ادامه سقوط شدید ارزهای دیجیتال

ادامه سقوط شدید ارزهای دیجیتال / افت سیزده درصدی قیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته!

پس از صعود قیمت ارزهای دیجیتال در هفته های گذشته، در دو روز گذشته بازار آنها با سیگنال های نزولی میان مدتی مواجه شده است که قیمت اکثر ارزهای دیجیتال را با کاهش شدیدی همراه نموده است.

درحالی که اواخر زمان معاملاتی روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال تنها به مدت چند ساعت روند صعودی در پیش گرفت و برخی تحلیلگران در پی رخ دادن این موضوع مدعی تغییر روند شده بودند، امروز یکشنبه 9 سپتامبر 2018 این کاهش قیمت ها با شدت بیشتری همراه بود و قیمت بیت کوین بار دیگر در عرض یک ساعت از سطح 6,420 دلار به 6,150 دلار سقوط کرد.

ادامه سقوط شدید قیمت ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته
ادامه سقوط شدید قیمت ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته

با این حال در میان ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش کل بازار، بیت کوین از بقیه رقبا وضعیت بهتری داشت و طی 24 ساعت گذشته چهار درصد افت قیمت را ثبت نمود. در این میان اتریوم، ملکه ارزهای دیجیتال، با شکستن دوباره کف قیمت به سقوط آزاد خود ادامه داد. اتریوم با سقوط حدوداً 13 درصدی طی 24 ساعت گذشته برای نخستین بار در یک سال اخیر به زیر سطح 200 دلار سقوط کرد تا نشان دهد بازار ارزهای دیجیتال این روزها با سیگنال های نزولی شدیدی مواجه است.

در حال حاضر تحلیلگران و سرمایه گذاران بازار ارزهای رمزپایه سطح حمایت 5,800 دلاری را برای بیت کوین در نظر گرفته اند. به عقیده بسیاری از آنها این حمایت به شدت قدرتمند خواهد بود، اما در صورت شکست می تواند پادشاه ارزهای دیجیتال را به یک کانال نزولی بلند مدت هدایت نماید. طی دو روز گذشته تقریبا تمام ارزهای دیجیتال موجود در بازار به طور میانگین در حدود 8 الی 9 درصد کاهش قیمت را تجربه نموده اند.

بسیاری از کاربران در توییتر و انجمن های اینترنتی سقوط اخیر را مرتبط با فروش تعداد زیادی بیت کوین در صرافی های ارز دیجیتال و تصمیم شرکت خدمات مالی گلدمن ساکس مبنی بر به تأخیر انداختن سرمایه گذاری در بیت کوین می دانند که در نتیجه موجب تشدید بی اعتمادی به آینده ارزهای رمزپایه و پتانسیل موجود در آنها شده است.

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments