قیمتی گیر کرده اند، اما بعضی دیگر نشانه هایی از یک سقوط قبل از صعود از خود نشان می دهند. در ادامه قصد داریم تا به 5 ارز دیجیتالی که سهم بازارشان 1 میلیارد دلار یا بیشتر است بپردازیم که در آخرین هفته مهرماه بیشترین رشد را داشته و سود آور بوده اند.

نکته : تحلیلی که در ادامه ارائه می شود صرفا نظر نویسنده است و جنبه مشاوره یا راهنمای تصمیم گیری ندارد. برای معامله باید بر اساس تحقیقات و تصمیم گیری خود عمل کنید.

استلار (XLM/USD)

استلار با رشد 15 درصدی در هفت روز گذشته جایگاه اول را در فهرست سودآورترین ارز های رمزپایه بدست آورده است. برخی از رویداد ها کمک کرد تا استلار در این بازار راکد رشد داشته باشد.

شایعاتی به راه افتاده بود که پلتفرمی جدید برای سرمایه گذاران کلان توسط کمپانی چند ملیتی Fidelity راه اندزای خواهد شد که برای انتقال دارایی های دیجیتالی از زنجیره بلاک استلار استفاده می کند.

لیست شدن استلار در صرافی ارز های رمزپایه Coinsuper هم سیگنال مثبتی برای سرمایه گذاران بود. خبر خوب دیگری که روی قیمت استلار تاثیر گذاشت، همکاری بین استلار و صرافی ارز رمزپایه Hyperion، زیر شاخه شرکت کانادایی Global Blockchain Technologies بود.

آیا استلار می تواند این روند را حفظ کند یا به پایان حداکثری خود رسیده است؟

نمودار استلار آخرین هفته مهرماه

قیمت استلار به دلار آمریکا در اولین هفته سال 2018 به 0.98239146 رسید و از آن زمان در حال کاهش بوده است. در حال حاضر استلار با قیمتی درون مثلث نزولی معامله می شود که یعنی از حداقل قیمت هم پایین خواهد آمد و نزدیک به خط مقاومت می ماند.

اما، اگر نیمه خالی لیوان را ببینیم، بازار نزولی در سال 2018 نتوانست قیمت را در زیر 0.184 دلار ثابت نگه دارد. این ارز دیجیتال تا به حال 3 بار از این قیمت مقاومتی بالاتر زده است. شکست بدبین ها در زمینه کاهش قیمت نشانه مثبتی است.

حالا، اگر افراد خوشبین به خرید خود در حجم بالا ادامه دهند و خط نزولی مثلث را بشکنند، الگوی خرسی از بین می رود و شکست الگوی خرسی علامت گاوی شدن بازار است.

بنابراین، قیمتی کمی بالاتر از مثلث، می تواند باعث افزایش خرید و شروع یک روند صعودی در قیمت استلار شود و قیمت به 0.47 و حتی تا 0.63 دلار هم برسد.

اگر جو بدبینی بتواند قیمت را به زیر 0.184 دلار به طور ثابت برساند، خوشبینی که در این باره داریم، از بین خواهد رفت!

ریپل (XRP/USD)

دومین کوین در فهرست سودآور ترین ارز های رمزپایه که رشد دو رقمی از خود نشان داده، ریپل می باشد و این ماه مدام در خبر ها بوده است. کاری جانسون، استراتژیست بازار اصلی در Ripple Labs احتمال داده است که کاخ سفید، از پذیرش بیشتر ریپل حمایت کند تا با این کار با تسلط چین در صنعت استخراج بیت کوین مقابله کند.

5 روز پیش، معاون و تکنولوژیست اصلی Bill and Melinda Gates Foundation خبر همکاری با Ripple Labs Inc را منتشر کرد. همین طور شرکت فعال در زمینه پرداخت دیجیتال به نام Coil اعلام همکاری کرد.

با وجود این خبر های خوب برای ریپل، این هفته شاهد رشد قیمت آن بودیم؛ اما آیا ریپل می تواند با همین روند ادامه دهد؟

نمودار ریپل آخرین هفته مهرماه

قیمت ریپل نسبت به دلار آمریکا در سال 2018 نزولی بوده است. چندین بار ریپل در نگه داشتن سطح مقاومت خود شکست خورده است و در بازه های زمانی خاصی حداقل قیمت جدیدی را ثبت کرده است.

در حال حاضر، زیر قیمت حداقل 20 هفته ای و 50 هفته ای معامله می شود ولی بر این است که بر روی بزرگترین حداقلی 0.37185 دلار بیاید. حداقل قیمت قبلی 0.25300 دلار بود. اگر خوش بین های بازار بتوانند قیمت را به بالای 0.6440 دلار برسانند، می تواند روند صعودی را آغاز کند. بیشترین سطح هایی که می توان در زمان نزولی از ریپل شاهد بود، 0.96 و 1.22 دلار است.

