تحلیل قیمت ریپل در هفته سوم شهریور ماه 1397

تحلیل قیمت ریپل در روزهای آینده / احتمال صعود این ارز رمزپایه تا پایان سال 2018 میلادی

روز جمعه 7 سپتامبر 2018، قیمت ریپل پس از یک روند نزولی میان مدت اندکی افزایش یافت. طبق آمارهای موجود در وب سایت CoinMarketCap، در حال حاضر هر ریپل (XRP) با قیمت حدوداً 0.2951 دلار معامله می شود. جهت سرمایه گذاری در ریپل می توانید از طریق لینک زیر به وب سایت Pay98 مراجعه نمایید:

خرید و فروش ریپل

تحلیل فاندامنتال قیمت ریپل (XRP)

اخبار مرتبط با ریپل عمدتاً خنثی است. در هفته جاری، کمپانی TransferGo با استفاده از تکنولوژی ریپل یک کانال پرداخت به کشور هند را راه اندازی نمود که در آن معاملات بصورت آنی انجام خواهد شد.

این کانال در سراسر قاره اروپا در دسترس خواهد بود و با توسعه آن از اکثر روش های پرداخت سنتی که در آن انجام معاملات دو یا سه روز طول می کشد، اجتناب خواهد شد. هنوز مشخص نیست TransferGo کدامیک از محصولات کمپانی ریپل را استفاده می کند، اما دلیل انجام تراکنش ها در بستر شبکۀ آن کاملاً روشن است؛ زیرا پذیرش این توکن در هند بسیار گسترده است و فرصت های نامحدود برای استفاده از آن وجود دارد.

خدمات پرداخت دیگری نیز توسط TransferGo راه اندازی شده است که بر اساس پروتکل پرداخت ریپل عمل می کنند. اگر چه آنها در زمینه انجام معاملات کمی کندتر هستند، اما استفاده از آنها کاملاً رایگان خواهد بود.

براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل شرکت Ripple، در این هفته گفت که هدفی برای جایگزینی ارزهای فیات با ارزهای رمزپایه وجود ندارد. او در ادامه افزود که پول های قانونی در حال حاضر بصورت کاملاً درست عمل می کنند. وی معتقد است به منظور رقابت با ارزهای فیات باید سرعت و قابلیت استفاده از ارز دیجیتال بسیار موثر باشد و این در حالیست که با وجود عملکرد خوب ارزهای دیجیتال در انجام معاملات برون مرزی و بین المللی، هنوز هم آنها برای پرداخت های روزانه مفید نیستند.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که پتانسیل موجود در شبکه ریپل جهت انجام معاملات بین المللی می تواند این ارز رمزپایه را تا پایان سال 2018 میلادی به یکی از ارزشمندترین پلتفرم های پرداخت موجود در سراسر دنیا تبدیل نماید.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل (XRP)

با آخرین سقوط ریپل در حال حاضر روند نزولی شکل گرفته است، در حالیکه از سوی دیگر آزمایش سطوح حمایتی کانال منجر به گمانه زنی های موقت در ارتباط با افزایش قیمت شده است. هم اکنون بر اساس نمودار قیمت ریپل موج جدیدی در حال شکل گیری است. در صورتی که سطح حمایتی 0.2780 دلار شکسته شود، روند نزولی با هدف حرکت به سوی 0.2140 دلار ادامه خواهد یافت.

نمودار قیمت ریپل (XRP) در یک ماه گذشته
نمودار قیمت ریپل (XRP) در یک ماه گذشته

در تایم فریم یک ساعته، ریپل روند صعودی اصلاحی خود را به پایان رسانده و یک کانال نزولی را تشکیل داده است. هنگامی که سطح حمایت 0.2780 دلاری شکسته شود، پشتیبانی کانال جدید در سطح 0.2365 دلار قرار خواهد داشت که هدف بعدی ریپل میباشد. در همین حال، مقاومت محلی در محدوده 0.3036 دلار قرار گرفته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments