ارزهای سودده کمتر شناخته شده

ارزهایی که اسمشان را کمتر شنیده اید ولی در کوتاه مدت سودده هستند!

با تثبیت شدن قیمت بیت کوین در 69 هزار دلار و بازگشت قیمت اتریوم به 2700 دلار، بازار آلت کوین بهبودی قوی را ثبت کرده است. علاوه بر این، سرمایه‌گذاران حدس می‌زنند که این شروع رالی طولانی‌مدت بازار آلت‌کوین باشد! آیا برای سرمایه‌گذاری روی ارزهایی که اسمشان را کمتر شنیده اید کنجکاو هستید؟ نگران چشم‌انداز آینده و پتانسیل سوددهی این ارزها هستید؟ در ادامه مقاله، به بررسی 5 آلت کوین کمتر شناخته شده بازار کریپتو که پتانسیل پامپ دارند پرداخته ایم.

ایپ کوین (APE)

ایپ کوین (APE)

با جهش 30 درصدی، قیمت ایپ کوین، جایگاه برترین میم کوین را در میان 100 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتو تضمین کرده است. قابل ذکر است که این آلت کوین در حال حاضر با 46 درصد کاهش قیمت نسبت به بالاترین میزان سالانه خود معامله می شود. این نشان دهنده احتمال بالای بازگشت قیمت است.

چارت تکنیکال روزانه قیمت ایپ کوین
چارت تکنیکال روزانه قیمت ایپ کوین

اندیکاتور MACD روند صعودی قابل توجهی را در هیستوگرام سبز رنگ در بازه زمانی 1 روزه نشان داده است. علاوه بر این، با حمایت میانگین متحرک نمایی ساده، روند قیمت ایپ کوین به چشم‌انداز صعودی این هفته اشاره می‌کند.


آلت سیزن 2025 | بررسی 3 دلیل که فصل آلت کوین نزدیک است!


فرض کنید که احساسات صعودی حفظ شود. این می تواند منجر به حرکت قیمت ایپ کوین به سمت سطح مقاومت بالای 2.075 دلار شود. از طرف دیگر، یک معکوس نزولی می تواند قیمت را به سمت پایین ترین سطح خود یعنی 1.0 دلار بکشاند.

آربیتروم (ARB)

آربیتروم (ARB)

با افزایش نوسانات، قیمت آربیتروم با رشد 9.84 درصدی در 24 ساعت گذشته به 0.60 دلار بازگشت و جایگاه 39 را به خود اختصاص داده است. میانگین متحرک نمایی 50 روزه همگرایی صعودی را در نمودار قیمت آربیتروم تجربه کرده است. علاوه بر این، اندیکاتور RSI افزایش شدیدی را به سمت محدوده خرید بیش از حد ثبت کرده است که نشان دهنده افزایش احساسات مثبت است.

چارت تحلیل تکنیکال روزانه آربیتروم
چارت تحلیل تکنیکال روزانه آربیتروم

اگر بازار به نفع گاوها باشد، قیمت  آربیتروم از سطح مقاومت مهم خود خارج شده و به سمت بالاترین سطح خود یعنی 1.070 دلار خواهد رفت. در مقابل، یک  جریان نزولی می‌تواند منجر به آزمایش مجدد پایین‌ترین قیمت 0.3575 دلاری شود.

ژوپیتر(JUP)

ژوپیتر(JUP)

پس از ترید شدن در محدوده بی روند برای یک دوره کوتاه، قیمت ژوپیتر 10.68٪ رشد کردو با موفقیت به بالاترین حد خود در ماه آگوست یعنی بالای 1 دلار رسید. واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD)، افزایش ثابتی را در هیستوگرام سبز نشان می‌دهد که میانگین‌های آن الگوی افزایشی را نشان می‌دهند. این ثابت میکند که قیمت JUP ممکن است در این هفته به رشد قیمت ادامه دهد.

چارت تحلیل تکنیکال روزانه ژوپیتر

اگر گاوها بر بازار این آلت کوین مسلط شوند، قیمت ژوپیتر ممکن است سطح مقاومت 1.160 دلاری خود را دوباره آزمایش کند. از سوی دیگر، اگر خرس‌ها دوباره حرکت کنند، قیمت ارزJUP ممکن است به سمت حمایت 0.8445 دلار سقوط کند.

دی وای دی ایکس (DYDX)

دی وای دی ایکس (DYDX)

در میان افزایش نوسانات در بازار کریپتو، قیمت ارز دی وای دی ایکس افزایش 2380 درصدی را در حجم معاملات روزانه خود تجربه کرده است. علاوه بر این، با جهش 28.41 درصدی و افزایش احساسات صعودی، قیمت دی وای دی ایکس ممکن است همچنان رشد کند.

چارت تحلیل تکنیکال روزانه دی وای دی ایکس
چارت تحلیل تکنیکال روزانه دی وای دی ایکس

در صورت تداوم احساسات صعودی، قیمت ارز DYDX ممکن است از سطح مقاومت خود خارج شود و به سمت بالاترین سطح خود یعنی 2.24 دلار حرکت کند. برعکس، اگر خرس‌ها از گاوها پیشی بگیرند، این آلتکوین ممکن است پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.8350 دلار را دوباره آزمایش کند.

مینا (MINA)

مینا (MINA)

ارز مینا از ژوئن در حال ترید شدن در محدوده بی روند است. قیمت مینا با موفقیت دوباره شتاب گرفت و در حال حاضر در حال آزمایش برای شکست صعودی از سطح مقاومت خود در 0.650 دلار است. میانگین متحرک ساده (SMA) به طور مداوم از نمودار قیمت ارز مینا در بازه زمانی 1 روزه حمایت می کند. علاوه بر این، MACD افزایش در احساسات صعودی را نشان می دهد که منجر به افزایش فشار خرید خواهد شد.

چارت تحلیل تکنیکال روزانه مینا
چارت تحلیل تکنیکال روزانه مینا

حفظ ارزش بالاتر از سطح حمایت 0.650 دلاری، زمینه را برای آزمایش مجدد سطح مقاومت 0.920 دلاری ارز مینا فراهم می کند. برعکس، اگر احساسات نزولی تشدید شود، این آلتکوین می‌تواند به پایین‌ترین سطح خود یعنی 0.380 دلار برسد.

منبع: کوین پدیا

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

4 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نوید
نوید
13 ساعت قبل

امکان ضرر کردن تو این ارز های جدید خیلی بیشتره.