ثروتمندان بیت کوین

بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال چه کسانی هستند؟

گسترش روز افزون معاملات ارزهای دیجیتال و نواسانات قیمت آن ها که برای تریدر ها سود آور است، سبب شده تا بسیاری از افرادی که تازه به بازار ارز های دیجیتال رو آورده اند، به بررسی نظر افراد موفق در این حوزه بپردازند. در ادامه به بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال در توییتر و وبسایت تحلیلی Tradingview نگاهی می اندازیم. این تاجران صدها فالوور دارند و به گفته آنها می توان با تجارت کریپتوکارنسی به مقدار زیادی پول دست یافت.

Philakone

موفق ترین های حوزه ارز دیجیتال

یکی از بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال تاجر کانادایی کریپتوکرنسی است. وی تحلیل هایش را برای مدتی پست می کرد (صفحه توییتر فیلاکن) و این امر موجب شد 107,000 فالوور در توییتر پیدا کند. وی اغلب در مورد تجارت بیت کوین صحبت و در مورد موقعیتش نظراتی را بیان می کند. به گفته فیلاکن “او با نظریه Elliot Wave ازدواج کرده است”. این نظریه از روانشناسی، خوشبینی و بدبینی سرمایه گذار و نوسانات بازار استفاده می کند. روش اختراعی فیلاکن طرفداران بسیاری دارد. می توان او را به عنوان یکی از بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال معرفی کرد.

Nick Core

وقتی صحبت از بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال به میان می آید، نام نیک کر می درخشد! او یک متخصص آمار است که نظراتش را در مورد بازار در توییتر، یوتیوب و Trading view بیان می کند. نظرات وی قیمت دارایی های دیجیتال و دیگر شاخص های اقتصادی را تحلیل می کنند. این تاجر 33,000 فالوور در توییتر و 7,000 فالووینگ در Trading view دارد. وی از صرافی هایی مانند Bitfinex و Bitstamp استفاده می کند و بیشتر تحلیل هایش در مورد BTC, XRP و LTC است.

Mr.Jozza

موفق ترین های حوزه ارز دیجیتال

آقای جوزا یک تاجر معروف بیت کوین است که پست های زیادی در مورد بازار روزانه دارد. این تاجر 16,000 فالوور در توییتر دارد و بیشتر پست هایش در مورد تحلیل بازار BTC/USD است.

Magic poop cannon

موفق ترین های حوزه ارز دیجیتال

وی یک تحلیل گر جالب در Trading view است و بیش از 44,000 فالوور دارد. وی بیش از 500 پست در مورد قیمت بیت کوین دارد. تحلیل های او شامل توصیف ها و شاخص هایی است که در مورد قیمت آینده بیت کوین صحبت می کنند. تخصص وی نوشتن در مورد BTC, LTC, BNC و حتی بورس مربوط به بلاک چین است.

cryptobull

وی یک تاجر بیت کوین و آلت کوین است و در توییتر بیشتر از 173,000 فالوور دارد. او در توییت هایش از طنز استفاده می کند اما در این بین پیش بینی خود را از قیمت ها ارائه می دهد. بیشتر تحلیل های وی در مورد قیمت بیت کوین است.

Mr. Swing Trader – بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال

وی توییت هایش را برای 142,000 فالورش در توییتر ارائه می دهد. او بیان می کند که در هفته چند تجارت بزرگ می کند و می تواند هزار دلار را به هر چیزی تبدیل کند. وی همچنین یک کانال تلگرام دارد و در آن هم مشاوره می دهد. بیشتر تحلیل های وی در مورد BTC, XRP, ETH و EOS است.

Xuan Haimmoer

موفق ترین های ارز دیجیتال

این تاجر ویتنامی در Trading view بسیار محبوب است و بیش از 6,000 فالوور و بیش از 571 پست در مورد BTC, XRP و EOS و سایر بازارهای ارز دارد. وی دوست دارد تغییرات اتفاق افتاده پس از تحلیل هایش را بنویسید. او از روش تجارت Elliot Wave استفاده می کند و هدف کوتاه مدت او بین 2,800 تا 3,000 دلار، بیت کوین است. وی در کانال تلگرامش برای افراد علاقمند بحث هایی را برگذار می کند.
تاجران کریپتوکارنسی دیگری هم وجود دارند که برخی از آنها تنها محدود به ارز نیستند اما گاهی در مورد بازار صحبت می کنند.

بخش اعظمی از طرفداران ارز دیجیتال، تاجران معرفی شده را دنبال می کنند زیرا تحلیل هایشان واقع گرایانه است. به هرحال بهتر است تمام حرکات این تاجران را دنبال نکنیم زیرا حتی آنها هم اشتباه می کنند. اما دانستن رمز موفقیت آنها مفید است.

یک نکته ی دیگر این است که برخی از این به اصطلاح تاجران به خاطر استراتژی ها و اشتباهاتشان در توییر و سایر شبکه ها مورد انتقاد قرار می گیرند.
نظر شما در مورد آنها چیست؟ آیا شما هم بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال را دنبال می کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی احمدی
علی احمدی
2 سال قبل

بیمار رو تخت بیمارستان دارم پول عمل نداریم اگه کسی هست در حد توان لطفا کنید به هرکی میپرستید. هیچ وقت هیچ کس تو این شرایط قرار نگیره
ادرس ولت تتر ( ترون)
TFECTFhTYrAoKYZ6kYNuDNJRRxQTQGhmtz

شیدا
شیدا
2 سال قبل

خواستم 5 ستاره بدم ولی نمیدونم چرا یک زد هر کار هم کردم نتونستم تغییر بدم