اما نیمه خالی لیوان این است که اگر قیمت ریپل به 0.25 دلار برسد، باز هم ممکن است یک قیمت حداقلی جدید ثبت شود. ما بر این باور هستیم که تریدر ها باید پیش از این که یک وضعیت طولانی مدت برای ریپل مشخص شود، ازز خرید این کوین خودداری کنند.

نئو (NEO/USD)

نئو دومین سالگرد شروع به کار شبکه اصلی خود را جشن گرفت و بازار هم با پشتیبانی از این واقعه قیمت را نسبت به هفته گذشته 5 درصد افزایش داد.

نمودار نئو آخرین هفته مهرماه

قیمت نئو به دلار آمریکا ناتوان به نظر می رسد چرا که قیمت معامله آن از اول سال 2018 تا همین امروز 13.60337627 دلار بوده است. از ماه آگوست تا الان هیچ جهش قیمتی قابل توجهی رخ نداده است که نبود علاقه به خرید نئو را نشان می دهد.

شکسته شدن خط مقاومت و افت بیشتر قیمت نئو بسیار منفی خواهد بود و می تواند منجر به افت قیمت این کوین به حداقلی 6.47815308 دلار شود.

اما با نگاهی خوشبینانه، ممکن است قیمت نئو به 28.49944165 دلار برسد که با رسیدن به این قیمت یا بیشتر می توان گفت جریانی به سوی 43 یا حتی 60 دلاری ایجاد می شود.

ما بر این باور هستیم که تریدر ها باید برای به وجود آمدن یک موقعیت خرید جدید صبر کنند.

کاردانو (ADA/USD)

IOHK اعلام کرد که پروژه Icarus اش توسط کمپانی حسابرس مستقل امنیتی Kudelski Security مورد بررسی قرار گرفته است. این موضوع همه را مطمئن می کند که کیف پول های کاردانو برای مشتریان مطمئن است.

آشفتگی در بازار کاردانو پس از این که در هفته گذشته 5 درصد رشد قیمت داشت، کنار گذاشته شد. نمودار این کوین چه چیزی را نشان می دهد؟

نمودار کاردانو آخرین هفته مهرماه

در سطح فعلی، قیمت کاردانو به دلار آمریکا از زمانی که برای مدتی مدام در حال افزایش بوده 94 درصد افت قیمت داشته است. برای حدود یک ماه و نیم، این ارز دیجیتال در بازه 0.060105 تا 0.094256 دلار معامله می شده است.

خروج از این بازه می تواند توجه خریداران را به خود جلب کند و قیمت را نسبت به بازه 20 روزه صعودی کند.

در سویی دیگر، سقوط از این بازه می تواند قیمت را تا 0.033677 دلار کاهش دهد. بنابراین تریدر ها بهتر است پیش از تغییر رویه خود، منتظر یک روند جدید برای خرید بمانند.

ای او اس (EOS/USD)

هکر ها توانستند 65,000 ای او اس را از یک والت مورد استفاده در EOSBet که یک برنامه نامتمرکز قماربازی است، سرقت کنند. این دومین حمله در طی 60 روز گذشته است ولی تریدر ها توجه به این خبر ها نداشته اند و قیمت این ارز دیجیتال در هفته گذشته 3 درصد افزایش داشته است.

قیمت ای او اس نسبت به دلار آمریکا در بازه 4.4930 تا 6.8299 دلار بوده است. موضوع مثبت این است که افراد خوشبین اجازه نداده اند که قیمت به خط مقاومت اساسی 3.8723 دلار برسد. به جای آن، آنها سعی دارند تا یک قیمت حداقلی بیشتر در حدود 4.4930 دلار به ثبت برسانند.

نمودار ای او اس آخرین هفته مهرماه

به هر حال آن ها توانسته اند، روند مثبتی را در پیش بگیرند که این نشان دهنده سود به میزان بالاست.

خط تغییر قیمت 20 روزه و خط فرضی افقی هر دو روی قیمت 6.8299 دلار هستند که موضوع مهمی است. اگر این از این مرحله هم گذر شود، قیمت این ارز دیجیتال می تواند به 9.4456 و حتی 15 دلار نیز برسد.

از سویی دیگر اگر افراد بدبین بتوانند در شکست حداقل قیمت 3.8723 موفق شوند، قیمت این کوین می تواند به قیمت 2.4 و سپس 1.7 دلار هم کاهش داشته باشد.

تریدر ها بهتر است برای جهت گیری با ثبات تر خط صعودی منتشر بمانند و فعلا خرید نکنند.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments