انتقال 120 میلیون XRP توسط ریپل و صرافی های بزرگ

انتقال 120 میلیون XRP توسط ریپل و صرافی های بزرگ

ریپل و دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده آمریکا، بیش از 120 میلیون XRP را انتقال دادند.

داده های منتشر شده اخیر بلاک چین، نشان می دهد طی 17 ساعت گذشته، حجم زیادی از XRP توسط غول DLT (شرکت Ripple) و چند صرافی ارز دیجیتال بزرگ انتقال داده شده است

از بین صرافی هایی که در این امر دخالت داشتند، 2 تا از آن ها در ایالات متحده آمریکا مستقر هستند. تحلیل این داده ها توسط ربات محبوب Whale Alert انجام گرفته است.

به گزارش Whale Alert، در 17 ساعت گذشته، مقدار XRP معادل 182,013,805 دلار توسط صرافی های بزرگی همچون Binance, Coinbase, Bittrex و آزمایشگاه های ریپل مستقر در سانفرانسیسکو، انتقال داده شده است.

در این میان، Coinbase بزرگترین دسته از XRP را با انتقال 62 میلیون کوین بین کیف پول هایش در 8 ساعت گذشته انتقال داده است.

بزرگترین تراکنش بعدی در این بین به صرافی بایننس با دریافت 29.5 میلیون XRP تعلق دارد. همچنین پلتفرم معاملاتی مستقر در سیاتل (Bittrex)، مقدار 25 میلیون به صرافی Upbit متصل کرد.

توییت Whale Alert
توییت Whale Alert

بنا به داده های Bithomp، شرکت Ripple دسته دیگری از XRP را (4 میلیون توکن) به بزرگترین صرافی چین (از نظر حجم معاملات) صرافی Huobi متصل کرده است.

در این هفته، ریپل در حال ارسال 4 میلیون XRP به صرافی Huobi به طور روزانه می باشد. میزانی که تقریباً معادل 6,066,214 دلار است. در هفته گذشته، مجموع ارزش روزانه XRP که بین این شرکت ها انتقال داده شده است، 5.5 توکن یعنی تقریباً معادل 8,341,045 دلار بوده است.

در خصوص مسائل مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، SEC با مخالفت در مداخله دارندگان XRP در پرونده ریپل، اقدام به تنظیم تفاهم نامه ای دیگر نمود.

در حال حاضر (زمان تنظیم خبر)، ریپل با قیمت 1.58 دلار و مارکت کپ 55,545,062,434 دلار، در رده هفتم کوین مارکت کپ قرار دارد. این کوین در 24 ساعت گذشته 3.66 و در یک هفته اخیر، 9.58 درصد افزایش داشته است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments