نهنگ های ریپل و افزایش قیمت

خرید گسترده نهنگ های ریپل | در بازار XRP چه خبر است؟

نهنگ‌های ریپل اخیراً بسیار فعال بوده‌اند و ریپل را به ارزش میلیون‌ها دلار در یک روز خریداری می‌کنند. یکی از تحلیلگران بر این باور است که به دلیل ظهور یک سیگنال تاریخی قیمت، این دارایی می تواند در آستانه صعود باشد.

خرید ترون پی98

نهنگ ها شروع به هولد و انباشت ریپل کردند

علی مارتینز اخیراً نمودار سنتیمنت را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد نهنگ های ریپل در 24 ساعت گذشته بیش از 50 میلیون توکن ریپل خریداری کرده اند. نهنگ هایی که مقادیر زیادی ریپل را خریداری می کنند می تواند پیامدهای مثبت خاصی برای ارزش دارایی داشته باشد. تلاش‌های مستمر در آن زمینه، توکن‌های کمتری را در بازار باقی می‌گذارد که می‌تواند با افزایش قیمت (با فرض ثابت ماندن یا افزایش تقاضا) همراه شود.

افزایش انباشت نهنگ همچنین می تواند به عنوان نشانه ای از اعتماد و جذب سرمایه گذاران اضافی تعبیر شود.همانطور که در نمودار مشاهده می شود، نهنگ ها در نیمه دوم ژوئیه در حال خرید بودند و قیمت ریپل در آن زمان به بالاترین سطح پنج ماهه بیش از 0.65 دلار رسید. سرمایه گذاران بزرگ تمایلی به افزایش دارایی های خود در آغاز ماه آگوست نداشتند، زمانی که بازار کریپتو با یک سقوط جدی مواجه شد و قیمت ریپل به زیر 0.45 دلار سقوط کرد.

جریانات sec و ریپل و تاثیر روی قیمت XRP

با این حال، نهنگ ها پس از تحولات اساسی در مورد پرونده حقوقی بین ریپل و SEC ایالات متحده، حالت انباشت را شروع کردند.قاضی آنالیزا حکم داد که این شرکت باید 125 میلیون دلار جریمه برای نقض برخی از قوانین اوراق بهادار بپردازد. اگرچه این مبلغ ممکن است قابل توجه به نظر برسد، اما نشان دهنده کاهش 94 درصدی 2 میلیارد دلاری است که تنظیم کننده در ابتدا به دنبال آن بود.

بسیاری این تصمیم را یک پیروزی بزرگ برای ریپل می دانستند، در حالی که قیمت ریپل برای مدت کوتاهی تا 0.64 دلار افزایش یافت. در هفته‌های بعد، این توکن قبل از قرار گرفتن در سطح فعلی خود در حدود 0.58 دلار نوسانات بیشتری را تجربه کرد.

آیا سرانجام ریپل برای یک رالی گاوی بزرگ آماده است؟

علیرغم عملکرد متزلزل این دارایی در این اواخر، برخی از تحلیلگران معتقدند که روند صعودی می تواند نزدیک باشد.  با توجه به اینکه باندهای بولینگر به میزان قابل توجهی فشرده شده اند.

  •  وقتی  باند بولینگر (BB) محدود تر می شود، به این معنی است که یک حرکت بزرگ در راه است! باند بولینگر در دوچرخه گذشته فشرده شد که منجر به 10x-650x در یک سال شد.

تحلیلگر دیگری که یک افزایش برای ریپل پیش بینی می کند DustyBC است. هفته گذشته، او نمودار نسبتاً ساده‌ای ارائه کرد که نشان می‌دهد در صورت شکستن به سمت بالا از الگوی پرچم شکل‌گرفته در سه سال گذشته، تارگت قیمت ریپل به بالای 2 دلار می‌رود. این تحلیلگر امروز این پیش‌بینی را دوچندان کرد و گفت که منتظر صعود نهایی ریپل باشید.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز شما به این نوشته چقدر است؟

برای آگاهی از آخرین نوشته ها، خبر ها و تحلیل های کوتاه به کانال تلگرام پی98 بپیوندید.

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments